NUB Theory

For tidlig til å se. Men tipper gutt❤️ Uansett. Ville egentlig bare si at jeg er så glad for at du har kommet så langt ❤️❤️
Takk det samme ❤️ jeg blir meeeget overasket om det blir en gutt, aldri vært så innmari kvalm før, hehe! Var ikke kvalm med gutten og kvalm med jentene. Men hadde vært gøy om det blir en gutt likevel :)

Takk det samme ❤️ jeg blir meeeget overasket om det blir en gutt, aldri vært så innmari kvalm før, hehe! Var ikke kvalm med gutten og kvalm med jentene. Men hadde vært gøy om det blir en gutt likevel :)
Var bare en wild guess! :smiley-ashamed004 Blir spennende å se da ❤️

Ja mannen ble veldig happy for tippen, hihi! :) Ja jeg håper jeg får vite det 13+1 på TOUL men det sto i det brevet jeg fikk at man ikke skulle få vite det faktisk :/
Jeg fikk ikke vite på TOUL da jeg var 13+1. Spurte men ble avvist ganske raskt med at det kunne hun ikke se for det var for tidlig.

Jeg fikk ikke vite på TOUL da jeg var 13+1. Spurte men ble avvist ganske raskt med at det kunne hun ikke se for det var for tidlig.
Ja jeg antar det vil bli sånn, så får vi se om jeg klarer stagge nysgjerrigheten til OUL :p fikk vite de tippa jente 12+4 sist men privat da.

Kan man se noe her? Aner ikke om det er mulig å se på dette bilde, har ikke noe peiling på dette selv :love7 13+4 på dette bilde.

Vedlegg

• IMG_8870.jpeg
    IMG_8870.jpeg
    1.012 KB · Visninger: 64
Det er ikke kommet en sånn tråd hos oss enda så håper det er greit å legge ut bilde her for tipping selv om jeg er i mai ❤️ er bare 10+6 så er vel for tidlig men vil noen tippe?
Kjønnsorganet er ikke ferdig utviklet før i uke 12+3, så det er umulig å si enda <3

Back
Topp