Ny start

CD 16 - PP 5

Jeg har ømme brystvorter!!! Aldri hadde jeg trodd jeg skulle bli så glad for ømme brystvorter! :D Jeg har alltid hatt det som sikkert tegn på at EL er/har vært. I sist syklus var det det som gjorde meg usikker på om jeg hadde hatt EL, for de ble aldri ømme. Så dette er jo også en slags bekreftelse på at jeg faktisk ikke hadde EL i sist syklus. Men at den er her nå! Hurra :D Har også hatt menslignende smerter av og på i hele dag. Testene er fortsatt litt sterke, men. Håper de snart er svakere igjen. Evt superpostiv i morgen. Snart i dpo, evt kanskje allerede :D

Bilde 1 er av formiddagstesten før fristen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397501785314.jpg
    1397501785314.jpg
    45,8 KB · Visninger: 80
  • 1397501804717.jpg
    1397501804717.jpg
    52 KB · Visninger: 118
CD 17/1 DPO - PP 5

Ok. Jeg tar sjansen. Jeg tror jeg er i dpo :D Testen var svak i dag, murringene nesten helt borte, brystvortene heldigvis fortsatt superømme. *Gledesdans* Aksjeinnlegg på CD 12, CD 14, CD 15 og CD 16. Og holder ikke det, så kan det være det samme, for jeg gidder ikke pliktsex (elsker lysten som kommer rundt EL altså!) Så fantastisk å være i dpo :D Jeg har gleda meg til det siden siste ordentlige mens 14. februar! To måneder!!!

Da tror jeg at jeg legger vekk koppen og testene for denne gang. Det skal bli godt å kunne drikke og tisse nøyaktig når det passer meg igjen! :D

Vedlegg

• 1397596353678.jpg
    1397596353678.jpg
    50,8 KB · Visninger: 77
Last edited:
Så innmari godt det må være! :) Kan du kanskje se på andre ting at du er dpo også? Jeg blir deppa og dritsur fra el til tr, brystene er brått ikke ømme lenger også blir det "tørt i trusa" ;p i noen dager etter el.

Hater å være dpo siden jeg blir så gretten, men så bra at du er dpo! Hehe ;)

Så innmari godt det må være! :) Kan du kanskje se på andre ting at du er dpo også? Jeg blir deppa og dritsur fra el til tr, brystene er brått ikke ømme lenger også blir det "tørt i trusa" ;p i noen dager etter el.

Hater å være dpo siden jeg blir så gretten, men så bra at du er dpo! Hehe ;)
Ja, det er vanvittig deilig! Jeg har stressa utrolig mye disse to månedene enten jeg har hatt lyst til det eller ei. Tenkte egentlig jeg skulle fortsette og teste for å være helt sikker på at det ikke kommer en ny topp, men jeg gidder ikke. Det er jo ingen grunn til det, og jeg vil sikkert alltids få noen litt ekstra sterke tester her og der, og det hadde bare stressa meg igjen. Så koppen er pakka bort for denne gang :)

Har ikke noen særlig andre dpo-symptomer enn de ømme brystvortene dessverre, så vi får bare gå all in etter det symptomet :P

Hvordan går det med deg? :D

Godt å slippe stresset, håper du slipper å gruble og stresse mer. Det tar på veldig. Har tenkt noe på å starte med temping da?

Her går det greit, tror jeg skal bestille legetime, bare for å sjekke det som sjekkes kan. Har ikke tenkt så mye på det, redd for å bli skuffet(knust) igjen. Kommer nok ikke til å senke skuldrene før om mange måneder :)

Håper du koser deg i påsken! ;)

Jeg får se litt hvordan syklusene blir fremover. Er de såpass stabile som denne, har jeg ikke så behov for temping. Tror det bare blir litt unødvendig stress for min del egentlig. Vi fikk det jo til med bare et par EL-tester sist :P

Sikkert greit å booke en legetime ja, så vet du iallefall hvordan ståa er nedi der. Forstår skepsisen din, men er veldig misunnelig likevel! :) Håper du får kost deg litt med spira også :)

3 DPO - PP 5

Jeg prøver egentlig å la være og oppdatere noe særlig her for tiden slik at jeg slipper å tenke så mye på dette. Og sånn at jeg glemmer litt hvor mange dpo jeg er. Det funka nå i alle fall. Jeg måtte sjekke kalenderen for å finne det ut ;) Så derfor blir det nok ikke sånn kjempemasse oppdateringer her med det første. Vil helst slippe å telle ned dager og stresse unødig :) Bare være happy med å være i dpo.

Tappen er i alle fall nå høy, fast og lukket, så EL har nok uten tvil vært. Koser meg veldig i dpo. Mye mer avslappende enn i evigvarende dbo (days before ovulation? Haha) :) God påske, alle sammen!

Last edited:
Kjekt at du endelig er i dpo :D Eg er dpo1 idag. Så nå kan vi bare nyyyyte resten av påsken uten å stress ;) GOD PÅSKE! :-)

Spennende:) Jeg sniker og følger med:) God påske:)

Kjekt at du endelig er i dpo :D Eg er dpo1 idag. Så nå kan vi bare nyyyyte resten av påsken uten å stress ;) GOD PÅSKE! :-)
Ah, i like måte! Det er veldig godt å være i dpo. Ingen testing, ingen pliktsex, ingen tolkning av tapp og utflod. Nada! ....helt til det har gått 5-6 dager, that is.... "Stikker det der? Ømme pupper? Er jeg ikke litt kvalm egentlig?" Haha, denne prøvingen er galskap :D

Spennende:) Jeg sniker og følger med:) God påske:)

Takk for det, god påske til deg også :D Gleder meg til å følge deg i neste pp :)

10 DPO - PP 5

Testene taler for seg selv. Blendahvitt! Ikke la dere lure av den svake streken på Doc Morrisen. Den er like svak som de forrige falsk positive jeg har fått. Ikke vet jeg hvorfor jeg tok den i det hele tatt.. :P

Det murrer en del. Det har det gjort en stund. Brystene er litt ømme og stikker litt. Jeg er trøtt, varm og sulten. Men akkurat det har jeg vært før TR tidligere. Så vi får bare vente og se da. Ny test i morgen. Vi får i det minste tenke at det er positivt at lutealfasen ikke er så på bærtur da :D Håper jeg ikke kommer til mange dpo uten TR og positive tester da. Tar det ikke HELT for gitt at dette skal være en normal syklus, merker jeg ;)

I'll keep you posted!

Vedlegg

• 1398335890822.jpg
    1398335890822.jpg
    16,7 KB · Visninger: 75
  • 1398335906378.jpg
    1398335906378.jpg
    25 KB · Visninger: 79
Jeg håper du tar feil ang testen,og at du er gravid :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg håper du tar feil ang testen,og at du er gravid :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det er lov å håpe :P Takk for det :)

Nå må det blir din tur :D

Taster på appen :)

Nå må det blir din tur :D

Takk for det :D Det hadde vært noe.. Men blendahvit test i dag også gitt. Er vel fortsatt håp 11 dpo.

Takk for det :D Det hadde vært noe.. Men blendahvit test i dag også gitt. Er vel fortsatt håp 11 dpo.

Ja, det er absolutt fortsatt håp altså :)

13 DPO - PP 5/CD 1 - PP 6

Da var vi i en ny pp gitt. Har hatt lys brun utflod siden 10 DPO, og i går var den mørk brun med blod innimellom. Det er derfor ingen overraskelse at TR kom ordentlig i gang i dag. Jeg har vært forberedt på det nå, så det er helt ok. Lutealfase på 12 er topp, og det ser ikke ut til å bli en tulle-TR som sist. Så når man ikke er gravid, er dette absolutt det beste scenariet :) Bare å vente 8-10 dagers tid nå, så er galskapen i gang igjen :P

Back
Topp