O'hellige Klagetråd

savner min kjære ufattelig mye han har vært vekke i en månde kjenner følelsene er veldig opp å ned.....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mitt søvndøgn: la meg 01.30, sov 8 timer til kl 09.30, sovna igjen kl 12.00 og sov 2 timer til kl 14.00, sovna igjen ikveld ca 20.00 og sov til ca 22.00... Virkelig?! Skal jeg ikke klare å holde meg til EN lur for dagen når jeg sover 8 timer om natten? 12 timer søvn... Herlighet for en slapping jeg er!
 
Elendig form i dag! Da jeg la meg i går lå jeg leeeeenge og gulpa, så ble sent før jeg sovnet og da klokka ringte i morges, turte jeg knapt snu meg i senga av redsel for å spy ned hele soverommet.... BLÆ!!!

Med junior kasta jeg opp mange ganger daglig og hver dag fram til uke 10-11 ca, denne gangen har jeg vært kvalm, men kun kasta opp 2 ganger.... Spørs om det starter for alvor nå da....?
 
Så godt med en sånn tråd a gitt :) Min klage er at jeg nesten ikke sover, er super kvalm om kvelden og får flere tak løpet av dagen... orker nada :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Blæ, sinnssykt trøtt fortiden og veldig ømme pupper ( så ømme at det gjør vondt) :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Åååå. Legen min forstår jo ingenting.. Jeg sier jeg er kjempe kvalm og mega trøtt. Får til svar, hvor ofte spyr du.. Jeg bare, jeg er bare mega kvalm. Så spør han igjen. Så må jeg liksom lyve da for at han skal slutte å spørr meg om det..
 
Jeg føler meg rett og slett skikkelig ukomfortabel for tida. Skikkelig vondt i ryggen, som fullstendig ødelegger søvn og alt. Og det er ingen grunn til at jeg skal ha så vondt i ryggen allerede, for det er ingenting som presser på noe ennå. Jeg hater det hater det hater det. Og så er det ingen smertestillende jeg kan ta for det heller, så jeg blir liggende/sittende å banne og sverte over den teite ryggen.. Gah! Hjelper ikke på at jeg har begynt å kaste opp heller, for da spenner jeg musklene i ryggen, og så gjør det like vondt igjen..
 
Vil klage over en morgenglad gutt som har vært våken en times tid i natt, og en svært lite forståelsesfull kjæreste som mener at det er jeg som skal ta det fordi han begynner tidelig på jobb mens jeg begynnet 12, men jeg har ingen mulighet til å ta en powernap før det... Trøtt og sliten!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er så lei av å være bekymret!
Tok jo ultralyd å fikk se og høre et bankende hjerte forrige uke. Ble ganske beroliget og avslappet, men nå de tre siste nettene har jeg ikke måttet stå opp for å gå på do, og i dag har jeg ikke vært kvalm.
Da kommer jo bekymringene tilbake med en gang! Blæh!
 
Åååå. Er hjemme med en "syk" gutt. Var syk igår stakkars men idag er han ikke det. Får så dårlig samvitighet. Sur og gretten mamma som bare vill ligge på sofan grunnet kvalme :-/ åååå, da kommer det mange tanker inn i hodet :-(
 
Er så trøtt. Humøret er dårlig, og sover omtrent ikke på natta. Trøtthets symptomet er fremdeles inntakt til de grader!
Hyyyyl

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Føler for en stor klage post..

Føler meg så alene!
Jeg er gravid med han jeg gjorde det slutt med i jula... Fant ut på mandagen, har en sønn fra før. Sitter med så mange delte meninger. Forrige svangerskap var jeg ikke alene (annen BF) vi var ilag i 6 år, nå venter jeg barn med en det har vært mye frem ogtilbake med i 6mnd.. Han gleder seg, jeg gruer meg og vennina mi som den andre som vet det spurte om jeg hadde vurdert abort.. Jeg er veldig imot abort. Så ligger jeg her da, alene.. Hvordan skal jeg klare dette? Overhode ikke planlagt også med en BF jeg egentlig var "ferdig" med.. Plages med ekstrem kvalme men tør ikke gå til lege for dømmende snakk. Er så nedfor :(
 
Men hvorfor skal legen være dømmende? Det er jo den siste personen som dømmer, de ser nok slikt ganske ofte. Og hvis ikke du føler for det trenger du ikke å oppgi annet enn navn på barnefaren, din status er jo opp til deg!
Men skjønner du er lei deg og fortvilet ja. Masse lykke til uansett hva som skjer!
 
Er så lei av å være bekymret!
Tok jo ultralyd å fikk se og høre et bankende hjerte forrige uke. Ble ganske beroliget og avslappet, men nå de tre siste nettene har jeg ikke måttet stå opp for å gå på do, og i dag har jeg ikke vært kvalm.
Da kommer jo bekymringene tilbake med en gang! Blæh!
Gynekologen min sa at når du først har Sett hjertet slå, så er sjansen lav for at det brått sluttet slå igjen og spesielt ikke uten at man begynner blø en del.
 
Åhhhhhhhhhhhh!!!! Er så sinnsykt lei av å være så himla kvalm og dårlig hele tiden.. Føler meg totalt ubrukelig, kjeder meg og dagene går så innmari treigt nå de ikke er fylt med noe som helst....
 
Takk for klagetråd! Hvor er kvalmen min???? Når jeg har kvalmen klager jeg over at jeg er kvalm. Når jeg mister den blir jeg plutselig redd for å spontanabortere... æsj! Så mange bekymringer man har som gravid! 8+5 idag. Synes det var tidlig å miste kvalmesymptomet.
 
Det er kanskje en grunn til at det er lenge siden sist innlegg i denne tråden, så beklager at jeg dytter denne opp igjen. ;) :p
Men jeg trenger å klage i blant.
Er så pottetett i nesen!!! Kjenner det i bihulene også... Hater å være forkjøla! :(
Kjøpte saltvannsspray, men den funker ikke i det hele tatt.
Noen som har tips til en som funker? :)
 
Back
Topp