Oktober 2021

Takk for svar damer :joyful: satt dagens Fyremadel i magen og synes det var mye mindre vondt enn i låret i går :wacky: så da blir det magen fremover. 2 dager igjen til UL nå :nailbiting: :wtf:

tøft gjort å sette den i låret. Jeg prøvde å tenke tanken om det, men det ble ikke aktuelt her i gården

Ja, jeg hadde uttak i Januar, og har enda ikke hatt innsett. Denne gangen har jeg estradot i tillegg til progynova
Åh, skjønner, så utrolig kjedelig :( Har vært veldig mye venting på deg da. Har du prøvd den kombinasjonen tidligere, eller er det første gang? Håper virkelig de gjør susen, så du endelig kan få innsett!

10 egg ut i dag :smiley-bounce022 alt så bra ut, så håper det blir innsett på fredag!
Gratulerer med bra fangst!! Hvordan er formen din? Krysser fingrene for at flest mulig utvikler seg og henger med til fredag :woot:
Fikk mannen være med inn?

Gratulerer med bra fangst!! Hvordan er formen din? Krysser fingrene for at flest mulig utvikler seg og henger med til fredag :woot:
Fikk mannen være med inn?

Tuusen takk! Ja vi krysser alt vi har!

Formen er greit bra. Har naturlig nok vondt nå, men uttaket var ikke like ille som det har vært de to andre gangene.

Mannen heldigvis fikk vær med inn :Heartred

Er det noen av dere som trener under stimulering? Har trent som normalt (tuuung styrke) til i går som var 4. dag med sprøyter, men begynner å bli litt redd for å trene mer nå. Kroppen føles fin og jeg har lyst til å trene som normalt. Porsgrunn sier jeg ikke skal trene, men ser flere klinikker sier man kan trene som vanlig.
Hva gjør dere? Hva kan gå galt om man trener?

Er det noen av dere som trener under stimulering? Har trent som normalt (tuuung styrke) til i går som var 4. dag med sprøyter, men begynner å bli litt redd for å trene mer nå. Kroppen føles fin og jeg har lyst til å trene som normalt. Porsgrunn sier jeg ikke skal trene, men ser flere klinikker sier man kan trene som vanlig.

Eggstokkene kan vri seg. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men er nok vanligere jo større eggstokkene er. Det er i alle fall en reell risiko ved IVF stimulering.

Personlig ville jeg trent/vært i aktivitet så lenge jeg følte meg i form, men jeg ville droppet tung styrke og løping/hopping.

Selv var jeg ikke i form til trening fra tredje stim-dag, så slapp ganske raskt unna problemstillingen :p

Porsgrunn er litt strengere enn de fleste andre virker det som. De sier jo også at man ikke skal ha samleie fra og med sprøytestart, mens andre klinikker sier at man ikke skal ha det etter triggeren er satt. Tenker det kanskje er litt ekstra streng føre-var praksis hos Porsgrunn, som egentlig er like greit :)

Sniker. Jeg trener som normalt så lenge jeg føler meg i form til det. Når jeg har stimulert i ca en uke begynner det jo å kjennes i eggstokkene, så da roer jeg litt ned og går heller turer i terreng, så jeg får litt puls uten at jeg hopper og spretter så mye. Jeg er avhengig av litt bevegelse for at jeg skal ha det bra, og tenker at kroppen sier stopp når jeg bør roe ned :)

Sniker. Jeg trener som normalt så lenge jeg føler meg i form til det. Når jeg har stimulert i ca en uke begynner det jo å kjennes i eggstokkene, så da roer jeg litt ned og går heller turer i terreng, så jeg får litt puls uten at jeg hopper og spretter så mye. Jeg er avhengig av litt bevegelse for at jeg skal ha det bra, og tenker at kroppen sier stopp når jeg bør roe ned :)
Er også avhengig av aktivitet for å ha det bra, så synes det er tøft å skulle kutte ut trening hele stimuleringsperioden. Er jo tøft nok for psyken med alle disse hormonene :eek:

Er også avhengig av aktivitet for å ha det bra, så synes det er tøft å skulle kutte ut trening hele stimuleringsperioden. Er jo tøft nok for psyken med alle disse hormonene :eek:
Helt enig med deg! Jeg er hos Medicus og de sier jeg kan trene som normalt så lenge jeg føler det er greit selv og ikke har noen smerter. Så da velger jeg å stole på det :)

Tok siste joggetur stimdag 2. Er på dag 8 i dag og kjenner fortsatt ingenting, men har holdt meg til gåturer siste uken.
Begynner å bli noen år siden jeg hadde den samtalen med legene på Riksen nå, men mener å huske de nevnte at mosjon var bra så lenge man følte seg bra, men at man skulle unngå hopping og løping osv. pga. fare for at eggstokkene kan vri seg. Kan ikke se for meg hvordan dette skal skje om du står mer eller mindre i ro og løfter noen vekter, men er det mye hopp og sprett involvert ville jeg kanskje forsøkt å finne alternative øvelser.

Da er innsettet av tint blasto utført :happy: så nå er det bare å ruge i vei og vente og håpe på 2 fine streker på test :cheers

Åååh, gratulerer så mye som ruger :love7 krysser fingrene for at lille eskimo klamrer seg fast:love2

Tusen takk xsmile9 ja hååper lille eskimo klamrer seg fast denne gangen. Føles annerledes nå på dette innsettet, konta det første. Vet ikke om det er positivt eller ikke jeg men mye mindre murringer nå etter innsettet idag enn sist gang. Bare småstikker noen ganger. Men føler meg roligere denne gangen og kanskje litt mer håpefull!?:nailbiting::shy:

Spennende, lykke til med rugeperioden, håper den varer i nesten 9 mnd til:joyful::Heartred

Tuusen takk xsmile9 håper så mye at lille eskimo klamere seg fast denne gangen :nailbiting::hilarious:

Back
Topp