Nå har ikke jeg heller drukket etter sprøytestart.... men håper ikke lett øl er en krise....frista bare sånn
Sniker her!
Ikke farlig med små mengder[emoji5][emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har ikke jeg heller drukket etter sprøytestart.... men håper ikke lett øl er en krise....frista bare sånn
Jeg drakk vin og øl i små mengder. Til og med dagen før innsett denne runden tok jeg meg en øl.Nå har ikke jeg heller drukket etter sprøytestart.... men håper ikke lett øl er en krise....frista bare sånn
Ja regner jo ikke med 2 lettøl er noe krise, kan ikke akkurat si jeg merker noe av de. Men sykt godt var det!!!Jeg drakk vin og øl i små mengder. Til og med dagen før innsett denne runden tok jeg meg en øl.
Midt oppi stimulering må jeg nesten si meg enig om han er av typen som ikke begrenser seg selvJa regner jo ikke med 2 lettøl er noe krise, kan ikke akkurat si jeg merker noe av de. Men sykt godt var det!!!
Litt verre med mannen imorgen, han skal på fest så han får kun lov å drikke 100% alkoholfritt av meg.
Ja han skal på fest med fotballlaget og der går det fort vilt for seg, og vi tar ICSI pga hans spermkvalitet så da er nok det best ja. Han har ikke sagt noe på det. Nikker fint og sier ja til det jeg sier han har lov til nå.Midt oppi stimulering må jeg nesten si meg enig om han er av typen som ikke begrenser seg selv
Håper virkelig du får drømmen oppfyltAv 17 egg ut forrige mandag så ble det ett som ble satt inn og 3 på frys!
Håper så inderlig på at gullegget holder seg fast til juli og om det gjør det så har vi til søskeforsøk også *ønsketenkning*
Tusen takk!Håper virkelig du får drømmen oppfylt![]()

Jeg venter på uttak....søren så sakte det og går!!!Tusen takk!må si disse rugedagene før man kan teste går saaaaakte
![]()
Har dere hatt sex eller noe sånt? Presset mye når du har vært på do? Kan godt være at du bare er sår og blør litt av noe annet.Her kommer det rosa på papiret når jeg tørker meg i dag...
Så kjenner jeg har litt panikk i dag...![]()
Har du testet mer?Her kommer det rosa på papiret når jeg tørker meg i dag...
Ikke stress over litt rosa...er kun kraftige blødninger som er farlig. Fikk selv en blødning når jeg gravid sist, fikk full panikk men alt var ok. Fikk da beskjed om at litt svake blødninger...litt rosa...Var helt normalt og ingenting å bekymre seg overHer kommer det rosa på papiret når jeg tørker meg i dag...
Ikke hatt det nei, fått beskjed av sambo å knipe igjen, for skjer ikke på ei stundHar dere hatt sex eller noe sånt? Presset mye når du har vært på do? Kan godt være at du bare er sår og blør litt av noe annet.

VoksesmerterHar selv godt med murringer nå. Ikke hele tiden, men når det først begynner er det en god halvtime.

Ja, har det. Stort sett hver dagHar du testet mer?
Jeg sliter også med å få inn cyclogest. Må ta den liggende nå. Nesten så jeg vurderte å bruke concieve plus glidemiddel for å få den innIkke hatt det nei, fått beskjed av sambo å knipe igjen, for skjer ikke på ei stund
Pressa har jeg ikke helt kontroll på. Hadde skikkelig dårlig mage i går, så kan hende det ja.
Men jeg er så hoven så jeg sliter med å få inn Crinone staven, men den kom uten blod ut. Så vet ikke helt hva dette er![]()
Det er, enn så lenge, redd for at det tar seg opp...Ikke stress over litt rosa...er kun kraftige blødninger som er farlig. Fikk selv en blødning når jeg gravid sist, fikk full panikk men alt var ok. Fikk da beskjed om at litt svake blødninger...litt rosa...Var helt normalt og ingenting å bekymre seg over