Ny start

9 DPO - PP 21

Sorry, bare treg :p Syntes jeg så noe i dag innen fristen, men det var nok bare skyggestreken. Ser ikke noe nå som den er ganske tørket. Det er jo fortsatt litt tidlig, så jeg har fortsatt håp. Men jeg håper jeg ser noe i morgen!!

Hvor blir det egentlig av disse bildene?? :p Må jo være med på spenningen, på ordentlig ;) :p

Men hvorfor kan du ikke legge ut bilder!!

Hvor blir det egentlig av disse bildene?? :p Må jo være med på spenningen, på ordentlig ;) :p
Men hvorfor kan du ikke legge ut bilder!!
Dere ass :D Jeg tror bare ikke det er noe å se på bilder :)) Men her har dere dagens innen fristen.

a1990f34c6c9a7781e4ec32f6e025baf

Dere ass :D Jeg tror bare ikke det er noe å se på bilder :)) Men her har dere dagens innen fristen.

a1990f34c6c9a7781e4ec32f6e025baf

Den var tricky! Og kjenner spenningen stiger litt når jeg ser på den. Ser frem til tørket versjon også :D Og morgendagens :D (Nei da, er ikke ivrig i å tolke tester :p )

Litt "blurry"? Rosa nedover liksom. Og med "noe", skyggestrek?
Spennende

Ser skyggen, og håper det er mye mer enn en skygge som er på gang denne gangen her! :D

Jeg ser også skyggen! Krysser fingrene for at den utvikler seg :D

Den der var en luring du! Spent :D

Den var tricky! Og kjenner spenningen stiger litt når jeg ser på den. Ser frem til tørket versjon også :D Og morgendagens :D (Nei da, er ikke ivrig i å tolke tester :p )
Litt "blurry"? Rosa nedover liksom. Og med "noe", skyggestrek?
Spennende
Ser skyggen, og håper det er mye mer enn en skygge som er på gang denne gangen her! :D
Jeg ser også skyggen! Krysser fingrene for at den utvikler seg :D
Den var litt spennende! Gleder meg til neste :-)
Den der var en luring du! Spent :D
Så spennende :D
Jeg skjønner ikke at dere ser noe på det bildet, jeg. La det ut bare fordi jeg ble "tvunget". Haha :D Den bestod skyggestrektesten; altså at den er mer synlig våt enn tørr, så da er det nok bare en skyggestrek dessverre. :/ Men jeg elsker entusiasmen deres ♥ :))

Jeg ser skyggen lett :D håper det er spire og ikke bare skygge :D skikkelig spent på morgendagens :D

Jeg ser skyggen lett :D håper det er spire og ikke bare skygge :D skikkelig spent på morgendagens :D
Håper det er spire strek:D
Det er "noe" der!! :D :D
Det er noe der :D kjempe spent på morgendagen :D
Kan du ikke ta en test til nå da?:D er jo lenge til i morgen :p
Signerer denne :D
Hahaha, I love you guys :)) ♡♡ Jeg har drukket så mye i kveld, så urinen hadde ikke vært noe tess uansett :P Og jeg har jo så få tester! Men virkelig, jeg kikket på den helt tørket da jeg kom hjem fra jobb, og det er ingenting der altså. Den første testen jeg skimtet noe svakt på sist pp, så jeg klar skyggestrek da den var tørket også. Så denne testen er det nok ikke noe spennende med :/

Back
Topp