Prøver meg på denne, nesten like spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere som om jeg blir gravid selv! Dere får QUOTE meg litt hvis jeg henger etter
Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer
Venter på oppstart
Arytai - B2 - FER - UNN Tromsø
BabyBaluba - B1 - ICSI #1 - Hausken - Bemfola og Orgalutran - Uttak/innsett oktober (ingen uke fastsatt enda)
Bringebærpudding - B1 - 2ICSI/1FER/4INNSETT - naturlig syklus - Porsgrunn
L - B1 - ICSI/TESA - #2. forsøk - #1. FER - Naturlig syklus - Innsett uke 40
Leverihåpet - IVF # 5 - Haugesund sykehus - Synalera start uke 36 +Pergoveris + Klexane + progesteronstøtte - Innsett uke 41
Persillebrille - B1 - IVF #1 - Porsgrunn - Synarela og Menopure - Innsett uke 42
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest
TipsiM - IVF #2 - 1. barn - Riksen - 35år - Endo - Lang protokoll- Uttak uke 43
Stimulerer
Rosalia - 31 - B1 - IVF - Posgrunn - Lang protokoll Synarela start uke 36 ,deretter Menopur - utakk uke 41, innsett uke 42
Tigerbaby - B1 - #2ivf/1#icsi totalfrys, 1# FER styrt syklus - St.olavs - progynova og cyclogest - innsett ca uke 40 - 6 blasto på frys
Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Uttak ca uke 39
Ønskeross2 - B2 - styrt FER # 3 - Riksen - Estradot + progesteronstøtte - innsett ca uke 40
Hatt uttak/siste kontroll, venter på innsett
Ruger
Gravid
Ikke gravid
Avbrutt/Totalfrys
Ikke oppdatert