Nummer to - lenge før planlagt

Gratulerer så mye. Håper alt går bra denne gangen.

Ååååå, GRATULERER!!! Dette skal gå bra!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Håper spottinga gir seg fort som fy, det er ikke noe du trenger bekymre deg for på toppen av alt nå. Jeg blødde jo i uke 5/6 og spottet videre av og på helt til uke 10, så det kan gå bra med spotte også.
Gratulasjonsklemmer

Tusen takk alle fine! :)

Ååååå, GRATULERER!!! Dette skal gå bra!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Håper spottinga gir seg fort som fy, det er ikke noe du trenger bekymre deg for på toppen av alt nå. Jeg blødde jo i uke 5/6 og spottet videre av og på helt til uke 10, så det kan gå bra med spotte også.
Gratulasjonsklemmer

Tusen takk! :) ❤️ Ikke noe mer spotting etter jeg kom hjem fra jobb i går. Jeg rakk aldri å bekymre meg for spottinga, jeg trodde bare at det ikke hadde gått denne gangen heller og at mensen var på vei! Men håper virkelig at det holder seg unna fra nå av :)

Må jo ha vært veldig slitsomt for deg å både blø og spotte så lenge... Veldig glad for at det gikk bra! :) Har ikke fått varsel på din dagbok de siste ukene heller når jeg tenker meg om! Skal finne den nå så jeg kan lese hvordan det går med deg :D

Edit: Har du ikke dagbok? Mener å huske at du hadde det og at jeg fulgte den? :P

Last edited:
Se der da!! :Heartbigred Håper det går riktig vei nå. :)

Så urettferdig verden kan være. Varme tanker til dere [emoji173]

Tusen takk alle fine! :)

Tusen takk! :) ❤️ Ikke noe mer spotting etter jeg kom hjem fra jobb i går. Jeg rakk aldri å bekymre meg for spottinga, jeg trodde bare at det ikke hadde gått denne gangen heller og at mensen var på vei! Men håper virkelig at det holder seg unna fra nå av :)

Må jo ha vært veldig slitsomt for deg å både blø og spotte så lenge... Veldig glad for at det gikk bra! :) Har ikke fått varsel på din dagbok de siste ukene heller når jeg tenker meg om! Skal finne den nå så jeg kan lese hvordan det går med deg :D

Edit: Har du ikke dagbok? Mener å huske at du hadde det og at jeg fulgte den? :p

Så bra med null spotting :) :)
Ja, jeg hadde dagbok, men har ikke oppdatert i den på et par måneder. Nå ligger den bare inne på skjult forum februar, fordi jeg kjente på at det står så mye personlig der. Med historier som vi har er man jo ikke veldig anonym heller, alle jeg kjenner vil kunne forstå at det er meg, så følte ikke for å ha den offentlig lenger mtp det som står om familiekonflikter der, som enda er like uløst som før.
Men det går bra her :) er 33+6 i dag, og til uka skal vi få dato før igangsetting. Så nå er det bare en drøy måned igjen :o kan nesten ikke tro det, og må nok ha babyen utenfor magen før jeg virkelig kan tro på at vi skal få et levende barn ❤️

Så bra med null spotting :) :)
Ja, jeg hadde dagbok, men har ikke oppdatert i den på et par måneder. Nå ligger den bare inne på skjult forum februar, fordi jeg kjente på at det står så mye personlig der. Med historier som vi har er man jo ikke veldig anonym heller, alle jeg kjenner vil kunne forstå at det er meg, så følte ikke for å ha den offentlig lenger mtp det som står om familiekonflikter der, som enda er like uløst som før.
Men det går bra her :) er 33+6 i dag, og til uka skal vi få dato før igangsetting. Så nå er det bare en drøy måned igjen :eek: kan nesten ikke tro det, og må nok ha babyen utenfor magen før jeg virkelig kan tro på at vi skal få et levende barn ❤️

Da forklarer jo det en del :) Skjønner godt at du ikke vil ha en offentlig ja, når det blir så lett å kjenne igjen. Tror nok ikke jeg kommer til å skrive så veldig detaljer her jeg heller.

Ååå så spennende! Tenk på det! Snart har dere premien i armene, som dere har venta så lenge på ❤️ Håper du får en fin julefeiring og at fødselen går bra når den tid kommer :)

Da forklarer jo det en del :) Skjønner godt at du ikke vil ha en offentlig ja, når det blir så lett å kjenne igjen. Tror nok ikke jeg kommer til å skrive så veldig detaljer her jeg heller.

Ååå så spennende! Tenk på det! Snart har dere premien i armene, som dere har venta så lenge på ❤️ Håper du får en fin julefeiring og at fødselen går bra når den tid kommer :)

Tusen takk! Ja, det er hent utrolig å tenke på! Snart er han her ❤️ Håper du får en fin julefeiring også. Er jo litt rart med jul når det er noen som mangler. Men vi får det sikkert litt koselig likevel ❤️

Åh, lå ble jeg jammen glad på dine vegne [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!

Hvordan har du det idag?

Hvordan har du det idag?

Takk som spør! :) Har det egentlig ganske fint i dag! Er veldig lenge siden jeg har vært i så godt humør som den siste uka.

I forrige svangerskap så var jeg så glad og kjente på en følelse av å ha det veldig bra, litt vanskelig å beskrive. Forrige søndag så kjente jeg plutselig på den samme følelsen igjen(som har vært helt fraværende siden jenta vår døde) og jeg sa til mannen at jeg plutselig fikk et innslag av å føle meg glad uten noen grunn. Og jeg sa at jeg lurte på om det kunne være mitt første graviditetssymptom. Det gikk ikke vekk når jeg starta å spotte og trodde at mensen var på vei heller. Tolker egentlig det som mitt første symptom Så det er utrolig deilig å kjenne meg litt mer som meg selv igjen :)

Hvordan har du det? Får dere noe legehjelp egentlig?

Høres ut som et første symptom på bedre tider da ja.
Går greit. Har disse medisinene da, men skal ringe inn ved positiv test..

Har to apper som viser forskjellig. Den ene viser 5+0 i dag og den andre viser 5+1, men er er vel egentlig kortere på vei en noen av de. Men den norske viser 5+1 så jeg får gå ut i fra den frem til OUL sier noe annet.

Symptomer så langt:
Litt ømme brystvorter som kommer og går
Kvalme som kommer og går
Veldig tørst(jeg er egentlig aldri tørst, men forrige svangerskap og nå er jeg supertørst)
Trøtt!!!
Drømmer rare drømmer
Stikker og murrer nedi der

Forrige gang så tror jeg kvalmen slo til for fullt mellom uke 6 og 7, så krysser fingrene for at den verste kvalmen holder seg unna noen dager til. Jeg skal hjem til jul i dag, og er ikke spesielt interessert i å avsløre nyheten så tidlig. Så skal klare det fint så lenge jeg ikke blir mer kvalm enn jeg er nå.

Ellers så ringte jeg sykehuset på mandag for å få time til TUL. Jeg fikk beskjed om at hun jeg snakka med skulle sende melding videre til gynekologen som har vært med oss hele veien. Det var på mandag. Jeg har ikke hørt noe fra henne, verken fått noen telefon eller brev med innkalling.. Så hvis jeg ikke får noe i posten i dag eller i romjula så får jeg ringe på nytt. Fikk ikke inntrykk av at jeg måtte ha henvisning.

Burde vel få meg dagbok under august, går det å flytte denne kanskje? Så slipper jeg å komme med hele historien på nytt :p

Håper alle får en fin og koselig julefeiring ❤️

Koselig oppdatering ❤️
Håper kvalmen holder seg unna!
Hvis du sender pm til moderator kan vedkommende flytta dagboka di :)
Håper du snart får innkallingen til TUL!

Du kan få moderator til å flytte dagboka di ja.
Håper du slipper plages med kvalme og at time til TUL kommer snart.
God jul og god helg.

Back
Topp