Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt tydelig ei jentenoen som vil prøve å gjette? 13+3 i dag
Tipper gutt herUke 13+2 ville ikke si hva hun tenkte, men sa jeg kan få bilde å søke selv. Noen som har noen formeninger ?
Her tenker jeg guttUke 13+2 ville ikke si hva hun tenkte, men sa jeg kan få bilde å søke selv. Noen som har noen formeninger ?
Da var mistanken min riktig tusen takk!Det er helt tydelig ei jente
Veldig usikker... men første tanke er jente Men jeg er ikke noe ekspert. Bare gøy å prøve og gjette. Blir spennende å seVis vedlegget 446047
Fikk ikke så mange bilder i dag, men er 13+2. noen som ser nub her?
Tror det er en jentenoen som vil prøve å gjette? 13+3 i dag
Veldig spennende å se har en sønn fra før, så hadde vært veldig stas å få en av hver får vente i spenning frem til OUL!Veldig usikker... men første tanke er jente Men jeg er ikke noe ekspert. Bare gøy å prøve og gjette. Blir spennende å se
jeg har gjettet mye nub i mange år og jeg har aldri sett en så vanskelig nub. veldig tydelig bildet, men nub er kort og har litt vinkel, men en gutt på 13 uker bruker å stå rett opp. samtidig er den så kort og ligger ikke oppå skambeinet som en jente ville ha gjort. her må du oppdatere ved neste ultralydUke 13+2 ville ikke si hva hun tenkte, men sa jeg kan få bilde å søke selv. Noen som har noen formeninger ?
Oki la ut på nub siden på fb.. å der svarte 21 jente, ingen gutt hittil. Jeg har nubbe kjangs å se. Skjønner det ikke. Skal oppdaterejeg har gjettet mye nub i mange år og jeg har aldri sett en så vanskelig nub. veldig tydelig bildet, men nub er kort og har litt vinkel, men en gutt på 13 uker bruker å stå rett opp. samtidig er den så kort og ligger ikke oppå skambeinet som en jente ville ha gjort. her må du oppdatere ved neste ultralyd
Fikk du så mange jente så er de som er god på det veldig enig. Jeg tror jeg skjønner... men tar stadig feilOki la ut på nub siden på fb.. å der svarte 21 jente, ingen gutt hittil. Jeg har nubbe kjangs å se. Skjønner det ikke. Skal oppdatere
Jeg er jo kjempedårlig på dette . Men følte at det ser ut som en liten guttKan man se noe her? Kanskje nederste?
Ja, det sa jeg også uten å skjønne et pøkk Hodeskallen var liksom så «guttete» hahaJeg er jo kjempedårlig på dette . Men følte at det ser ut som en liten gutt
Så ikke på hodeskallen. Men ser ut som NUBen har reist seg litt og har en sånn rund tupp og ikke helt flat som jentene.Ja, det sa jeg også uten å skjønne et pøkk Hodeskallen var liksom så «guttete» haha
Jaa, ikke sant! Jeg burde lest meg litt opp sjæl også merker jeg, men har følt gutt hele tidenSå ikke på hodeskallen. Men ser ut som NUBen har reist seg litt og har en sånn rund tupp og ikke helt flat som jentene.
Det er en liten gutt. tydelig stacking.Kan man se noe her? Kanskje nederste?
Tusen takkDet er en liten gutt. tydelig stacking.
For tidlig til å se. Men tipper gutt Uansett. Ville egentlig bare si at jeg er så glad for at du har kommet så langtDet er ikke kommet en sånn tråd hos oss enda så håper det er greit å legge ut bilde her for tipping selv om jeg er i mai er bare 10+6 så er vel for tidlig men vil noen tippe?