Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornuftig, hva er det??I starten så var mine morgentester like som ettermiddagstestene. Og hadde man vært fornuftig skulle man jo heller tatt morgentest bare annenhver dag, og ventet til 14 dpo med første test...........
Jeg krysser fortsatt fingrene for at dette er første hint om en terminspire.![]()
Fornuftig, hva er det??![]()
️
Hm. Ser noe der. Håper hcg bare er litt kose-treg i starten, for spenningens skyld liksom. Så blir den plutselig sterkere i morgen!![]()
Jeg ser![]()
Jeg ser fortsatt strek! Stemmer for ettermiddagstest jeg altsåMye kan skje på flere timer. Min var svak på morgenen og veldig mye sterkere på kvelden! Håper på det samme for deg!! ❤❤
I starten så var mine morgentester like som ettermiddagstestene. Og hadde man vært fornuftig skulle man jo heller tatt morgentest bare annenhver dag, og ventet til 14 dpo med første test...........
Jeg krysser fortsatt fingrene for at dette er første hint om en terminspire.![]()
Ser fortsatt noe. 11dpo er fortsatt tidlig
![]()
Ser fortsatt noe. Krysser fingrene for sterkere strek!!
Fornuftig, hva er det??![]()
Krysser fingrene her også Enkefalos, det er så fortjent nå![]()
Aner ikke.Jeg tror kanskje jeg mistet fornuften da jeg sluttet med p-piller.
![]()
![]()
Takk for at dere heier og krysser og ser og det ene med det andreJeg serspent på neste test
![]()
Jeg liker det jeg ser å hører. Håper dette er smittsomt å bli gravid 2 mnd på rad11 DPO - PP 21 forts.
Ettermiddagstest. Den ble sterkereSkimtet såvidt en svak strek innen fristen, og den ble sterkere etter fristen. Skal sammenligne med de andre når den er tørr, men jeg tror det er den sterkeste til nå.
Etter ca fem min:
![]()
![]()
![]()
Etter ca ti min:
![]()
![]()
Så får vi se da. Fortsatt ingenting som er annerledes/bedre enn de andre ppene. Det er akkurat sånn her testene begynte. De må bare bli sterkere, så skal jeg tro på det. Men jaggu er jeg gravid tredje måneden på rad. Det er HELT sykt![]()
Herlig at du serJeg ser klart og tydeligherregud
dette MÅ gå veien!!! ♡♡♡