Ser kanskje ut som en jentenubb på det nederste? Fikk du noen indikasjon?Første ultralyd med en liten akrobat i uke 12+1. Noen som ser nub?Vis vedlegget 444727Vis vedlegget 444728
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser kanskje ut som en jentenubb på det nederste? Fikk du noen indikasjon?Første ultralyd med en liten akrobat i uke 12+1. Noen som ser nub?Vis vedlegget 444727Vis vedlegget 444728
Prøvde å følge med på skjermen da jeg var på ul, men gikk noe fort og lille bevegde seg mye. Jordmor ville ikke si noe om kjønn, men er enig i nederste bilde. Blir spennende å se på neste ul i uke 19Ser kanskje ut som en jentenubb på det nederste? Fikk du noen indikasjon?
Jeg er absolutt ikke noe god på denne NUB teorien. Men har studert ørten bilder i den facebook gruppen for å være forberedt til egen ultralyd Og min tanke når jeg så disse bildene var jente.. Men ta det med en stoooor klype saltHva tror dere her? 13+2 og de ville ikke gi noe klar gjett på TUL.
Takk det var det jeg også gjettet på, men synes også det er vanskelig å gjette på nub. Vi blir like glade for begge kjønn, men er sååå nysgjerrig! Noen flere som tør å gjette?Jeg er absolutt ikke noe god på denne NUB teorien. Men har studert ørten bilder i den facebook gruppen for å være forberedt til egen ultralyd Og min tanke når jeg så disse bildene var jente.. Men ta det med en stoooor klype salt
Sniker fra mai… Synes dette så veldig it som jente!Takk det var det jeg også gjettet på, men synes også det er vanskelig å gjette på nub. Vi blir like glade for begge kjønn, men er sååå nysgjerrig! Noen flere som tør å gjette?
Er ingen ekspert jeg heller, men tipper også jente!Hva tror dere her? 13+2 og de ville ikke gi noe klar gjett på TUL.
Sniker.Hva tror dere her? 13+2 og de ville ikke gi noe klar gjett på TUL.
Jente13+4, hva tenker dere?
Som sagt ingen ekspert, men jeg tenker jente.13+4, hva tenker dere?
Det er en jente. har hatt mange ultralyder på mine 5 og litt å sammenligne med. man ser de to strekene på første bildet og tydelig lang flat nub på det andre.Hva tror dere her? 13+2 og de ville ikke gi noe klar gjett på TUL.
100% jente. lang flat nub med liten strek under. gutter har liten tut som står rett opp i uke 13.13+4, hva tenker dere?
Ser ut som jenteHva tror dere her? 13+2 og de ville ikke gi noe klar gjett på TUL.
Tipper jente på denne!13+4, hva tenker dere?
Har du flere bilder?Kan man se noe på dette?