O'hellige Klagetråd

Det er kanskje en grunn til at det er lenge siden sist innlegg i denne tråden, så beklager at jeg dytter denne opp igjen. ;) :P
Men jeg trenger å klage i blant.
Er så pottetett i nesen!!! Kjenner det i bihulene også... Hater å være forkjøla! :(
Kjøpte saltvannsspray, men den funker ikke i det hele tatt.
Noen som har tips til en som funker? :)
Kjenner meg så igjen i dette! Helt umulig å sove. Jeg må innrømme at jeg har tatt vanlig nesespray et par nettet for å få sove. Vet flere har fått beskjed av legen om at det er greit om det ikke er ofte og sammenhengende bruk :)

Kjenner meg så igjen i dette! Helt umulig å sove. Jeg må innrømme at jeg har tatt vanlig nesespray et par nettet for å få sove. Vet flere har fått beskjed av legen om at det er greit om det ikke er ofte og sammenhengende bruk :)

Kanskje jeg må prøve det hvis det ikke blir bedre i løpet av helga. Er avhengig av søvn for å fungere på jobb. :P

Det er noen typer som er godkjent i svangerskap :) står på felleskatalogen og i pakningsvedlegget !

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er noen typer som er godkjent i svangerskap :) står på felleskatalogen og i pakningsvedlegget !

Sent from my iPhone using BV Forum

Ooh det skal sjekkes ut i morgen. Bihulene mine blir nok glade for noe som funker ;)

Åh klagetråd har vært savnet! Klager iver den forbannede hodepinen som plent skal hilse på hver dag!

Til dere som sliter med bihulene..
Det gjør jeg også! Helt grusomt tett noen dager. Men har funnet ut at det hjelper med en varm klut. Flere ganger daglig. Masse saltvannspray (ikke bare en sprut.. sprut på til det renner ut igjen...) og smør mentholatum rundt nesen og rundt de punkta du har vondt i bihulene. Er litt sterkt men den funker for meg. Og er jeg litt tett på kvelden/natta er det som regel borte dagen derpå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Klager over dumme meg som løp etter bussen igårkveld. For hvert skritt kjente jeg det mer og mer i bekkenet, og påp bussen kjente jeg meg mørbanka. Håper inderlig dette ikke er starten på bekkenløsning! Lover at jeg skal være mer forsiktig, dette var en skikkelig lærepenge.

eneste jeg er oppgitt over er den matlysta mi!! spiser for 4 syns jeg :P har lagt på meg en del, men tørr ikke veie meg! alle klæra mine er for små :`( stor nedtur å begynne på jobb igjen å man så vidt får på seg arbeidsklæra man fikk i desember :P har sitti i ro i 3 mnder, men trena en uke, så fikk jeg blødninger å ble skremt... er også lei meg fordi alle andre har fått bok av legen/jordmor og jeg ikke fikk den :P har min første jordmor time 31.mars.. da er jeg 16 uker på vei. hadde min første legetime i uke 8. er jeg for slapp med oppfølging og sjekker? er min første så jeg vet ikke hva som er normalt å ikke egentlig.. ikke merker jeg noe til denne babyen heller, så har dager jeg tenker at det ikke er noe der :/

eneste jeg er oppgitt over er den matlysta mi!! spiser for 4 syns jeg :P har lagt på meg en del, men tørr ikke veie meg! alle klæra mine er for små :`( stor nedtur å begynne på jobb igjen å man så vidt får på seg arbeidsklæra man fikk i desember :P har sitti i ro i 3 mnder, men trena en uke, så fikk jeg blødninger å ble skremt... er også lei meg fordi alle andre har fått bok av legen/jordmor og jeg ikke fikk den :P har min første jordmor time 31.mars.. da er jeg 16 uker på vei. hadde min første legetime i uke 8. er jeg for slapp med oppfølging og sjekker? er min første så jeg vet ikke hva som er normalt å ikke egentlig.. ikke merker jeg noe til denne babyen heller, så har dager jeg tenker at det ikke er noe der :/

Jeg skal til jordmor denne uken. Er 17+2 da. Så du er nok ikke slapp med oppfølging. :)
Er det lenge til OUL? Kanskje du skulle spandert på deg en privat ul? :) Det er absolutt verdt pengene, syns jeg :)

har oul 22.april, så er bare 4 uker til =) så først jm time, så oul 3 uker etterpå =) legen sa jeg måtte ha ekstra oppfølging pga leiden mutasjon og har minus blod, så det skal vist sjekkes i uke 32 og uke 36. folk sier man burde ha en sjekk hver mnd, annen hver mnd hos lege og jm. men gleder meg masse til oul og klarer nok å vente de siste ukene. for har snart en uke ferie, den uka jeg skal til jm, så er det jo snart påske, også skal jeg rett på oul etter påske =)har tidlig på morran, så kommer til å gå drømmende på jobb resten av den dagen hihi <3

Ja lurer på om ikke jeg også har hørt det!
Blir nok snart en tur på butikken da :)
Det hender det hjelper på meg å ta love hearts vist jeg tar de fort nok. Men da må jeg ta flere. Ellers funker det med nyco eller å drikke ett glass melk. Veldig plaga med dette selv. Pyton!!

Det hender det hjelper på meg å ta love hearts vist jeg tar de fort nok. Men da må jeg ta flere. Ellers funker det med nyco eller å drikke ett glass melk. Veldig plaga med dette selv. Pyton!!

Jeg viste det kom til å komme til slutt. pleier å få det sånn innimellom, men veldig moderat.
Hadde bare håpet at det skulle gå litt lengre tid før det begynte!
Men Nyco, det kjøpes på apotek?
Jeg spiste yoghurt før jeg fikk det så lurer på om jeg holder meg borte fra melkeprodukter :p
Men love hearts skal handles :)

Nyco får du kjøpt i matbutikker. :)
Jeg får halsbrann av alt mulig. Plagsomt!

Huff, glad jeg ikke er så ille!
Hjalp med love hearts da :)
Bra at du fant ut noe som funka.
I perioder har jeg veldig mye halsbrann. Var sånn med førstemann også. De sier at har man mye halsbrann, så får man barn med mye hår.....og det hadde eldstemann. Langt sort hår!! Mens med nr.2 hadde jeg ikke så mye halsbrann. Og han hadde mye mindre hår. Så det var litt morsomt! :)

Back
Topp