Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Din var veldig fin og levnet ingen tvilMin var tatt 12 dpo og var jo klar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din var veldig fin og levnet ingen tvilMin var tatt 12 dpo og var jo klar
Tusen takk ♡ Ekstremt avventende her. Veldig tvilende til at vi skal ha fått det til enda en gang, og hvis vi mot formodning har det, så er jeg veldig redd for å miste. Blæ. Men takk for at du krysser fingrene ♥Spennende!Ser noe på de etter 10 min ja. Krysser fingrene!
![]()
Å, det er aaaaltfor langt fram ditNå blir det baby![]()
Ja, hvis dette virkelig er en spire på gang, gir jeg meg ende overSe der a!!! Skal si du har blitt fruktbarså sykt spennende å titte innom her.
![]()
Dette er aaaaltfor spennende!! Får håpe streken ikke lurer nå da. Absolutt ikke trygg. *bite negler*SER NOE JAHerremin, må jo bli august av dette
![]()

Og er tatt to dager senere enn din.Din var veldig fin og levnet ingen tvil![]()
Krysser alt jeg har for degDette er aaaaltfor spennende!! Får håpe streken ikke lurer nå da. Absolutt ikke trygg. *bite negler*
Håper veldig at jeg kan det til slutt ♡♡Ååå, se der!!! Det ER strek der!!Du kan komme inn og ta den plassen jeg har holdt av til deg på august
Så spennende!!!
Tusen takk ♥ Dette er fryktelig skummelt!Åååååååååååååhhhh!!![]()
Der er det noe jo! Krysser alt som krysses kan
nå må den bli sterkere, heia crinonen nå!
Tusen takk for at du krysser ♥Der er det jo en strek!!! Så spennende!! Krysser alt jeg har for denne pp'n ❤❤
Haha, så herlig å høre
Jeg ser! Og jeg er dritdårlig på å se streker!
Litt vel spennendeSå utrolig spennende!!!![]()
![]()
![]()
It's a fairytaleOg er tatt to dager senere enn din.
Og hun som ga den streken holder meg våken nå, liv i magen!