Ny start

Spennende! :D Ser noe på de etter 10 min ja. Krysser fingrene! :D
Tusen takk ♡ Ekstremt avventende her. Veldig tvilende til at vi skal ha fått det til enda en gang, og hvis vi mot formodning har det, så er jeg veldig redd for å miste. Blæ. Men takk for at du krysser fingrene ♥

Se der a!!! Skal si du har blitt fruktbar ;) så sykt spennende å titte innom her. :D
Ja, hvis dette virkelig er en spire på gang, gir jeg meg ende over :)) Hva har skjedd med dvalekroppen min liksom?? Haha.. :P Men vi får gi det litt mer tid før jeg tror på at dette faktisk er en HCG-strek ;)

Ååå, se der!!! Det ER strek der!! :D Du kan komme inn og ta den plassen jeg har holdt av til deg på august ;) Så spennende!!!

Åååååååååååååhhhh!! :D :D Der er det noe jo! Krysser alt som krysses kan❤️ nå må den bli sterkere, heia crinonen nå!

Der er det jo en strek!!! Så spennende!! Krysser alt jeg har for denne pp'n ❤❤

Oj oj oj, se på den da! Spennende! :D Krysser fingrene for terminspire som graver seg ordentlig fast nå. ❤️

Ååå, se der!!! Det ER strek der!! :D Du kan komme inn og ta den plassen jeg har holdt av til deg på august ;) Så spennende!!!
Håper veldig at jeg kan det til slutt ♡♡

Åååååååååååååhhhh!! :D :D Der er det noe jo! Krysser alt som krysses kan❤️ nå må den bli sterkere, heia crinonen nå!
Tusen takk ♥ Dette er fryktelig skummelt!

Back
Topp