Nukis planlegger nr 3 ♡

Holder en knapp på tvillinger her :P Kanskje både nr 3 og 4 er på vei :)

Holder en knapp på tvillinger her :p Kanskje både nr 3 og 4 er på vei :)
Hvorfor det?:nailbiting:
Kunne godt tenkt meg tvillinger som barn nr 2 og 3, men ikke nå som nr 3 og 4 :hilarious: Så håper det bare er et barn der inne - meen skal vel alltids ha hjerterom til en ekstra om det er to der :wacky:

Hvorfor det?:nailbiting:
Kunne godt tenkt meg tvillinger som barn nr 2 og 3, men ikke nå som nr 3 og 4 :hilarious: Så håper det bare er et barn der inne - meen skal vel alltids ha hjerterom til en ekstra om det er to der :wacky:

Styrken på de testene :P Fikk jo sjokk allerede 14 dpo hvor sterke dine var

Gratulerer så mye, sterke og fine tester :D Blir spennende dette!

Må bli enda en ny bil da. Men huske du eg nevnte tvillinger når vi var på ferie :p
Da får vi alle felles i en bil, og kjøre to bila ellers blir buss neste da...
Eg kjenne at verken eg eller familien ikje har kapasitet til tvillinger.. kor tidlig kan man ta ul? :hilarious:

Signerer denne! Jeg tror på tvillinger her jeg :angelic: Veldig sterke tester, som siden 16dpo har vært bemerkelsesverdig sterke :D Gjenstår å se!
Slutt a - dere gjør meg nervøs :hilarious::hilarious::hilarious: vil ha ul med en gang!

Da får vi alle felles i en bil, og kjøre to bila ellers blir buss neste da...
Eg kjenne at verken eg eller familien ikje har kapasitet til tvillinger.. kor tidlig kan man ta ul? :hilarious:
No sist va eg jo 6+5/7+0,ville vært i allefall det for å se noe med enn en blipp :)

Hahah, jeg måtte bare si det, tenkte tanken tidligere :angelic: Når har du tul?
Har ikke bestilt enda :p I Tromsø ser det ut til at de kun har ledige på tirsdager.. det snevrer inn valget litt :p

Men den fra 16 dpo e ganske lik mine på samme tid, men her e det kun 1!! Greit magen e stor, men du har jo sett ul bildene mine :p

Har ikke bestilt enda :p I Tromsø ser det ut til at de kun har ledige på tirsdager.. det snevrer inn valget litt :p
Såppas ja! Hvilken klinikk tenker du gå på? Tromsø ultralyd har bare tirsdager tror jeg, men aleris har kanskje flere muligheter? Men er en del dyrere der da. Tromsø har og innført gratis tul mellom uke 11 og 13+6, så det må vi huske å be om henvisning til allerede første svangerskapskontroll (hvis dere ønsker det såklart).

Fineste butikken!!!! Bare synd den nye ikke åpner før slutten av mnd, og det er liiiitt for nært termin til at jeg kjører 20 mil en vei :/
Den ser jeg! Men er det ikke fremdeles åpent i den gamle butikken? Vært på ferie så ikke vært innom på over en måned nå

Såppas ja! Hvilken klinikk tenker du gå på? Tromsø ultralyd har bare tirsdager tror jeg, men aleris har kanskje flere muligheter? Men er en del dyrere der da. Tromsø har og innført gratis tul mellom uke 11 og 13+6, så det må vi huske å be om henvisning til allerede første svangerskapskontroll (hvis dere ønsker det såklart).
Har bare undersøkt Tromsø ultralyd, har ikke så lyst å bruke mer enn 1300 på ul :p Skal henvises til tul offentlig ja, men henvisningen blir sikkert sendt til Harstad eller Narvik da vi bor nærmere dem enn Tromsø. :)

Back
Topp