Oktober 2022 ❤️

Er sååå nervøs.. tenk om eggløsningen feilet, og jeg ikke får innsett i dag? Kjenner jeg er uggen..! Blir liksom ekstra kjedelig siden jeg reiser langt, siden jeg bad om naturlig syklus selv og litt siden det er så ubehagelig å møte med full blære, så er så dumt om det ikke er verdt det ><

Er sååå nervøs.. tenk om eggløsningen feilet, og jeg ikke får innsett i dag? Kjenner jeg er uggen..! Blir liksom ekstra kjedelig siden jeg reiser langt, siden jeg bad om naturlig syklus selv og litt siden det er så ubehagelig å møte med full blære, så er så dumt om det ikke er verdt det ><
Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg❤️

Så bra det ikke ble noe kluss :)

Vel, ble strengt tatt ikke sjekket noe heller - tenkte de kanskje dobbeltsjekket corpus luteum eller noe >< Men egget er da satt inn, så da får vi bare håpe kroppen tar i mot ;)

8 dpo i dag og svaak strek på test, blir spennende om det blir noe mer:nailbiting: Ikke sikker på om dere ser men.. hadde negativ etter ovitrelle både mandag og i går..
Vis vedlegget 391028Vis vedlegget 391029
Hei *RSB*. Da er vi på samme DPO. Jeg tok også test i går (min 8 dpo) og min test var ganske lik din. Men jeg har ikke testet ut Otrivelle (i går var første test jeg tok), så for min del kan det hende den enda er i kroppen. For din del er det nok stor sjanse for graviditet <3 :D Har du testet på nytt i dag?

Hei *RSB*. Da er vi på samme DPO. Jeg tok også test i går (min 8 dpo) og min test var ganske lik din. Men jeg har ikke testet ut Otrivelle (i går var første test jeg tok), så for min del kan det hende den enda er i kroppen. For din del er det nok stor sjanse for graviditet <3 :D Har du testet på nytt i dag?
Så spennende, håper det er babystrek for deg :Heartred kanskje litt sterkere her i dag:nailbiting:

Litt sterkere strek i dag og rosa i virkeligheten, tar ikke helt av enda, men håper:smiley-angelic001:nailbiting:

617DFFC5-18D7-44E9-BB18-A16C4F871FEB.jpeg

059FBCD7-EB74-4E6C-8AE0-00DF46A443B8.jpeg

Den egginnsettingen føles litt for enkel. Skulle gjort LITT vondt, for føles litt sånn.. "går ikke an å bli gravid av noe så enkelt??" (Jeg ble det jo sist men) og "de svoppet den så enkelt inn, tenk om den bare svopper seg og glir ut".
Det er jo ikke helt sånn det fungerer, men .. :p Tenker sånn likevel!

Helt fantastisk! Gratulerer med spire i magen! <3 Jeg fikk svak positiv i går også (klarte ikke å vente), men jeg klarer ikke å slå meg helt til ro med det resultatet - jeg trenger å se en økning. Nå er jeg fri for tester, men sitter her med veldig stor testelyst, så blir vel bytur på meg i dag.... ;)

Helt fantastisk! Gratulerer med spire i magen! <3 Jeg fikk svak positiv i går også (klarte ikke å vente), men jeg klarer ikke å slå meg helt til ro med det resultatet - jeg trenger å se en økning. Nå er jeg fri for tester, men sitter her med veldig stor testelyst, så blir vel bytur på meg i dag.... ;)
Takk:shy: Jeg hadde ikke klart å vente, du får oppdatere da når du har testet neste gang :D

Back
Topp