Enkefalos
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Takk for at du er optimistJa, etter lunsj. Legekontor har vel ofte ikke telefontid etter kl. 15, så det pleier å være før det.
Ja, jeg tenkte også på det at du kan jo egentlig hende at fortsatt venter på EL/akkurat har hatt EL. Utrolig slitsomt med så usikker syklus også. Om det er en kjemisk graviditet er "fordelen" at du skal begynne å blø ganske så snart nå. Om det er rester etter MA er det jo mer usikkert, for da er det jo avhengig av når/om du har hatt EL. Fordelen da er jo selvfølgelig at da kan det hende du er/blir gravid fortsatt.
Og sist men ikke minst, så krysser jeg jo uansett fingrene for at du er gravid.
Jeg følger spent med på oppdatering om blodprøven hvert fall! Og om tallet er lavt burde du jo nesten spørre om det kan være rester av MA'en? Altså, om du f.eks. får 3 da så burde du spørre om det går an at det er rester etter MA'en selv om du tidligere fikk beskjed om at det lå på under 1, om det kan svinge? Ville jeg spurt om hvert fall, men det er jo ikke sikkert du får snakke med andre enn sekretæren, og usikkert om hun vet det.
Jeg håper du enten er gravid, eller at du har hatt EL akkurat nå så aksjene på søndag har møtt egget, så du er gravid nå allikevel, bare at det er for tidlig. Haha.. Jeg forsøker altså å være optimist her nå!![]()
Jeg hadde forresten SA, ikke MA. Det var rester igjen (6 mm) en uke før eggløsning i den første syklusen. Da var HCG på 6. Så kom jo TR en uke etter EL (altså ca to uker etter UL), og jeg tok ikke ny blodprøve før litt under to uker etter dette igjen (altså 4 uker etter første bp). Da var HCG på under 1. Har ikke sjekket om det er rester igjen, men har hele tiden tenkt at det sikkert kom ut med TR. Dog, jeg har vel klart å google meg til at rester kan være igjen uten at det er med på og produsere HCG, så jeg vet ikke
Synd det er rolig på jobb på formiddagen i dag. Vil at tida skal fly avgårde så jeg får vite!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app