Ny start

CD 47 - PP 4

Og vi venter på TR.. ;) Fortsatt negative graviditetstester, så nå vil jeg ikke håpe på noen graviditet lenger. Nå vil jeg bare at TR skal komme, så vi kan prøve på nytt! Jeg føler ikke vi har fått prøvd skikkelig en eneste gang siden spontanaborten. I første syklus hadde jeg så kort lutealfase at et evt befruktet egg ikke ville hatt en sjanse uansett, og denne syklusen har det jo bare blitt tull, og det kan veldig godt hende vi ikke har truffet på EL.

Jeg håper så veldig at neste syklus vil være mer normal. Jeg merker jeg har stresset utrolig mye denne syklusen. Først stress for å bli frisk av influensa så det ikke skulle kræsje med EL, så frustrasjon fordi jeg aldri fikk positiv test, så spenning da jeg trodde jeg var gravid allerede, så skuffelse da testene ikke ble noe sterkere og det viste seg at jeg ikke var det, så igjen vente på EL, og så kanskje muligens tro man er i dpo, og til slutt rar spotting i en uke og venting på TR.

Jeg er så sliten, og så vanvittig lei av å tisse i kopp.. Har testet etter EL hver eneste dag siden CD 7, og mange dager flere ganger om dagen også. Jeg tør heller ikke slutte før TR er her JUST in case. Det virker jo som denne kroppen kan finne på hva som helst.

Denne dagen er litt ekstra følsom siden jeg husker det var mange i termingruppa mi som skulle annonsere graviditeten på Facebook i dag, som en slags ikke-spøk. Jeg misunner de så...

Nei, vi får håpe tanta har tenkt til å vise seg snart, så vi får sett litt fremover igjen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396379503945.jpg
    1396379503945.jpg
    53,2 KB · Visninger: 76
Sender deg en klem <3 Jeg holder fortsatt en knapp på at muligheten er der! Kan jo ha sen hcgstigning også! Men forstår at du blir sliten av dette
..

Takk for det <3 Hadde rask HCG-stigning sist, så tviler dessverre på det. Men takk for at du holder håpet oppe for meg :)

Takk for det <3 Hadde rask HCG-stigning sist, så tviler dessverre på det. Men takk for at du holder håpet oppe for meg :)

Viktig å ikke miste motet;) Så forresten nettopp at du har vunnet premie i topp 100-konkurransen:)

Jeg hadde kjapp stigning første og andre gangen, men tredje gangen var den treg. Så satser på at ting kan endre seg. ;)

Hææ?? Har jeg vunnet? Hvor ser jeg det? Haha!

Og åja, ok da. Da håper jeg jo HCG her øker sakte her også. Selvom jeg ikke tror på det i det hele tatt :P

Hææ?? Har jeg vunnet? Hvor ser jeg det? Haha!

Og åja, ok da. Da håper jeg jo HCG her øker sakte her også. Selvom jeg ikke tror på det i det hele tatt :P

Inne på generelt;) Kjekt å vinne uten å vite d:p

Jeg holder en knapp på at du har litt sen stigning ihvertfall. :D Du fortjener en ny spire nå!

Inne på generelt;) Kjekt å vinne uten å vite d:p

Jeg holder en knapp på at du har litt sen stigning ihvertfall. :D Du fortjener en ny spire nå!
Oi, skravler jeg så mye? Og jeg som ikke driver og prøver å skravle masse i skravletråder en gang. Nesten litt flaut :P Men så moro a gitt! Hva skal jeg med et sånt gavekort liksom..... Neidaaa, slutt på surmuling nå :P

Oi, skravler jeg så mye? Og jeg som ikke driver og prøver å skravle masse i skravletråder en gang. Nesten litt flaut :P Men så moro a gitt! Hva skal jeg med et sånt gavekort liksom..... Neidaaa, slutt på surmuling nå :P

Haha, jeg vant også! Og jeg skravler IKKE mye :p men veldig kjekt likevel. Har aldri vunnet noe før!

Sent from my iPhone

Haha, jeg vant også! Og jeg skravler IKKE mye :p men veldig kjekt likevel. Har aldri vunnet noe før!

Sent from my iPhone
Haha, ikke sant! Jeg har jo tydeligvis skravla litt hvis jeg har klart å oppnå 400-ogetellerannet innlegg i mars bare :P

CD 51 - PP 4/CD 7 - PP 5?

Jeg tror jeg skal satse på at jeg er i ny syklus og dermed er på cirka CD 7. Jeg spottet i en drøy uke, men det var så lite de fleste dagene at jeg nesten ikke ville kalle det spotting en gang. Aldri friskt blod noen av dagene, men av og til litt rødt innimellom det brune. Sorry detaljer. I går og i dag har det ikke vært noe som helst.

Jeg har prøvd å google sykluser uten EL, men ikke funnet så mye. MEN det virker som det er slik at TR kan være rar etter en syklus uten EL. Når man blør da, er det jo ikke fordi det ikke er blitt befruktet noe egg, men fordi livmorslimhinnen blir overstimulert av østrogen. Jeg kan i alle fall ikke forklare spottingen på noen annen måte, så jeg velger å slå meg til ro med at jeg er i en ny pp.

Og det gjør meg så glad og lett i kroppen! Jeg har vært mye deppa i det siste. Det er ufattelig tungt å miste en liten spire i SA, og det har sittet i lenger enn jeg hadde sett for meg på forhånd. Jeg klarer å dytte det vekk når håpet er der etter EL, men så kommer det dundrende som et godstog tilbake når håpet brister. Jeg som var så rolig og avslappa til det hele den syklusen jeg faktisk ble gravid. Jeg har lyst til å finne tilbake til den følelsen. Det ER ikke noe stress, vi har ikke dårlig tid. Men jeg vet at sorgen vil dukke opp fra tid til annen, og det kommer alltid til å stikke når jeg ser andre er gravide. "Jeg skulle vært der." Hadde det ikke vært for det, hadde jeg selvfølgelig vært mye roligere til dette.

Men nei, nå er det vår, det er lyst ute, det spirer og gror, og jeg nekter å være deppa i yndlingsårstiden min! Nå skal vi bare kose oss med prøvingen <3

Last edited:
Fortsatt ingen endringer hos deg?

Fortsatt ingen endringer hos deg?

Nope, niks, nada! Skjønner vi er i samme båt for tida? Jeg håper jo jeg er i ny syklus nå, men tør ikke tro for mye. For no drit at aborter skal klusse til ting så fælt! :(

CD 10 - PP 5

EL-testene gir foreløpig ingen bedre svar nå heller. Jeg har jo aldri testet stabilt på formiddagen før (før siste halvpart av sist syklus), så jeg aner jo ikke hvordan testene mine egentlig skal se ut nå. De er sterke i forhold til hvordan de var i pp 3, men da testet jeg altså kun på morgenurin (som gir meg svakere streker enn på formiddagen), så jeg tror det er derfor.

Slenger ved bilde av testene så langt denne syklusen. De er litt rart navngitt siden jeg ikke trodde jeg var i ny syklus, men CD 45 er altså egentlig CD 1. Tror jeg ;) Og legger også ved et bilde av resultatet av EL-testene i pp 4, så jeg har de et sted. Testene t.o.m. CD 23 (tror jeg) er på morgenurin. Resten er stort sett på formiddagsurin. For ordens skyld ;)

Vedlegg

• 1396993027392.jpg
    1396993027392.jpg
    42,4 KB · Visninger: 65
  • 1396993043451.jpg
    1396993043451.jpg
    56,5 KB · Visninger: 74
Nope, niks, nada! Skjønner vi er i samme båt for tida? Jeg håper jo jeg er i ny syklus nå, men tør ikke tro for mye. For no drit at aborter skal klusse til ting så fælt! :(

Så slitsomt:( Jeg er halvannen uke over tida, og er kjempesliten. Forstår d godt om du er sliten! Kan mån få ny el, uten å ha hatt tr i mellom?

Så slitsomt:( Jeg er halvannen uke over tida, og er kjempesliten. Forstår d godt om du er sliten! Kan mån få ny el, uten å ha hatt tr i mellom?
Jeg tror kroppen kan prøve på EL flere ganger i samme syklus, men det virker som at hvis den ikke får det til, vil man til slutt begynne og blø på en eller annen måte. Tok du EL-test eller?

CD 12 - PP 5

Ganske mye sterkere EL-test i dag, men jeg prøver hardt å ikke la meg lure. Den kan fort vekk være svak igjen i morgen. Har litt rare ilinger nedover i lysken, og kjenner meg litt øm og rar i underlivet. Prøver igjen å ikke la meg lure, det er aaaltfor tidlig for EL!

Vedlegg

• 1397146474940.jpg
    1397146474940.jpg
    44,6 KB · Visninger: 74
Jeg har ikke tatt EL-test, men jeg spottet litt da j trodde jegbhadde el, så var egentlig veldig sikker på at j hadde d da. Men kan ha tatt feil. Krysser fingrene for at du snart får positiv EL-TEST:)

Jeg har ikke tatt EL-test, men jeg spottet litt da j trodde jegbhadde el, så var egentlig veldig sikker på at j hadde d da. Men kan ha tatt feil. Krysser fingrene for at du snart får positiv EL-TEST:)

Takk for det! Skal få lagd et ordentlig innlegg her med testene når jeg kommer hjem, men testen i dag var i alle fall nesten positiv. Heeerlig :D Håper denne syklusen er litt mer på stell altså!

CD 15 - PP 5

Vi har vært på helgetur i helga, så det har vært vanskelig å få til gode testforhold. Ofte har det vært mer drikke innabords og kortere tid siden sist dobesøk enn vanlig, men testene har blitt fine for det :D Jeg synes ikke noen av testene idag har vært 100% positive innen fristen, men nærmest var ettermiddagstesten. Nå som de er nesten tørket, ser egentlig morgentesten sterkere ut, men. Jeg tror jeg har hatt cirka den samme rare følelsen i livmoren som ved sist EL, så det er nok i dag det skjer. Helt sikker blir jeg vel ikke før jeg ser morgendagens test. Men juhu, så herlig!!! :D :D Skal aldri ta EL for gitt igjen altså :P Nå er det bare å krysse fingrene for lutealfasen er litt mer på stell.

Bilde 1: CD 14, ettermiddag, innen fristen
Bilde 2: CD 15, morgen, innen fristen
Bilde 3: CD 15, ettermiddag, innen fristen
Bilde 4: CD 15, kveld, innen fristen
Bilde 5: Alle testene fra denne pp. De siste ikke helt tørre enda (de har ligget inni posen sin, så går litt tregt)

Vedlegg

• 1397415274263.jpg
    1397415274263.jpg
    42,2 KB · Visninger: 64
  • 1397415310371.jpg
    1397415310371.jpg
    21,8 KB · Visninger: 72
  • 1397415408271.jpg
    1397415408271.jpg
    20,5 KB · Visninger: 67
  • 1397415421464.jpg