Ny start

CD 42 - PP 4

Nå begynner jeg faktisk å bli drittlei av å være i ingenmannsland. Jeg føler jeg har vært tålmodig lenge nå og ikke klagd, men nå..... Har bare lyst til å skrike ut i frustrasjon!!! Hva i helvete er det du holder på med, drittkropp?!

Som forventet, blendahvit g-test i dag. Ikke noe særlig skyggestrek etter fristen heller, så heldigvis inget rom for ekstra tyding ;) EL-test ganske svak i dag også.

Har hatt litt brunlig utflod i dag også. Vet ikke helt hva som skjer i kroppen. Jeg hadde biiittelitt blod etter sex natt til tirsdag, men det var ikke noe som helst brunt før på onsdag (i går) og i dag. Det kan jo hende det er fra den lille blødningen det kommer, men synes det er litt rart. Kanskje slimhinnene er skjøre fordi alt er på bærtur inni der nå :P Ellers pleier jeg jo liksom ikke å få noe farget utflod etter sex (vil nesten ikke skrive det, men: ...bortsett fra når jeg har vært gravid). Hadde bittelitt ved sist EL tror jeg, men ut ifra testene er ikke EL rett rundt hjørnet i alle fall.

Blææææææ... *dåner*

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395945693550.jpg
    1395945693550.jpg
    54,6 KB · Visninger: 97
  • 1395945712206.jpg
    1395945712206.jpg
    19,6 KB · Visninger: 98
CD 43 - PP 4

Litt brunt i dag også, så det må jo komme fra noe annet enn kosen på mandag. Kan ikke tanta bare komme og bli ferdig med det da? Merker jeg lengter etter en ny syklus med blanke ark (og fargestifter tell - til babyen så klart). Svak EL-test i dag og.

Kanskje jeg har rester etter aborten som tuller det til? Jeg sjekka jo aldri opp om de siste 6 mm kom ut. Men det er vel lite sannsynlig.

Tålmodigheeeet, kom til meg!!

Uff. Tror jeg hadde blitt helt koko hadde jeg hatt en slik syklus. Håper du får en positiv g-test snart jeg. Og ikke tr ;)

Ja, koko er ordet! Her er det koko herifra og til himmelen! Kokoooo! Hjelpes :P

Nå har jeg begynt å lure litt (vel lurer egentlig veldig) på disse testene våre og har studert de til jeg ser streker overalt :P Men tenker på om vi kan ha hatt EL uten å ha fanget det opp og at vi har testet for tidlig? Nå blir jeg litt oppgitt over meg selv fordi jeg føler jeg gir meg selv falske forhåpninger, men jeg vet at jeg har noenganger testet så sent som kl 23 på kvelden og at jeg da kanskje har mistet EL? det jeg ikke helt skjønner da er tempingen min som egentlig bare ser utrolig ustabil ut.. Synd du ikke har tempet så vi kunne ha sammenlignet der og.. Hva tenker du om dette? f.eks, på CD 27 så testet jeg sent på kvelden og g-testen tok jeg CD 37, hvis EL var 27-29 deromkring så kan det hende at jeg da var 8-10 DPO og at det ikke slo ut enda..

Det er fælt å vente slik altså.. :(

Nå har jeg begynt å lure litt (vel lurer egentlig veldig) på disse testene våre og har studert de til jeg ser streker overalt :P Men tenker på om vi kan ha hatt EL uten å ha fanget det opp og at vi har testet for tidlig? Nå blir jeg litt oppgitt over meg selv fordi jeg føler jeg gir meg selv falske forhåpninger, men jeg vet at jeg har noenganger testet så sent som kl 23 på kvelden og at jeg da kanskje har mistet EL? det jeg ikke helt skjønner da er tempingen min som egentlig bare ser utrolig ustabil ut.. Synd du ikke har tempet så vi kunne ha sammenlignet der og.. Hva tenker du om dette? f.eks, på CD 27 så testet jeg sent på kvelden og g-testen tok jeg CD 37, hvis EL var 27-29 deromkring så kan det hende at jeg da var 8-10 DPO og at det ikke slo ut enda..
Det kan godt være det er tilfelle hos deg! Uten tvil! Men jeg tenker jo egentlig at testene dine burde vært mye svakere nå da hvis EL har vært. For det skal jo ikke produseres så mye LH når egget har sluppet :/ Synd ikke tempen sier deg noe mer heller! Men jeg håper veldig at du har hatt EL også! Det skader jo ikke å ta en g-test :D

Kan jo være det har hendt her også, men før min siste sterke test, tok jeg test både 2, 3 og 4 ganger om dagen de dagene den var sterk. Så jeg kan ikke ha misset toppen de gangene O alle fall :P Men ved den siste sterke (CD 32) gjorde jeg det jo ikke, når jeg tenker meg om. Det var på det tidspunktet jeg trodde jeg var gravid, så EL-testene tok jeg bare for moro skyld. Så det er godt mulig jeg ikke fikk med meg toppen da, og at jeg faktisk har hatt EL. Det er jo det jeg håper også siden mine streker er veldig svake nå.

Æsj, jeg kunne ønske jeg kunne forklare dette jeg også!! Godt vi er i samme båt om dette, så det er noen andre som forstår frustrasjonen her :P

Det er fælt å vente slik altså.. :(
Ja, blææ. Om ikke prøvinga er omfattende og langdryg i utgangspunktet liksom.. ;)

Det kan godt være det er tilfelle hos deg! Uten tvil! Men jeg tenker jo egentlig at testene dine burde vært mye svakere nå da hvis EL har vært. For det skal jo ikke produseres så mye LH når egget har sluppet :/ Synd ikke tempen sier deg noe mer heller! Men jeg håper veldig at du har hatt EL også! Det skader jo ikke å ta en g-test :D

Kan jo være det har hendt her også, men før min siste sterke test, tok jeg test både 2, 3 og 4 ganger om dagen de dagene den var sterk. Så jeg kan ikke ha misset toppen de gangene O alle fall :p Men ved den siste sterke (CD 32) gjorde jeg det jo ikke, når jeg tenker meg om. Det var på det tidspunktet jeg trodde jeg var gravid, så EL-testene tok jeg bare for moro skyld. Så det er godt mulig jeg ikke fikk med meg toppen da, og at jeg faktisk har hatt EL. Det er jo det jeg håper også siden mine streker er veldig svake nå.

Æsj, jeg kunne ønske jeg kunne forklare dette jeg også!! Godt vi er i samme båt om dette, så det er noen andre som forstår frustrasjonen her :p

Ja jeg tenker jo også at testene skal jo bli heeelt negative etter EL, men jeg klarer ikke for alt i verden å finne en logisk forklaring på hva det er som skjer.. dine tester har jo blitt svakere mens mine er like irriterende nesten positiv hver dag.. Hvordan kan LH nivået i kroppen være så stabilt i 24 dager? noe som for andre er en hel syklus??? det skal jo være lavt for så å bli sterkere mot el før en klar positiv test og så bli svakere igjen.. Tror det er noe galt med kroppen min og jeg liker den ikke spesielt godt akkurat nå.. Har prøvd å se her inne, men er ingen andre som har så stabilt irriterende tester over tid slik som jeg har... Hva testene mine betyr må gudene vite, men en negativ g-test utelukker hvertfall en mulighet...

Googlet litt om forhøyede LH nivåer over tid og likte ikke resultatet. Kunne være tegn på tidlig menopause, PCOS eller graviditet.. Nå kjenner jeg at jeg håper ennå mer på det siste, men da skulle EL ha vært før jeg begynte å teste på CD 20 og testen på CD 37 burde jo da ha vært positiv.. HCG skal jo gi utslag på g-tester før det gir utslag på EL-tester... :(

Baaah, så utrolig frustrerende :( Håper du finner ut av det altså, og jeg er uansett spent på g-testen du skal ta i morgen! Det hadde helt, helt klart vært det beste alternativet!! Krysser fingrene for deg!

CD 45 - PP 4

Jeg burde ha lært fra sist gang, men jeg SKIMTER noe på testen i dag. Jeg har jo slutta med skimting! *slå seg selv i panna* Det er ingen grunn til at det denne gangen skal være pga HCG, så jeg skjønner ikke at jeg gidder en gang. Jeg har fått klarere streker uten at det har vært HCG. Prøver å innbille meg at det er fordi den kom innen fristen denne gangen (vel, man kan iallefall SKIMTE den på bildet innen fristen), men det er godt mulig det var slik i sist runde med skimte-tester også. Legger ved bilde av testene, men det er vanskelig å se. Først et innen fristen og så et fra etter den har tørka.

Jeg har fortsatt brunlig utflod, så jeg regner egentlig bare med at jeg har begynt å spotte i tusen dager før TR nå for tida, og at tanta kommer hvert øyeblikk :P

Vedlegg

• 1396204720453.jpg
    1396204720453.jpg
    18,4 KB · Visninger: 102
  • 1396204735883.jpg
    1396204735883.jpg
    27,2 KB · Visninger: 96
Og BV gjør testen litt mer rosa enn den faktisk er altså. Det er ikke noen rosa strek på min test :P

EL-testene er forresten fortsatt så svake at jeg har god tro på at jeg faktisk er i dpo. Enda godt det da i alle fall!

Ahh.. høres så slitsomt ut når syklusen drøyer såpass da. Jeg syns mine er lange liksom. Men håper desember blir din lykkemnd=)

Ahh.. høres så slitsomt ut når syklusen drøyer såpass da. Jeg syns mine er lange liksom. Men håper desember blir din lykkemnd=)
Ja, jeg håper inderlig at jeg snart får enten positiv g-test (veeeeldig lite sannsynlig) eller at tanta kommer! Lei!!

Jeg håper du får positiv test! :) Ber til høyere makter nå;)

Jeg håper du får positiv test! :) Ber til høyere makter nå;)

Taakk <3

Back
Topp