Oktober 2018

Tror ikke jeg hadde latt noen venninne stikke, det hadde sittet laaaangt inne kjenner jeg :)
Men samboeren hadde nok fått lov.

Tror jeg brukte tre minutter på å manne meg opp i går, også stakk jeg bare. Så for meg en halvtime med tårer i øya jeg også, men neida. Jammen så stakk jeg bare. Og NULL vondt!

3 min var ikke værst! Jeg brukte TO timer første gang jeg skulle stikke meg [emoji23] Første og sistegang jeg har fått angstanfall tror jeg

3 min var ikke værst! Jeg brukte TO timer første gang jeg skulle stikke meg [emoji23] Første og sistegang jeg har fått angstanfall tror jeg

Jeg og trodde at jeg kom til å bruke en evighet, men neida. Det gikk så fort og fint så. Jeg bare tenkte at DETTE er en del av drømmen, også stakk jeg :) :cat:

Jeg har hatt en del angstanfall, men dette gikk helt greit uten. Verre å være alene hjemme om kvelden for meg :rolleyes:

Jeg og trodde at jeg kom til å bruke en evighet, men neida. Det gikk så fort og fint så. Jeg bare tenkte at DETTE er en del av drømmen, også stakk jeg :) :cat:

Jeg har hatt en del angstanfall, men dette gikk helt greit uten. Verre å være alene hjemme om kvelden for meg :rolleyes:

Likte ikke det med angstanfall altså, men at du var så flink å stikke :)

Likte ikke det med angstanfall altså, men at du var så flink å stikke :)

Ja, skjønte det :)
Var ikke så ille å stikke, var helt overraska jeg :) Så deilig å ha gjort det, og kommet over første :)

Ja, skjønte det :)
Var ikke så ille å stikke, var helt overraska jeg :) Så deilig å ha gjort det, og kommet over første :)

Ja når man først kom over kneiken, var det ikke noe problem og jeg ble flau over hvor lang tid det tok før jeg turte :p

Skal dit samme uken for innsett vi da :)

Hehe[emoji16] Håper det blir den uka, de understreker hele tiden at det kan endre seg.
Er det din første gang?

Hehe[emoji16] Håper det blir den uka, de understreker hele tiden at det kan endre seg.
Er det din første gang?

Ja kan jo forskyve seg om man må ta sprøyter lenger for eksempel. Mine skal dyrkes i 5 dager.

BabyBaluba - B1 - ICSI #1 - Hausken - Bemfola og Orgalutran - Uttak/innsett oktober (ingen uke fastsatt enda)

Hei! :)
Vi har vårt første ICSI forsøk i oktober. Venter på mens i slutten av september og da skal jeg i gang med kort regime så blir innsett i oktober.
Veldig spent, aner jo ikke hva vi går til

Last edited:
Prøver meg på denne, nesten like spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere som om jeg blir gravid selv! Dere får QUOTE meg litt hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer

Venter på oppstart
Arytai - B2 - FER - UNN Tromsø
BabyBaluba - B1 - ICSI #1 - Hausken - Bemfola og Orgalutran - Uttak/innsett oktober (ingen uke fastsatt enda)
Bringebærpudding - B1 - 2ICSI/1FER/4INNSETT - naturlig syklus - Porsgrunn
L - B1 - ICSI/TESA - #2. forsøk - #1. FER - Naturlig syklus - Innsett uke 40
Leverihåpet - IVF # 5 - Haugesund sykehus - Synalera start uke 36 +Pergoveris + Klexane + progesteronstøtte - Innsett uke 41
Persillebrille - B1 - IVF #1 - Porsgrunn - Synarela og Menopure - Innsett uke 42
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest
TipsiM - IVF #2 - 1. barn - Riksen - 35år - Endo - Lang protokoll- Uttak uke 43

Stimulerer
Rosalia - 31 - B1 - IVF - Posgrunn - Lang protokoll Synarela start uke 36 ,deretter Menopur - utakk uke 41, innsett uke 42
Tigerbaby - B1 - #2ivf/1#icsi totalfrys, 1# FER styrt syklus - St.olavs - progynova og cyclogest - innsett ca uke 40 - 6 blasto på frys
Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08 - Gonal F fra 13.09 - Uttak ca uke 39
Ønskeross2 - B2 - styrt FER # 3 - Riksen - Estradot + progesteronstøtte - innsett ca uke 40

Hatt uttak/siste kontroll, venter på innsett

Ruger

Gravid

Ikke gravid

Avbrutt/Totalfrys

Ikke oppdatert

Ser at det er oppført feil :) startet med synarella i uka 37, onsdag 12 september :)

Jeg skal visst gå på letrozol ved fryseforsøket, men fortsatt naturlig syklus :)

Prøver meg på denne, nesten like spent på å se om jeg klarer å holde tritt med dere som om jeg blir gravid selv! Dere får QUOTE meg litt hvis jeg henger etter :hello

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys, testdato ++ evt om dere vil ha med noe mer

Prøver igjen siden jeg ikke står på første siden:)

Border- et barn - IVF 1- Porsgrunn- menopur og orgalutran- uke 40

Noen flere som føler seg glemt eller føler det er noe jeg må endre på? :cat:

Lurer på om jeg har begynt og få hetetokter ? Varm i hode og nakken og litt hodepine. Men ikke svett

Lurer på om jeg har begynt og få hetetokter ? Varm i hode og nakken og litt hodepine. Men ikke svett

Det har jeg om dagen og. Hadde mange på få dager, men har jevna seg ut nå :)
Skikkelig ille når de kommer.

Du går på medisiner nå?

Back
Topp