NUB Theory

Veldig usikker... men første tanke er jente❤️ Men jeg er ikke noe ekspert. Bare gøy å prøve og gjette. Blir spennende å se❤️
Veldig spennende å se ❤️ har en sønn fra før, så hadde vært veldig stas å få en av hver ❤️ får vente i spenning frem til OUL!

Uke 13+2 ville ikke si hva hun tenkte, men sa jeg kan få bilde å søke selv. Noen som har noen formeninger ?
jeg har gjettet mye nub i mange år og jeg har aldri sett en så vanskelig nub. veldig tydelig bildet, men nub er kort og har litt vinkel, men en gutt på 13 uker bruker å stå rett opp. samtidig er den så kort og ligger ikke oppå skambeinet som en jente ville ha gjort. her må du oppdatere ved neste ultralyd:hilarious:

jeg har gjettet mye nub i mange år og jeg har aldri sett en så vanskelig nub. veldig tydelig bildet, men nub er kort og har litt vinkel, men en gutt på 13 uker bruker å stå rett opp. samtidig er den så kort og ligger ikke oppå skambeinet som en jente ville ha gjort. her må du oppdatere ved neste ultralyd:hilarious:
Oki la ut på nub siden på fb.. å der svarte 21 jente, ingen gutt hittil. Jeg har nubbe kjangs å se. Skjønner det ikke. Skal oppdatere

Oki la ut på nub siden på fb.. å der svarte 21 jente, ingen gutt hittil. Jeg har nubbe kjangs å se. Skjønner det ikke. Skal oppdatere
Fikk du så mange jente så er de som er god på det veldig enig. Jeg tror jeg skjønner... men tar stadig feil :laughing001

Det er ikke kommet en sånn tråd hos oss enda så håper det er greit å legge ut bilde her for tipping selv om jeg er i mai ❤️ er bare 10+6 så er vel for tidlig men vil noen tippe?

Vedlegg

• IMG_5053.jpeg
    IMG_5053.jpeg
    288,3 KB · Visninger: 53
Det er ikke kommet en sånn tråd hos oss enda så håper det er greit å legge ut bilde her for tipping selv om jeg er i mai ❤️ er bare 10+6 så er vel for tidlig men vil noen tippe?
For tidlig til å se. Men tipper gutt❤️ Uansett. Ville egentlig bare si at jeg er så glad for at du har kommet så langt ❤️❤️

Back
Topp