Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det syns eg. Hopp i detIdag har FF bestemt seg for at eggløsning skjedde på cd 17, noe som sikkert stemmer. Da har det nok gått mer enn 24t etter positiv eggløsningstest før egget slapp - men greit å få bli kjent med kroppen på den måten
Vis vedlegget 379122
Er det trygt å kaste beskyttelsen frem til ikm tro?![]()
Kjør på, med mindre det er heelt krise om det skulle skje noe uventetIdag har FF bestemt seg for at eggløsning skjedde på cd 17, noe som sikkert stemmer. Da har det nok gått mer enn 24t etter positiv eggløsningstest før egget slapp - men greit å få bli kjent med kroppen på den måten
Vis vedlegget 379122
Er det trygt å kaste beskyttelsen frem til ikm tro?![]()
Vi dropper også beskyttelse etter at el mest sannsynlig har skjedd, OM det skulle skje noe så hadde det uansett gått bra Du altsåJa, det syns eg. Hopp i det![]()
![]()

Og det går heeeeeelt fint! Da kunne dem gått på samme avdelingDu altsåtermin hadde blitt ca 6.des!
![]()
Det er sant! Om eg måtte velge å bli gravid på denne syklusen eller neste, så måtte det blitt dennan! Har jo kun erfaring av å føde før termin såOg det går heeeeeelt fint! Da kunne dem gått på samme avdeling![]()

Blir spennende å følge deg fremover!Hadde tenkt å vente litt med å opprette dagbok her, da det enda er en stund til vi aktivt skal prøve på min nr 3 og hans nr 5
Sendte inn elektronisk forespørsel igår om legetime for fjerning av spiral, fordi det av erfaring bruker å være flere uker ventetid på ordinær time hos min fastlege. Så overraskelsen var stor når jeg fikk sms med legetime imorgen
Vi har ikke tenkt å bli prøvere før tidligst mai/juni, men aller best tidligst juli. Får se når tålmodigheten tar slutt. Ønsker helst ikke barn i desember, januar eller februar. Men har lyst å få god oversikt over syklus før vi skal sette i gang, derfor fyker spiralen allerede nå. Har ikke hatt mensen siden den ble satt inn for 3,5 år siden.
Jeg har 2 sønner fra 2017 og 2018. Min mann har 2 døttre fra før. Så med to gutter med 1,5 år mellom - så har vi ikke vært klar for å prøve før "nå". Hverdagen går i ett, guttene er mye i erte og terge modus med hverandre - så det er en jobb i seg selv å være alene med dem. Tenkte at de skulle få bli litt eldre før vi prøvde pånytt.
Så nå fjernes spiralen imorgen 22.februar - så skal jeg prøve å finne EL i de neste månedene som kommer. Tenkte det var fint å kunne se tilbake på denne dagboken for å ha oversikt
1. Syklus 24.02.22: 26 dager, EL på cd 17, 9 dager lutealfase.
Har to født i feb18 og sep20 fra før. Takk det samme du!Blir spennende å følge deg fremover!
Vi tenker også å prøve på nr 3 tidligst juli, helst i august kanskje, slik at termin blir april/mai neste år (tidligst april). Kjenner meg igjen i det du skriver om tålmodighet, at det er en viss fare for at den tar sluttjeg ønsker heller ikke barn i perioden des-feb, så må bare holde ut
Har to født i feb18 og sep20 fra før.
Lykke til med prøving når den tid kommer!![]()
Lå an til at den skulle komme etter 10 dager da tempen sank veldig - men gikk opp igjen.. og natt til idag når mensen kom var tempen nede igjen - men måtte discarde den siden jeg ikke har sovet inatt noe særlig 
Wiiiiiii min minstebaby må jo få en passe jevngammel lekekamerat han ogCD 1! Og der va mensen ankommet. EL ble nok veldig seint på cd 16, en gang før kl 05.30 på cd 17. Og jeg har nå fått opplevd en lutealfase pp hele 12 dager! Aldri opplevd førLå an til at den skulle komme etter 10 dager da tempen sank veldig - men gikk opp igjen.. og natt til idag når mensen kom var tempen nede igjen - men måtte discarde den siden jeg ikke har sovet inatt noe særlig
Vis vedlegget 381560
Nå ligger jeg på sykehuset og venter på å få fjernet galleblæren min! Så da skal jeg ikke trenge å avvente prøvingen i sommer noe - siden jeg nå får det overstått
Hadde masse smilyer inni der, men ingen kom medWiiiiiii min minstebaby må jo få en passe jevngammel lekekamerat han og
Hihi ja men din blir året eldre uansettHadde masse smilyer inni der, men ingen kom med![]()
Blir en perfekt 6-kløver uansettHihi ja men din blir året eldre uansettmen fint å ramme d inn sånn, ejo d med de to eldste
![]()
Eldsteguttn min spurte meg idag, etter å ha sett alle bandasjan på magen min, om det va fordi det va en baby inni derBlir en perfekt 6-kløver uansettglede meg til å se alle springe rundt å leke sammen
![]()

En som går å vente på å bli storebror igjenEldsteguttn min spurte meg idag, etter å ha sett alle bandasjan på magen min, om det va fordi det va en baby inni der![]()