O'hellige Klagetråd

Forstoppelse :( Få så plagsomt. Nå har jeg prøvd alle de små kjerringknepene, så nå er det lactulose, har nettopp svelgt unna en seg, søt dose :eek: Det var EKKELT!
Håååper det funker, ellers må jeg vel ta klyster eller til legen. Har hørt om dem som må legges inn pga sånt, det vil jeg IKKE!

Bland det i en kopp te :) da smaker det bare søt te
 
Klagetråd passer meg ypperlig idag!!

da jeg våknet idag hadde de fordømte brøytemannfolka som LOVET meg å brøyte inn til huset vårt og ikke bare inn til veien til huset, latt være å brøyte, IGJEN!! Så nå må a mor ut med skuffa å måke 200 m for å få fram bilen. Svarte faen i monstermøkk jeg er så forbanna nå! Ikke LITT snakk om engang at jeg skal betale full pris for brøyting når de lar det bli med tanken! Jævla folk!!!!
Åååååå!

Det hjalp, nå er der ut å måke..
 
Klagetråd passer meg ypperlig idag!!

da jeg våknet idag hadde de fordømte brøytemannfolka som LOVET meg å brøyte inn til huset vårt og ikke bare inn til veien til huset, latt være å brøyte, IGJEN!! Så nå må a mor ut med skuffa å måke 200 m for å få fram bilen. Svarte faen i monstermøkk jeg er så forbanna nå! Ikke LITT snakk om engang at jeg skal betale full pris for brøyting når de lar det bli med tanken! Jævla folk!!!!
Åååååå!

Det hjalp, nå er der ut å måke..
uff, nei, hadde ikke jeg godtat heller!!! stå på krava!! :)
 
Nei, er så sinnsykt trøtt, i kroppen og øynene.. Og kvalm! nesten så eg lurer på om d er omgangssyken som lusker i stede, men tviler. Passer dårlig at jeg da i dag skal pendle med tog til byen for tidlig ul (yey :) ) men må tilbake på jobb etterpå, og ha seinvakt, så ikke ferdig før halv 5. :( slitsomt. Og tidlig opp i måren for å ta toget til der vi skal på planleggingsdag/julebord. toget gå 08.00 på en LØRDAG!!!!! og eg må late som eg drikker alkohol. KOmmer til å spy av lukten.. hyyyyyyyyyyl..
 
kvalm, trøtt,fryser! og fikk feil tabletter av legen! argh! og må fikse huset for helga...! skal ha folk hit.. blargh, angrer allerede!
 
Ååh, sovet så dårlig i natt! Ligger å drar meg nå, godt jeg har kveldsvakt i dag!
 
Brøytemannfolka kom etter 15 min når jeg ringte å sa at dem hadde glemt meg, så slapp å måke hele veien og gårdsplassen :D
MEN da jeg kom ut ista så jeg at de har lagt all snøen på parkeringsplassen til leieboerne, istedenfor å dytte det ned i elven bak huset som vi avtalte. Sååe, nå må jeg ut å gjøre det istedenfor.... Aaarrrgghhh!!!!
 
Jeg brukte å være frossen fra før av, så det er ingen store forandringer der.. Men likevel da, brrrr :(

Ellers har kvalmen kommet snikende de siste dagene, og jeg er trøtt og lei og utålmodig. Kan ikke bare disse første ukene gå litt fortere da? Kjenner også noen små stikk der nede, og bekymrer meg for om det er naturlig eller et tegn på at ting ikke går bra :eek:

Eller føler jeg litt for å klage på tilværelsen generelt. Dette er virkelig ikke hvordan jeg så for meg at livet mitt skulle se ut nå som jeg snart er 30. Sukk.
 
Får vel klage litt jeg også da....
Har vært i dårlig form nesten hele uka, og halsbrann! :confused::eek:
Og så går tida såååå sakte... har så lyst til å komme til uke 12 nå! :p
 
Har vært dårlig og låge rett ut på sofaen i 3 dager no! Trøtt av å være konstant mega kvalm. Skikkelig uggen i heile kroppen. Sulten, men får bare i meg vann og knekkebrød... Ringte jobben, og sa eg ikkje er i form til arbeidshelg... Håper mannen får tak i kvalmestillande på apotek for meg. Har første legetime tirsd.
 
skjønner ikke hvordan mannfolk med store klompete hender klarer å skru bittesmå ting.. jeg har problemer med det.. i utgangspunktet er ikke det vanskelig å skru ting sammen. men treffe en liten mutter på en skrue som skal presse sammen noe annet.. får mark...
 
Nå føler jeg virkelig at jeg har behov for å klage. Har fått hudsopp...! Grøss...:eek: Legen sa det var graviditeten pluss en antibiotikakur jeg tok i desember som trolig er skyld i det. Skikkelig kjipt! Så nå må jeg, i tillegg til å huske vitaminer, også smøre meg over alt morgen og kveld. Føler meg så lite digg!! Trøtt, oppblåst, kvisete, treg mage, uggen, uflidd og nå... sopp... :confused: Skal være glad når 1. trimester er over altså (da er jeg akkurat ferdig med soppkremen og ;))!
 
Klager over at jeg er kvalm!! Og jeg er så lei av å være tissetrengt hele tiden! Og ikke minst tørst!
 
Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er forferdelig slitsomt med helg for tida. .. for da har jeg to bajaser som herjer oh krever det de selvfølgelig fortjener, men som mor sjøl ikke klarer å gi.... slitsomt!!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Idag har jeg lyst att klage på att det er så grusomt kjedelig att dusje :( så så vaske det allt før lange håret mitt i tillegg, fryktelig slitsomt :/
 
Kjennes ut som om hele øvre del av mage og halve brystet brenner :/ My god!

Går ut fra at dette er brystbrann/halsbrann (takk google) og det står at det skal være ufarlig. Men det er vondt!
Håper det hjelper med melk assa!
 
Kjennes ut som om hele øvre del av mage og halve brystet brenner :/ My god!

Går ut fra at dette er brystbrann/halsbrann (takk google) og det står at det skal være ufarlig. Men det er vondt!
Håper det hjelper med melk assa!

Heldigvis ikke halsbrann her enda, men forrige svangerskap sverget jeg til noe som het Novaluzid (syntes det fungerte mye bedre enn gaviscon). Miksturen er ikke å få tk i lenger, tror jeg, men de har tabletter og de gjør sikkert samme nytten. Prøv også love hearts...... ;-)
 
Synes jeg har sett Link-tablettene tilbake på apoteket også. Det beste mot halsbrann!
 
Back
Topp