O'hellige Klagetråd

Bra at du fant ut noe som funka.
I perioder har jeg veldig mye halsbrann. Var sånn med førstemann også. De sier at har man mye halsbrann, så får man barn med mye hår.....og det hadde eldstemann. Langt sort hår!! Mens med nr.2 hadde jeg ikke så mye halsbrann. Og han hadde mye mindre hår. Så det var litt morsomt! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe så morsomt :) får se om det stemmer!
Jeg var så å si skallet frem til jeg var ett år, men sambo er født med masse hår :)
 
Huff stakkars sambo :( blir ikke mye søvn på han i natt hvertfall :( begge guttene har hostet siden fredag å nå er jeg og begynt :( han såver veldig på "alarmen" å vokner av alt.. Huff.. Blir en tøff dag på jobb for han stakkars :(


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Jeg er kvalm, og sulten, kjøleskapet kan jeg bare glemme å åpne.. Like før jeg griller bikkja :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hadde så store planer for alt jeg skulle gjøre i dag siden hele gårdagen gikk med til å sove på sofaen pga dårlig form og lite nattesøvn siden junior hosta hele natta....... Men vært i skikkelig dårlig form i dag, bare fått i meg et juiceglass og et par kjeks... ER svimmel, tung i hodet og skikkelig utafor.... Æsj asså!!!!! Må vel bare la alt jeg skulle gjort ligge om jeg skal klare bassenget med lillegutt i kveld... og det har jeg jo lova, så er bare å bite tennene sammen da..... Må i all fall krysse fingrene for at formen er bedre i morgen, for da har jeg VIRKELIG mye å gjøre!!!!! :p
 
Sorry ekle detaljer :( Snakk om å være forstoppa gitt.. Må løpe på do å når jeg kommer på do.. Stopp... Jeg vill kunne gå normalt på do snart!!


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Jeg er så forkjøla! Jeg HATER å være det :(( våkne av at jeg snørrer og alt, sår på nesen og fysj! Nei, vil bli frisk!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Må bare klage litt over at jeg ikke kan gå tur/trene lenger uten at det kjennes ut som at jeg holder på å tisse i buksa før jeg er halvveis :p
 
Ok... Liker i utgangspunktet ikke å klage! MEN!!!

Har hatt urinveisinfeksjon på urinveisinfeksjon siden midten av desember, og etter flere kurer med antibiotika (noe jeg misliker sterkt å ta), er nå immunforsvaret mitt nærmest = 0!

For et par uker siden begynte jeg å blø forholdsvis kraftig fra underlivet, men hadde ikke smerter så tok det i grunn ganske rolig. Dro selvfølgelig til sykehuset, og det viste at jeg hadde bold i livmoren. Men babis hadde det bra der inne. Ingen visste hvor blodet kom fra, men så lenge mini hadde det bra var jeg ikke videre bekymret. Det ga seg noen dager senere, heldigvis!!!

I skrivende stund sitter jeg her med fullblåst influensa med alt det fører med seg... Mannen min og datteren min på 4 har også blitt syke i dag. Jippi!!! :/

I morgen har jeg et kjempe viktig møte som jeg bare ikke kan utsette! Hvordan jeg skal klare å gjennomføre det aner jeg ikke, men jeg skal da klare det på et vis. Får bite i det sure eple og ta en paracet før møtet og ha med meg te.

Sutre sutre sutre!!!

Alt vil bli bedre om noen dager, men akkurat nå syns jeg synd på meg selv! (Og er veldig klar over hvor patetisk jeg er! *Ler*)
 
Ok... Liker i utgangspunktet ikke å klage! MEN!!!

Har hatt urinveisinfeksjon på urinveisinfeksjon siden midten av desember, og etter flere kurer med antibiotika (noe jeg misliker sterkt å ta), er nå immunforsvaret mitt nærmest = 0!

For et par uker siden begynte jeg å blø forholdsvis kraftig fra underlivet, men hadde ikke smerter så tok det i grunn ganske rolig. Dro selvfølgelig til sykehuset, og det viste at jeg hadde bold i livmoren. Men babis hadde det bra der inne. Ingen visste hvor blodet kom fra, men så lenge mini hadde det bra var jeg ikke videre bekymret. Det ga seg noen dager senere, heldigvis!!!

I skrivende stund sitter jeg her med fullblåst influensa med alt det fører med seg... Mannen min og datteren min på 4 har også blitt syke i dag. Jippi!!! :/

I morgen har jeg et kjempe viktig møte som jeg bare ikke kan utsette! Hvordan jeg skal klare å gjennomføre det aner jeg ikke, men jeg skal da klare det på et vis. Får bite i det sure eple og ta en paracet før møtet og ha med meg te.

Sutre sutre sutre!!!

Alt vil bli bedre om noen dager, men akkurat nå syns jeg synd på meg selv! (Og er veldig klar over hvor patetisk jeg er! *Ler*)

Nei, vet du hva! Er det noen som fortjener å klage litt, så er det DEG! Stakkars jente!! Mine klager er ingenting i forhold. :p Litt hodepine i ny og ne, liksom. Bagatell! :p Føler virkelig med deg... Håper du blir fort frisk igjen. :) Og lykke til på møtet i morgen.
 
Takk! <3 <3 <3

Alle har da rett til å klage fra tid til annen? Hodepine er da helt forferdelig!!!! Eneste som er verre er tannpine!
 
Takk! <3 <3 <3

Alle har da rett til å klage fra tid til annen? Hodepine er da helt forferdelig!!!! Eneste som er verre er tannpine!

Det er godt å klage litt uansett. ;) Spesielt når man får så god støtte som her. :)
 
Ååå. Etter ei uke med veldig lange dager på jobb, så så jeg fram til ei rolig helg... Den gang ei! Hadde glemt ut bursdagsfesten vi skal i i dag og familieselskapet i morgen... 4 stk skal feires så 4 gaver måtte kjøpes i dag. Er sliten allerede.... :( Vil bare soooove!!
 
Føler meg så sykt sprengt i magen! Ikke at den er stor men at det er for liten plass inni der! Akkurat slik som det er når du er skikkelig tissetrengt, bare at det er i livmora og ikke i blæra. Er veldig ubehagelig!
 
Har hatt ei drittnatt med en stk urolig 4-åring oppi senga sammen med oss.... TRØTT!!! Og kasta dermed opp igjen for første gangen på vel 14 dager....... :-/
 
Føler meg så sykt sprengt i magen! Ikke at den er stor men at det er for liten plass inni der! Akkurat slik som det er når du er skikkelig tissetrengt, bare at det er i livmora og ikke i blæra. Er veldig ubehagelig!
Signerer denne! Såå ubehagelig. Er det fordi den vokser eller?
 
Signerer denne! Såå ubehagelig. Er det fordi den vokser eller?

Aner ikke!
Jeg tror kanskje det kan ha sammenheng med forstoppelsen jeg har nå.

Av og til merker jeg noen skikkelige ligamentsmerter. Kan gjerne gå hele kvelden med dem, og da sverger jeg på at dagen etterpå så er livmora blitt litt større :p Så er liksom det jeg forbinder med at magen vokser.

Men hører vel med alt sammen :) Er bare så ubehagelig. føler ikke jeg får gjort noe med det.
 
Aner ikke!
Jeg tror kanskje det kan ha sammenheng med forstoppelsen jeg har nå.

Av og til merker jeg noen skikkelige ligamentsmerter. Kan gjerne gå hele kvelden med dem, og da sverger jeg på at dagen etterpå så er livmora blitt litt større :p Så er liksom det jeg forbinder med at magen vokser.

Men hører vel med alt sammen :) Er bare så ubehagelig. føler ikke jeg får gjort noe med det.
Er nok magetrøbbel som har gjort at jeg har følt meg slik også! Har løpt frem og tilbake fra toalettet i hele ettermiddag! Håper det blir bedre når dette er over. Veldig ubehagelig å gå slik å føle seg stappet og oppblåst.
 
Klager litt på at jeg finner liksom aldri helt hjertelyden med doppleren :( 17+3 idag.


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Klager litt på at jeg finner liksom aldri helt hjertelyden med doppleren :( 17+3 idag.


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg sliter mye mer med å finne den nå enn det jeg gjorde når jeg var 12-13 uker på vei!
Og når jeg finner den så hører jeg den kanskje bare litt også forsvinner den igjen.
Virker som lille svømmer bort i fra den hehe.
Men bruker du noe krem eller babyolje eller lignende?
Jeg finner den ikke med bodylotion og babyolje, eneste som hjelper er glidemiddel.
 
Back
Topp