Nummer to - lenge før planlagt

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Aoede, 12 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Tusen takk for klem! Ja det er helt fjernt å tenke på, men jeg har mine øyeblikk der jeg klarer å se det for meg og den følelsen er skikkelig god :) ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Klem til deg! [emoji173]️ Kan forestille meg at det må bringe frem et rush av følelser med dagens triste nyhet.

3. krølle... Forumet er livet August 2018 Påskekyllingene 2020

Og forresten. Hvis det blir veldig vanskelig, kan du sikkert kontakte føden allerede i morgen og forklare situasjonen. Kanskje de kan snike deg inn på fredag i stedet...

4. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Ja, når man leser slike ting så blir man kasta tilbake til det og man tenker litt ekstra på det. At det sitter noen der som har det akkurat slik jeg hadde det i fjor sommer, nå.

Jordmora sa akkurat det samme når jeg var der på mandag :D Men skal klare det, nå har jeg vært tålmodig helt siden desember, så skal klare en helg til! Så vet jeg at jeg bare kan dra til sykehuset for en sjekk når som helst, og det hjelper jo veldig :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  5. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer med 38 uker

Forstår tankene og frykten din. Du har liksom opplevd det verste en gang og nå kom det nært igjen. Kjenner på det nå jeg og, om enn ikke like kraftig.
    Lytt til deg selv og ta kontakt med føden om det blir for mye

Klem.

6. Liv_Laga Elsker forumet August 2018

Sender deg en god klem, og snart er han her! [emoji173]️

7. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Det er absolutt så sant, de små tingene jeg ofte irriterte meg over før, er ikke alltid like viktige.
    Leste siste oppdatering nå også. Kun noen få(lange) dager igjen til dere endelig har lillebror levende i armene deres ❤️❤️❤️ Håper veldig at alt med ks kan gå etter planen, og veldig sannsynlig er det høyt prioritert at det blir som planlagt. :) heier på dere!!

8. Aoede Elsker forumet Himmelbarn August 2018

Tusen takk for det! ❤️ :)

9. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Sender deg lykkeønskninger :Heartred

10. Cadillac Forumet er livet Sommerfuglene August 2018

:Heartbigred

11. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Lykke til
    Håper du får en flott opplevelse!

12. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Lykke til i dag ❤️

13. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Håper alt er bra med dere alle tre!

14. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Håper alt er bra :Heartblue

15. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Håper dere har lillebror i armene dere nå❤️ :)

Del denne siden