O'hellige Klagetråd

Trøtt vil bare sove sove sove! Og Jeg Vil At Det Skal Bli Mars For Da Er Jeg 12 uker:D

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Kvalm kvalm kvalm. .. stakkar gutten min som er syk og trenger mammaen sin!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vondt i ryggen og vondt i magen!
Nede på høyre side så blir jo selvfølgelig bekymret med en gang!
Så nå har jeg saumfart nettet om graviditet utenfor livmoren og heldigvis funnet ut at jeg har jo ikke så vondt...
Virker som at de som har hatt det har hatt skikkelig smerter og det har jo ikke jeg. Bare vondt.
 
Jeg er TRØTT, kvalm, kald og konstant sur føles det ut som... Tiden går så latterlig sakte, september er jo en EVIGHET til.. Gah, slitsomt å lage folk :p
 
Skulle ønske jeg hadde kvalme, superømme pupper osv i stedefor å spotte! Klage klage klage :)
 
Vondt i ryggen og vondt i magen!
Nede på høyre side så blir jo selvfølgelig bekymret med en gang!
Så nå har jeg saumfart nettet om graviditet utenfor livmoren og heldigvis funnet ut at jeg har jo ikke så vondt...
Virker som at de som har hatt det har hatt skikkelig smerter og det har jo ikke jeg. Bare vondt.
Høres jo veldig ut som mine "smerter"... Og vi er jo egentlig omtrent like langt.. huff, blir sprø :p
 
Bare super lei i dag. Gråter for ingenting. Blir kokko....... Gråten henger løst...
 
Den følelsen.. når jeg står å baker sjokoladekake til sønnen min som skal feire bursdag i morgen.. og kvalmen svulmer opp og idet jeg setter kaka i ovnen springer på do og you know.... .. nok en herlig dag.. not ..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Høres jo veldig ut som mine "smerter"... Og vi er jo egentlig omtrent like langt.. huff, blir sprø :p

Snakket med jordmor om dem og hun sa at det var helt normalt! Er ting som utvider seg og så lenge smertene ikke var konstante eller uutholdelige så trengte jeg ikke bekymre meg.
Også fikk vi jo se et bankende hjerte på rett plass så da ble jeg jo beroliget.
 
Har så dårlig samvittighet ovenfor sambo å mini :-( jeg er ei super trøtt mega gretten møkka kjerring!!! :-(
 
Fantastisk når du bråvåkner og ser på klokken at du har glemt å skru på vekkeklokken og har 15 minutter på deg til å gå på jobb. Mens du står og smører frokost begynner å tenke at det var fryktelig rar tanke i går og tenke vi kunne ta resten av rekene til frokost i dag når det tar så lang tid å skrelle. Da gikk det opp for meg at det var SØNDAG og ikke MANDAG! :)
 
Hm, lurer på om det er en av de gravide ikke kan bruke.....Må iallefall sjekkes.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Link tyggegummi tabletter mot halsbrann er like trygt som novaluzid i svangerskapet. Overlege på føden som anbefalte meg dem. De et fantastiske! Får ikke følelsen av å spise kritt når jeg tar dem :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Link tyggegummi tabletter mot halsbrann er like trygt som novaluzid i svangerskapet. Overlege på føden som anbefalte meg dem. De et fantastiske! Får ikke følelsen av å spise kritt når jeg tar dem :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, de hadde nok ikke solgt dem til gravide på apoteket hvis vi ikke kunne bruke dem.
 
Fantastisk når du bråvåkner og ser på klokken at du har glemt å skru på vekkeklokken og har 15 minutter på deg til å gå på jobb. Mens du står og smører frokost begynner å tenke at det var fryktelig rar tanke i går og tenke vi kunne ta resten av rekene til frokost i dag når det tar så lang tid å skrelle. Da gikk det opp for meg at det var SØNDAG og ikke MANDAG! :)

Haha så fantaatisk :D Gooood søndag :)
 
Link tyggegummi tabletter mot halsbrann er like trygt som novaluzid i svangerskapet. Overlege på føden som anbefalte meg dem. De et fantastiske! Får ikke følelsen av å spise kritt når jeg tar dem :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å så bra, hadde sykt halsbrann sist. Kjekt at det finnes flere alternativer :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
TRØTT! fungerer ikke ute blant folk. Bajs. Og gruer meg sånn til i måren. Drømte at de fant hjerteslag. Blæ

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp