Nummer to - lenge før planlagt

Koselig oppdatering ❤️
Håper kvalmen holder seg unna!
Hvis du sender pm til moderator kan vedkommende flytta dagboka di :)
Håper du snart får innkallingen til TUL!
Du kan få moderator til å flytte dagboka di ja.
Håper du slipper plages med kvalme og at time til TUL kommer snart.
God jul og god helg.

Takk for info! Da skal jeg gjøre det, snaart! Føles litt skummelt ut allerede! :)
 
August er en herlig måned å få baby i [emoji173] Jeg fikk 22.juli i sommer, men hadde termin 6.august opprinnelig. Deilig med sommer når den lille kommer.
 
August er en herlig måned å få baby i [emoji173] Jeg fikk 22.juli i sommer, men hadde termin 6.august opprinnelig. Deilig med sommer når den lille kommer.

Ja det er veldig sant! Gleder meg jo veldig til trilleturer, så da er det jo perfekt med slutten av sommeren. Også kan mannen kombinere fødselsperm og sommerferie så han kan være ekstra lenge hjemme i starten :) Så gleder meg veldig selv om jeg ikke helt tror på det enda!
 
Ja det er veldig sant! Gleder meg jo veldig til trilleturer, så da er det jo perfekt med slutten av sommeren. Også kan mannen kombinere fødselsperm og sommerferie så han kan være ekstra lenge hjemme i starten :) Så gleder meg veldig selv om jeg ikke helt tror på det enda!
Veldig greit med mer tid sammen ja
 
Gratulerer så masse!!!!!
 
Liten update fra denne kanten.

Har vært hjemme hos mine foreldre fra fredag til tirsdag. Var hele tiden veldig redd for at jeg skulle begynne og blø... Det skjedde heldigvis ikke!

Julaften ble en utrolig tung dag, var egentlig ikke forberedt på det i det hele tatt.

I dag jobber jeg 6 timer(hjemmekontor) før jeg har fri til 2 januar igjen.

Og jeg har fått time til TUL 9 januar! Kommer til å være så utrolig nervøs den dagen..
 
Hvor langt er du på vei på UL? Tar du det privat?
Gratulerer med graviditeten. Det fortjener du. Og alle andre som ønsker seg det ;)
 
Hvor langt er du på vei på UL? Tar du det privat?
Gratulerer med graviditeten. Det fortjener du. Og alle andre som ønsker seg det ;)

Nei, vi avtalte på ettersamtalen før jeg ble gravid igjen, oppfølgningen jeg skulle få neste gang. Så får det på Ahus. Veldig betryggende at det er de samme som følger hele svangerskapet denne gangen og som har journalen og vet hva som skjedde sist :)

På TUL så er jeg 7+5 ut i fra menstermin, men hadde litt sen EL så blir nok satt noen dager tilbake.
 
Måtte tida til TUL fly av sted!
Skjønner veldig godt at julaften var en tung dag ❤️❤️ Blir mye tanker rundt det som skulle vært i høytida, og på slutten av året. Måtte det neste bli mye bedre for oss begge ❤️ :)
 
Måtte tida til TUL fly av sted!
Skjønner veldig godt at julaften var en tung dag ❤️❤️ Blir mye tanker rundt det som skulle vært i høytida, og på slutten av året. Måtte det neste bli mye bedre for oss begge ❤️ :)

Ja, håper virkelig at 2018 blir et bra år for oss begge! Det fortjener vi ❤️ :)
 
Måtte 2018 virkelig være året dere får deres lillegull i armene :Heartbigred
 
Godt alt står bra til. Måtte tiden gå fort til TUL og alt fortsette å gå bra.
 
6+2 i dag!

Siden sist så har kvalmen vært verre. Jobba en dag i romjula og da var den helt forferdelig, og jeg fikk flashback til hvordan jeg hadde det i 3-4 måneder sist... Når jeg skulle ta folattabletten min i går så satt den litt fast på tunga, så da prosjektil-spydde jeg utover hele kjøkkenet :D Heldigvis hadde mannen akkurat gått på do, og fikk ikke med seg det dramaet :p Det har aldri skjedd før, så jeg ble mildt sagt litt sjokkert.. Heldigvis hadde gjestene akkurat gått hjem :hilarious:

Ellers så er jeg sykt trøtt. Hadde meg en to timers powernap på sofan i dag.

På morgenen i dag så kom det plutselig noen dråper melk! Det var vel i grunn litt i overkant tidlig. Kroppen min er vel kanskje litt forvirra enda.. Men håper ikke at det har tenkt til å fortsette helt frem til august. Aner ikke om det er vanlig eller om jeg kan gjøre noe for å stoppe det :p

I morgen blir det en stille og rolig nyttårsaften hjemme. Det skal bli veldig deilig.

Håper alle får en fin nyttårsaften :)
 
Oj litt av en opplevelse det da. Stakkar. Håper nyttårsaften blir koselig. Tenk neste år blir den helt annerledes :hello2:Heartred
 
Har lest litt i dagboken din nå, og føler så med dere :Heartred Gratulerer med ny spire i magen, krysser alt jeg har for at denne gangen går det bra:Heartred Godt nytt år!:happy:
 
6+2 i dag!

Siden sist så har kvalmen vært verre. Jobba en dag i romjula og da var den helt forferdelig, og jeg fikk flashback til hvordan jeg hadde det i 3-4 måneder sist... Når jeg skulle ta folattabletten min i går så satt den litt fast på tunga, så da prosjektil-spydde jeg utover hele kjøkkenet :D Heldigvis hadde mannen akkurat gått på do, og fikk ikke med seg det dramaet :p Det har aldri skjedd før, så jeg ble mildt sagt litt sjokkert.. Heldigvis hadde gjestene akkurat gått hjem :hilarious:

Ellers så er jeg sykt trøtt. Hadde meg en to timers powernap på sofan i dag.

På morgenen i dag så kom det plutselig noen dråper melk! Det var vel i grunn litt i overkant tidlig. Kroppen min er vel kanskje litt forvirra enda.. Men håper ikke at det har tenkt til å fortsette helt frem til august. Aner ikke om det er vanlig eller om jeg kan gjøre noe for å stoppe det :p

I morgen blir det en stille og rolig nyttårsaften hjemme. Det skal bli veldig deilig.

Håper alle får en fin nyttårsaften :)
Det er helt vanlig med melk. Jeg sluttet å amme for 5 mnd, siden og har fortsatt melk i brystene. Har hørt at 2.+ gangsgravide har melk og det er vanlig.
 
Oj litt av en opplevelse det da. Stakkar. Håper nyttårsaften blir koselig. Tenk neste år blir den helt annerledes :hello2:Heartred

Tusen takk! :) Ja det blir den, uvirkelig å tenke på! Ha en fin nyttårsaften du også! ❤️

Har lest litt i dagboken din nå, og føler så med dere :Heartred Gratulerer med ny spire i magen, krysser alt jeg har for at denne gangen går det bra:Heartred Godt nytt år!:happy:

Tusen takk for det! ❤️ Godt nytt år til deg også :)

Det er helt vanlig med melk. Jeg sluttet å amme for 5 mnd, siden og har fortsatt melk i brystene. Har hørt at 2.+ gangsgravide har melk og det er vanlig.

Ja er vel ganske logisk! Men plagsomt hvis det skal lekke i så mange måneder :hilarious:
 
Godt nyttår,håper du får i deg noe god mat ikveld :happy:
 
7+0 i dag. De to siste dagene har kvalmen vært helt forferdelig. Absolutt ingen mat frister og jeg kaster opp innimellom. Vært hjemme fra jobb i går og i dag, og i morgen skal jeg heldigvis til legen :dead:

Men utover dagen i dag så gikk den ekstreme kvalmen plutselig bort, bare en sånn uggenhet igjen. Og da blir jeg selvfølgelig bekymra med en gang og vil ha tilbake kvalmen miiin! :p

Var nok litt sånn i går ettermiddag og, og da var vi på noe i et par timer på kvelden, men med en gang jeg kom hjem så kom det tilbake. Så «håper» på et merkeligvis at kvalmen kommer tilbake snart(vet jeg kommer til å angre på det utsagnet).

Har vært ganske positiv til TUL neste uke frem til i dag. Nå har jeg plutselig for meg at det kommer til å bli dårlige nyheter. Denne helga kommer til å bli utrolig lang :(
 
Gratulerer med 7 uker!
Så fælt med den kvalmen. Høres ut som det er greit å ikke være på jobb ja.
Vil tenke at du kanskje får kvalmen verre når du blir sliten? Bare en teori...
Huffda, du får ikke fremskyndet TUL?
 
Back
Topp