Nukis planlegger nr 3 ♡

Ja her gikk det fort i svingene gitt! EL kom rekordtidlig (CD 12), og selvom vi hadde tenkt å starte å prøve fra neste syklus - så ser det ut til at den ene feriekosen ble til noe mer :wacky: Tok en tidligtest idag morrest, 9dpo;
Snapchat-494249344.jpg
Ser dere den?

Flere tester fra igårkveld og imorrest. Har mange tester liggende :wacky:
Kveld 10 dpo; vanlig test og tidligtest:
20220722_003237.jpg

Morgen 11dpo, vanlig test:
20220722_092059.jpg

Kjenner av og til på kvalme, og litt murring i korsrygg. Blir spennende dette, er enda ikke bikket 4+0 enda :joyful:

Gratulerer så mye :)

3+noe.. :hilarious:

Testen fra ikveld ser likens ut som gårdagens kveldstest. Vet at hcg dobler seg på 48 timer, så skal vel ikke klage før eventuelt imorgen :wacky: Er så trøtt om dagene! Beina verker for ingen grunn, det murrer i ryggen og det rives i livmoren. Tror i allefall at noe skjer :bored:

3+6

Føles ut som at jeg har vært gravid i mange uker allerede :p Har jo i snart 14 dager skjønt at dette kunne bli utfallet, så følelsen er vel egentlig rett :wacky:

Symptomer i starten fra ca 6-7 dpo var stikninger i brystene, og vondt i selve brystkassen. Det husker jeg fra tidligere graviditeter. Var noe kvalm på 8 dpo, og skjønte da at noe var i ferd med å skje. Jeg våknet opp med mild hodepine fra 8 dpo, som også er et kjent tegn for meg. Kjenner enda på hodepinen og den blir nok å holde på gjennom de neste 8 månedene.

Jeg har leamus på et øye, av og til ligamentsmerter og et hint av kvalme streifer forbi iblant. Og veldig trøtt :rolleyes: Det eneste symptomet som jeg ikke har hatt før, er verk i legger og lår - selv uten anstrengelse. Jeg våkner om natten/morgenen med kjempestøl kropp..

Testene de siste dagene, hvorav nederste fra idag enda ikke er tørket:
20220724_133217.jpg

Last edited:
Gratulerer så masse! :love017

Bestemte meg for å svi av den siste digitale idag, 4+6, men typisk nok så skjedde dette:
20220731_170409.jpg

Strimmeltest var tydelig sterk da..
20220731_170438.jpg

Må se om jeg tør å kjøpe ny test på det lokale apoteket....

Skal eg gå å kjøpe for deg? :p
Trur jo dem hadde sett litt rart på deg da? :hilarious: Men skal vurdere det, da kan du kjøpe gravid vitaminer i samme slengen :p Du høre fra meg ;)

5+0 ♡

Tidligere idag tok jeg disse, og nå blir det ikke mer testing :p Selv om strimmelen kanskje gjorde meg litt usikker, for den virket mindre fargefull en den igår - men men! Eier ikke flere, og bestiller hvertfall ikke fler :hilarious:
20220801_135234.jpg
20220801_135532.jpg

Back
Topp