Ny start

Jeg ser fortsatt strek! Stemmer for ettermiddagstest jeg altså :D Mye kan skje på flere timer. Min var svak på morgenen og veldig mye sterkere på kvelden! Håper på det samme for deg!! ❤❤

I starten så var mine morgentester like som ettermiddagstestene. Og hadde man vært fornuftig skulle man jo heller tatt morgentest bare annenhver dag, og ventet til 14 dpo med første test........... :rolleyes:

Jeg krysser fortsatt fingrene for at dette er første hint om en terminspire. ❤️

I starten så var mine morgentester like som ettermiddagstestene. Og hadde man vært fornuftig skulle man jo heller tatt morgentest bare annenhver dag, og ventet til 14 dpo med første test........... :rolleyes:

Fornuftig, hva er det?? :p :p

Krysser fingrene her også Enkefalos, det er så fortjent nå❤️

11 DPO - PP 21 forts.

Ettermiddagstest. Den ble sterkere :) Skimtet såvidt en svak strek innen fristen, og den ble sterkere etter fristen. Skal sammenligne med de andre når den er tørr, men jeg tror det er den sterkeste til nå.

Etter ca fem min:

14b128b004cb0aea222d349b1f35a4fa

b72bab4e03a1049295c7f3d32f1e96ab

c9965a7debd74a327d1c927d64f9250d

Etter ca ti min:

01984b90585e65cd8f0680378e68e5c2

b908b156e346c5ee84793cccbf686217

Så får vi se da. Fortsatt ingenting som er annerledes/bedre enn de andre ppene. Det er akkurat sånn her testene begynte. De må bare bli sterkere, så skal jeg tro på det. Men jaggu er jeg gravid tredje måneden på rad. Det er HELT sykt :eek::eek::rolleyes:

Hm. Ser noe der. Håper hcg bare er litt kose-treg i starten, for spenningens skyld liksom. Så blir den plutselig sterkere i morgen! :-)
Jeg ser fortsatt strek! Stemmer for ettermiddagstest jeg altså :D Mye kan skje på flere timer. Min var svak på morgenen og veldig mye sterkere på kvelden! Håper på det samme for deg!! ❤❤

Ser fortsatt noe:). 11dpo er fortsatt tidlig:)
Ser fortsatt noe. Krysser fingrene for sterkere strek!!
Fornuftig, hva er det?? :p :p

Krysser fingrene her også Enkefalos, det er så fortjent nå❤️
Aner ikke. :p Jeg tror kanskje jeg mistet fornuften da jeg sluttet med p-piller. :rolleyes: :D
Jeg ser :) spent på neste test :D
Takk for at dere heier og krysser og ser og det ene med det andre :D Dette blir vel nok en thriller.. :P Håper den har en mer happy ending enn de forrige ;)

Og nei, fornuften har jeg lagt igjen for lengst! :)) Fornuft og langtidsprøving kan ikke forenes :))

11 DPO - PP 21 forts.

Ettermiddagstest. Den ble sterkere :) Skimtet såvidt en svak strek innen fristen, og den ble sterkere etter fristen. Skal sammenligne med de andre når den er tørr, men jeg tror det er den sterkeste til nå.

Etter ca fem min:

14b128b004cb0aea222d349b1f35a4fa

b72bab4e03a1049295c7f3d32f1e96ab

c9965a7debd74a327d1c927d64f9250d

Etter ca ti min:

01984b90585e65cd8f0680378e68e5c2

b908b156e346c5ee84793cccbf686217

Så får vi se da. Fortsatt ingenting som er annerledes/bedre enn de andre ppene. Det er akkurat sånn her testene begynte. De må bare bli sterkere, så skal jeg tro på det. Men jaggu er jeg gravid tredje måneden på rad. Det er HELT sykt :eek::eek::rolleyes:
Jeg liker det jeg ser å hører. Håper dette er smittsomt å bli gravid 2 mnd på rad :) <3

Ingen tvil på denne testen:D. Tror du er preggis:D. Nå er det terminspire her❤️❤️❤️, godt du begynte med progresteron også:)

Jeg ser streker :D Nå må den lille spiren være flink å holde seg der til termin. Det SKAL den!! Krysser alt jeg har for deg! ❤ :)

Her er det jo streker på gang!!! For en førjulsgave! Nå må de bare bli sterkere!

Dette er en terminspire ❤ Så fantastisk herlig :D Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne!! ❤

Så fantastisk! :D Blir alkoholfri jul på deg nå, for dette er terminspiren. ❤️

Fantastisk! :D Nå må det være terminspire kjære deg❤️ du må bare slappe av og kooose deg gjennom julen, mens crinonen gjør jobben sin :)

(Og herregud, femar er jo rein magi!! 3 mnd på rad liksom! :D )

Jubler inni meg :)

Back
Topp