Nummer to - lenge før planlagt

Gratulerer med 7 uker!
Så fælt med den kvalmen. Høres ut som det er greit å ikke være på jobb ja.
Vil tenke at du kanskje får kvalmen verre når du blir sliten? Bare en teori...
Huffda, du får ikke fremskyndet TUL?

Takk :D

Ja det blir den absolutt! Prøvde meg på jobb i går, men måtte kaste inn håndkle ganske kjapt siden jeg starta å kaste opp... Og i går kveld var vi 2 timer på sånn gruppesamtale, og det er mildt sagt ganske slitsomt.

Fikk skvisa meg inn til TUL på sykehuset der jeg skal møte opp klokka 9 og bare må sitte og vente til de har tid til meg. Så tror jeg får prøve å beholde den timen, den er kl 9 på tirsdag. Så skal klare å vente satser jeg på :) Kvalmen har gått litt på igjen nå, så jeg må nok bare innse at symptomene går litt i bølgedaler og ikke gå i krisemodus bare fordi kvalmen går ned i et par timer :p Men enklere sagt enn gjort!
 
Takk :D

Ja det blir den absolutt! Prøvde meg på jobb i går, men måtte kaste inn håndkle ganske kjapt siden jeg starta å kaste opp... Og i går kveld var vi 2 timer på sånn gruppesamtale, og det er mildt sagt ganske slitsomt.

Fikk skvisa meg inn til TUL på sykehuset der jeg skal møte opp klokka 9 og bare må sitte og vente til de har tid til meg. Så tror jeg får prøve å beholde den timen, den er kl 9 på tirsdag. Så skal klare å vente satser jeg på :) Kvalmen har gått litt på igjen nå, så jeg må nok bare innse at symptomene går litt i bølgedaler og ikke gå i krisemodus bare fordi kvalmen går ned i et par timer :p Men enklere sagt enn gjort!
Da skjønner jeg godt du beholder timen som det er ja. Får håpe det ikke blir lenge å vente.
Det er naturlig at man går i krisemodus når symptomene forsvinner og man blir redd ja, men samtidig er det helt naturlig at symptomer kommer og går. Det må jo bare gå bra for oss alle denne gangen!
 
Da skjønner jeg godt du beholder timen som det er ja. Får håpe det ikke blir lenge å vente.
Det er naturlig at man går i krisemodus når symptomene forsvinner og man blir redd ja, men samtidig er det helt naturlig at symptomer kommer og går. Det må jo bare gå bra for oss alle denne gangen!

Sist vi var der, for ettersamtale 3 måneder etter hun døde, så hadde jeg en time som vi fikk innkalling til nesten 3 mnd i forveien og da måtte vi sitte og vente i over en time. Så er ikke så veldig optimistisk på kort ventetid der etter at det både stod i innkallingen og hun sa det på telefon, at jeg mest sannsynlig må vente en stund :p

Ja det er jo det. Er bare det at jeg føler at fallhøyden er så stor, både for meg men også for mannen, at jeg ikke helt hvordan vi hadde takla det.. Men vi er jo veldig forberedt og obs på at det er vanlig å miste, men uff ja. Vi trenger litt gode nyheter nå føler jeg. Både du og jeg, og helst alle andre som prøver...
 
På en måte har jeg trøsta meg med at fordelen med å ha vært så og si symptomfri er at en i alle fall slipper å bekymre seg ekstra pga de forsvinner - selv om det jo er helt vanlig at det går opp og ned. Spesielt med kvalme, som jo som regel er veldig bundet til hvor sliten en er eller hva/når en har spist. Viser dog egentlig bare at en bekymrer seg uansett, symptom eller ei.

Håper dere får gode nyheter på TUL. :Heartred
 
På en måte har jeg trøsta meg med at fordelen med å ha vært så og si symptomfri er at en i alle fall slipper å bekymre seg ekstra pga de forsvinner - selv om det jo er helt vanlig at det går opp og ned. Spesielt med kvalme, som jo som regel er veldig bundet til hvor sliten en er eller hva/når en har spist. Viser dog egentlig bare at en bekymrer seg uansett, symptom eller ei.

Håper dere får gode nyheter på TUL. :Heartred

Ja det er veldig sant! :p Er jo ikke så mye man får gjort fra eller til uansett, men bekymringene kommer snikende...

Takk for det :) Og dere også i morgen på OUL! ❤️
 
Trenger absolutt gode nyheter alle sammen ja
 
Skjønner godt at nervene er i høyspenn før TUL, og iallefall med deres historie i ryggsekken. Håper såklart det går strålende og dere får se en fin liten hjerteplaster på TUL. :Heartbigred
 
Legen i dag. Sykemeldt 100% ut neste uke og 50% i 2 uker etter det. Håper virkelig at jeg er litt bedre etter neste uke..
 
Legen i dag. Sykemeldt 100% ut neste uke og 50% i 2 uker etter det. Håper virkelig at jeg er litt bedre etter neste uke..
Håper du blir bedre ifht kvalmen jo lenger ut i svangerskapet du kommer. :happy::grumpy:
 
Håper det blir bedre snart og at det pusterommet gjør godt
 
7+4 i dag og TUL i morgen!

Er av en eller annen grunn ikke så veldig nervøs for i morgen. Gruer meg mest til det at jeg må være kvalm mens jeg må stå opp tidlig, kjøre helt til Ahus i rushen og sitte på venterommet(kanskje lenge) og vente :p

Regner selvfølgelig med å bli satt noen dager tilbake med tanke på sen EL. Greit å være forberdt på det i motsetning til sist gang da jeg ble satt 1 uke og 1 dag tilbake, og trodde at kvalmen skulle gi seg i uke 12. Da var det et stort nederlag :p
 
Spennende med TUL! Håper alt ser finfint ut, og at du overlever kvalmen. Høres slitsomt nok ut å måtte dra i rushen, om ikke du skal være kvalm i tillegg. :p
 
Spennende med TUL! Håper alt ser finfint ut, og at du overlever kvalmen. Høres slitsomt nok ut å måtte dra i rushen, om ikke du skal være kvalm i tillegg. :p

Mannen kjører, så her har vel strengt tatt ikke såå mye å klage på :p Men skal bli deilig å få det overstått :)
 
Lykke til imorgen! Det er så herlig å få det unnagjort, å få se den lille på skjermen! Lykke Lykke til med kvalmen, håper dere kommer raskt inn og får slappet godt av :happy:
 
TUL vel overstått og vi fikk se et blinkende hjerte! :D Slapp å vente lenge også.

Ble satt en uke tilbake, men det var jeg jo forberedt på. Går ut i fra menstermin frem til OUL tenker jeg, eller så blir det så forvirrende :p

Ny UL 13 februar! Da er jeg 12 uker ca i følge målingene som ble gjort i dag.

Veldig deilig å få det overstått!
 
Gratulerer med vel overstått TUL ❤️ :)
 
Back
Topp