Amandaa11
Forumet er livet
Her kommer jeg igjenLang pause igjen!
Er 10 DPO i dag. Er denne dagen jeg pleier å begynne og spotte.. Tok en test(greit, tok tre, en når jeg stod opp, en når jeg kom fra jobb og en på kvelden) i går og jeg synes jeg kunne skimte en strek på de, men kun når jeg holdt de i spesielle vinkler![]()
I dag tok jeg en ny test og der synes jeg at jeg ser streken enda mer, men ikke så lett å få med på bilde. Synes den vises litt bedre når jeg redigerte fargene litt. Er så utrolig spent i dag og kommer til å bli så utrolig skuffa hvis spottinga starter i dag... Så håper virkelig at det som evt er, utvikler seg. Har hjemmekontor i dag så har allerede vært på do 5 ganger fordi det kjennes ut som mensen kommer, selv om mensen i utgangspunktet ikke skal komme før fredag
Hva tenker dere?![]()
Vis vedlegget 238644 Vis vedlegget 238645
Ser absolutt lovende ut! Bli sterkere da [emoji173]️

Dritt altså. Var jo så lovende med den svake streken. 

Om det der er tullestrek så hadde jeg sendt sinnamail til selgerne av babyplan altså! Nå har jo endel av de hatt skygger i det siste, men den der streken er jo tydelig rosa og fin - og man må jo ikke myse for å se den engang. Når den går igjennom filteret mitt er den sterk, for jeg eier ikke streksyn.