Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå, GRATULERER!!! Dette skal gå bra!!
Håper spottinga gir seg fort som fy, det er ikke noe du trenger bekymre deg for på toppen av alt nå. Jeg blødde jo i uke 5/6 og spottet videre av og på helt til uke 10, så det kan gå bra med spotte også.
Gratulasjonsklemmer
Tusen takk alle fine!
Tusen takk!![]()
Ikke noe mer spotting etter jeg kom hjem fra jobb i går. Jeg rakk aldri å bekymre meg for spottinga, jeg trodde bare at det ikke hadde gått denne gangen heller og at mensen var på vei! Men håper virkelig at det holder seg unna fra nå av
Må jo ha vært veldig slitsomt for deg å både blø og spotte så lenge... Veldig glad for at det gikk bra!Har ikke fått varsel på din dagbok de siste ukene heller når jeg tenker meg om! Skal finne den nå så jeg kan lese hvordan det går med deg
Edit: Har du ikke dagbok? Mener å huske at du hadde det og at jeg fulgte den?![]()
Så bra med null spotting![]()
Ja, jeg hadde dagbok, men har ikke oppdatert i den på et par måneder. Nå ligger den bare inne på skjult forum februar, fordi jeg kjente på at det står så mye personlig der. Med historier som vi har er man jo ikke veldig anonym heller, alle jeg kjenner vil kunne forstå at det er meg, så følte ikke for å ha den offentlig lenger mtp det som står om familiekonflikter der, som enda er like uløst som før.
Men det går bra herer 33+6 i dag, og til uka skal vi få dato før igangsetting. Så nå er det bare en drøy måned igjen
kan nesten ikke tro det, og må nok ha babyen utenfor magen før jeg virkelig kan tro på at vi skal få et levende barn
![]()
Da forklarer jo det en delSkjønner godt at du ikke vil ha en offentlig ja, når det blir så lett å kjenne igjen. Tror nok ikke jeg kommer til å skrive så veldig detaljer her jeg heller.
Ååå så spennende! Tenk på det! Snart har dere premien i armene, som dere har venta så lenge påHåper du får en fin julefeiring og at fødselen går bra når den tid kommer
![]()
Åh, lå ble jeg jammen glad på dine vegne [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye!
Hvordan har du det idag?