Nummer to - lenge før planlagt

Her kommer jeg igjen :p Lang pause igjen!

Er 10 DPO i dag. Er denne dagen jeg pleier å begynne og spotte.. Tok en test(greit, tok tre, en når jeg stod opp, en når jeg kom fra jobb og en på kvelden) i går og jeg synes jeg kunne skimte en strek på de, men kun når jeg holdt de i spesielle vinkler :p

I dag tok jeg en ny test og der synes jeg at jeg ser streken enda mer, men ikke så lett å få med på bilde. Synes den vises litt bedre når jeg redigerte fargene litt. Er så utrolig spent i dag og kommer til å bli så utrolig skuffa hvis spottinga starter i dag... Så håper virkelig at det som evt er, utvikler seg. Har hjemmekontor i dag så har allerede vært på do 5 ganger fordi det kjennes ut som mensen kommer, selv om mensen i utgangspunktet ikke skal komme før fredag :p

Hva tenker dere? :)
Vis vedlegget 238644 Vis vedlegget 238645

Ser absolutt lovende ut! Bli sterkere da [emoji173]️
 
Jaaa jeg og! ❤️


Det vurderes! :D Men jeg har bare tre strimler igjen, så vet ikke om jeg burde spare til i morgen... Kjøpte meg(av en eller annen grunn) 4 digitale som jeg fikk i posten i går. De billige fra babyplan, så har jo de også til de neste dagene. Men hvis spottinga ikke har starta i kveld så tror jeg ikke at jeg klarer å la vær :p

Jeg fikk svaksvak strek på morgenen 10 dpo, litt sterkere på kvelden og dagen etter var den både sterkere på strimmelen OG positiv digital. Om du tar en strimmel til i dag så har du jo fortsatt 2 igjen. :smiley-angelic002
 
Jeg fikk svaksvak strek på morgenen 10 dpo, litt sterkere på kvelden og dagen etter var den både sterkere på strimmelen OG positiv digital. Om du tar en strimmel til i dag så har du jo fortsatt 2 igjen. :smiley-angelic002

Ja ryker nok på en i kveld ja :p Og hvis den skulle være enda sterkere i morgen så ryker jeg sikkert på en digital, har jo 4 stk :p
 
For en trisk og sterk historie å lese... [emoji22]
Håpe streken din blir sterkere [emoji1]
Spent på oppdatering!
 
Åååå, detter er sååå spennende. jeg ser to streker jeg og. Hvilken pp er det nå?
 
Åååå, detter er sååå spennende. jeg ser to streker jeg og. Hvilken pp er det nå?

Så bra at det ikke bare er jeg som ser :D Lurte mannen til å se, han så han også men han skjønner ikke helt konseptet med at svak strek betyr positiv :p Så har kjøpt digital så han kan skjønne det og når vi evt kommer så langt.

Det blir vel PP 4, så har jo ikke prøvd så lenge, men det kjennes så uendelig lenge ut nå når vi egentlig ikke skulle prøvd i det hele tatt.. Så håper virkelig at det har klaffa nå, vi trenger sårt et lite lyspunkt :)
 
Da starta spottinga i kveld før jeg rakk å teste på nytt. Veldig nedtur :(
 
:Heartred Dritt altså. Var jo så lovende med den svake streken. :sorry:
 
:Heartred Dritt altså. Var jo så lovende med den svake streken. :sorry:

Ja, var jo det! Mensen har fortsatt ikke kommet så jeg testa i dag tidlig også. Og streken var der da og, men ikke noe sterkere enn i går. Tipper mensen kommer i kveld eller i løpet av morgendagen :(
 
Ja, var jo det! Mensen har fortsatt ikke kommet så jeg testa i dag tidlig også. Og streken var der da og, men ikke noe sterkere enn i går. Tipper mensen kommer i kveld eller i løpet av morgendagen :(
Krysser fingrene for deg! Jeg spotta bittelitt i begynnelsen av svangerskapet,og det er noe som er helt normalt:) Så det trenger ikke være over og ut enda.
 
Nå skjønner jeg ikke noooe!! Spottinga har stoppa(mulig det bare er stille før stormen :p ). Fikk denne nå! Trenger ikke å redigere bilde for å se streken akkurat... Dette er test tidlig fra babyplan, er 12 dpo i dag. Tok en digital også, den viste ikke gravid, men den er jo mindre sensitiv. Den dagen her kommer til å bli lang!! :p
186AB056-10CD-4C3E-8378-4DB933D44496.jpeg
 
:wideyed: Om det der er tullestrek så hadde jeg sendt sinnamail til selgerne av babyplan altså! Nå har jo endel av de hatt skygger i det siste, men den der streken er jo tydelig rosa og fin - og man må jo ikke myse for å se den engang. Når den går igjennom filteret mitt er den sterk, for jeg eier ikke streksyn.

Herlighet så spennende da! :D
 
Nå skjønner jeg ikke noooe!! Spottinga har stoppa(mulig det bare er stille før stormen :p ). Fikk denne nå! Trenger ikke å redigere bilde for å se streken akkurat... Dette er test tidlig fra babyplan, er 12 dpo i dag. Tok en digital også, den viste ikke gravid, men den er jo mindre sensitiv. Den dagen her kommer til å bli lang!! :p
Vis vedlegget 238802
Det der er babystek!:happy:
 
Det der må da være babystrek! Håper inderlig for dere.
 
:wideyed: Om det der er tullestrek så hadde jeg sendt sinnamail til selgerne av babyplan altså! Nå har jo endel av de hatt skygger i det siste, men den der streken er jo tydelig rosa og fin - og man må jo ikke myse for å se den engang. Når den går igjennom filteret mitt er den sterk, for jeg eier ikke streksyn.

Herlighet så spennende da! :D

Ja den har jo helt klart blitt sterkere fra i går og den er jo rosa.. Spotter fortsatt, kommer bare når jeg tørker meg, så er veldig lite men kan ikke helt skjønne at det skal ende bra...
Det der er babystek!:happy:

Håper jo det! :) Men denne spottinga gjør meg veldig forvirra og usikker...
Det der må da være babystrek! Håper inderlig for dere.

Tusen takk :) Håper også det, men har mine tvil!
 
Når tester du igjen?
 
Krysser fingerne
 
Våkna halv 6 i dag og klarte ikke å vente mer(mest fordi jeg holdt på å tisse på meg :p ).

Og nå må jeg starte å tro på det.. Selv om jeg ikke har noen som helst tro på at det skal gå bra. Men er uansett glad for å ha fått positiv test, da vet jeg jo at det går. Har jo lest at det kan være mer vanskelig når man har tatt keisersnitt.

Nå får jeg ikke sove igjen heller :p


FDE712E6-E3C6-45E9-A832-7AD8AB501D14.jpeg

:smiley-bounce016
 
Back
Topp