Oktober 2018

Jeg tåler ikke den pakka som selges de fleste steder, fordi de har tilsatt gluten i den...
Så jeg kjøper denne:

https://urtesenteret.no/royal-jelly...I6sVfbXxOpDkESVVY2CUo-zAfHtcDCCoaAnt1EALw_wcB

Og jeg er ikke sånn mote glutenallergiker, jeg er sånn en smule, eller melstøv, og dere finner meg på do i noen uker :(
Ja de har visst hvetekjimolje i den typen jeg har.. det visste jeg ikke :bookworm:

Kanskje siste sprøyta med Menopur i dag, er så spent på ul kontroll i morgen! Hvor mange egg ser de å hvor mange virker store nok[emoji43] Dette er min første gang.
Det blir spennende!!! :cat:

Ja de har visst hvetekjimolje i den typen jeg har.. det visste jeg ikke :bookworm:

Det blir spennende!!! :cat:
Ja, derfor måtte jeg finne noe annet, enda jeg egentlig ville ha den typen med. For det er den som selges overalt :)
Men det er ikke glutenfritt, så da måtte jeg ut å lete :)

Kanskje siste sprøyta med Menopur i dag, er så spent på ul kontroll i morgen! Hvor mange egg ser de å hvor mange virker store nok[emoji43] Dette er min første gang.
Så spennende :) Gratulerer med fullført med Menopur :)

Tusen takk:) ikke lett det der med gluten, en jeg kjenner har også glutenallergi.. Fint at det kommer mer og mer glutenfrie produkter:)
Ja, det er veldig, veldig bra det :) Hatt cøliaki sida jeg var 8 måneder, i 1990, og det har bare blitt mer og mer lett å skaffe mat :)

Tre dager igjen til blodprøve. Tror jeg tar turen inn til Oslo og tar den der...
Da kommer svaret fort, og de ringer meg, istedenfor at jeg må vente 1-4 dager og ringe dem.

Tre dager igjen til blodprøve. Tror jeg tar turen inn til Oslo og tar den der...
Da kommer svaret fort, og de ringer meg, istedenfor at jeg må vente 1-4 dager og ringe dem.
Kan du ikkje ta blodprøven på sjukehuset der du bur? Det pleier eg å gjere, så får eg svar ca kl 12 på formiddagen.

Kan du ikkje ta blodprøven på sjukehuset der du bur? Det pleier eg å gjere, så får eg svar ca kl 12 på formiddagen.
Joda, kan det, men Riksen vil at vi tar den der. Eller sender de inn, for testing der. Så tas den utenfor, tar det 1-4 dager til de har svaret. Og da må jeg ringe. Tar jeg den der, får de svaret samme dagen og ringer meg :)

Må ta graviditetstest selv på st olavs og ringe om den er positiv eller negativ. Ingen blodprøve.. spennende med resultat snart da:D her føles det som det er kjempelenge igjen enda.

Må ta graviditetstest selv på st olavs og ringe om den er positiv eller negativ. Ingen blodprøve.. spennende med resultat snart da:D her føles det som det er kjempelenge igjen enda.
Riksen skal ha blodprøve, uansett om man har mensen eller ikke dem.
Så er bare å ta den :)
Og tar jeg den der, så trenger jeg ikke å være redd for at den forsvinner i posten og sånn.

Hvor er du i løypa? :) Ikke fulgt helt med på alle merker jeg. Litt i "rugetåka", hehe.

Joda, kan det, men Riksen vil at vi tar den der. Eller sender de inn, for testing der. Så tas den utenfor, tar det 1-4 dager til de har svaret. Og da må jeg ringe. Tar jeg den der, får de svaret samme dagen og ringer meg :)

Tydelig forskjellig fra klinikk til klinikk. Har kjennskap til Haukeland og Klinikk Hausken. Haukeland vil ha blodprøve, mens Hausken tar man selv graviditetstest og ringer/mailer inn resultatet.

Tydelig forskjellig fra klinikk til klinikk. Har kjennskap til Haukeland og Klinikk Hausken. Haukeland vil ha blodprøve, mens Hausken tar man selv graviditetstest og ringer/mailer inn resultatet.
Riksen vil helst at det skal tas der, og de tar blodprøve på hver kontroll også.
Så har følt meg litt som ei vandrende nålepute. Men nå er det bare den siste igjen, og det er på onsdag :)

Back
Topp