Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serJa her gikk det fort i svingene gitt! EL kom rekordtidlig (CD 12), og selvom vi hadde tenkt å starte å prøve fra neste syklus - så ser det ut til at den ene feriekosen ble til noe merTok en tidligtest idag morrest, 9dpo;
Vis vedlegget 384955
Ser dere den?
Dette må da være starten på noe!!Blir så spennanes det herFlere tester fra igårkveld og imorrest. Har mange tester liggende
Kveld 10 dpo; vanlig test og tidligtest:
Vis vedlegget 385088
Morgen 11dpo, vanlig test:
Vis vedlegget 385089
Kjenner av og til på kvalme, og litt murring i korsrygg. Blir spennende dette, er enda ikke bikket 4+0 enda![]()

Er så trøtt om dagene! Beina verker for ingen grunn, det murrer i ryggen og det rives i livmoren. Tror i allefall at noe skjer 

Herlig
Se på den stigninga da
Satse på aprilSe på den stigninga dabare vent du, i mars/april trille vi tur i lag
![]()
Skal eg gå å kjøpe for deg?Bestemte meg for å svi av den siste digitale idag, 4+6, men typisk nok så skjedde dette:
Vis vedlegget 385768
Strimmeltest var tydelig sterk da..
Vis vedlegget 385769
Må se om jeg tør å kjøpe ny test på det lokale apoteket....
Trur jo dem hadde sett litt rart på deg da?Skal eg gå å kjøpe for deg?![]()
Men skal vurdere det, da kan du kjøpe gravid vitaminer i samme slengen Kanskje... kan si eg må se at det fortsatt e noen der inneTrur jo dem hadde sett litt rart på deg da?Men skal vurdere det, da kan du kjøpe gravid vitaminer i samme slengen
Du høre fra meg
![]()