Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan du legge ut flere screenshot fra videoen. dette bildet er nub vanskelig å se påHei noen som vil gjette her? 14+5
også fra juni her. jeg har 4 gutter og er rimelig godt kjent med hvordan nub ser ut. her stikker snoppen rett til værs og dette er ikke en jente.Sniker her fra Juni gruppa, håper det går bra!
Har 3 jenter med samme mann, nå gravid nr 4. Vi har for vane med å få jenter, men jordmora som tok ultralyd tenkte at det var gutt. Ble litt overraska vi ho sa selv at det er ennå tidlig og 50 % sjans for rett kjønn. Men vil dele litt her og høre hva dere mener
Etter å ha analysert litt på bilder og får inntrykk at det KAN være gutt denne gangen, Hmm spennende
13 uker på vei her forresten!
Kan absolutt se ut som en gutt ja.Sniker her fra Juni gruppa, håper det går bra!
Har 3 jenter med samme mann, nå gravid nr 4. Vi har for vane med å få jenter, men jordmora som tok ultralyd tenkte at det var gutt. Ble litt overraska vi ho sa selv at det er ennå tidlig og 50 % sjans for rett kjønn. Men vil dele litt her og høre hva dere mener
Etter å ha analysert litt på bilder og får inntrykk at det KAN være gutt denne gangen, Hmm spennende
Hehe, sant! Tenker også at det kan være en bit av låret jeg Men gøy å høre hva du mener!også fra juni her. jeg har 4 gutter og er rimelig godt kjent med hvordan nub ser ut. her stikker snoppen rett til værs og dette er ikke en jente.
Spennende! Takk for din meningKan absolutt se ut som en gutt ja.
Blir overrasket om dette ikke er en guttSniker her fra Juni gruppa, håper det går bra!
Det der er en gutt! Gratulerer så myeSniker her fra Juni gruppa, håper det går bra!
Takk Har en følelse på dette etter bildet herDet der er en gutt! Gratulerer så mye
Spennende. Du får oppdatere oss når fasiten er herTakk Har en følelse på dette etter bildet her
Endelige svaret om 2 uker
Det kommer jeg til å gjøre!Spennende. Du får oppdatere oss når fasiten er her