Bare detteHar du flere bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare detteHar du flere bilder?
Dessverre er ikke NUBen tydelig nok på bildene til at det er mulig å konkludere med kjønn :/Bare dette
Det er ikke mulig å tyde kjønn så lenge bildet er fra fremsiden eller baksiden. Dessverre :/Noen som vil gjette? Tror den ligger slik at det er frammenfra vi ser mener det var det gyn sa! Uke 15!
Nei tenkte på det :-( fikk ikke noen fra siden men skal se om ikke på OUL om jeg får bedre bilderDet er ikke mulig å tyde kjønn så lenge bildet er fra fremsiden eller baksiden. Dessverre :/
Jeg klarer dessverre ikke å se noe.Vis vedlegget 445736Er det mulig å se noe her? Baby lå veldig vanskelig til og bevegde masse på seg, så var veldig vanskelig å ta greie bilder. Jordmor ville heller ikke si noe om kjønn siden det var vanskelig å se. Ca. 14 uker på bildet.
Var det jeg tenkte meg! Får bare smøre meg med tålmodighetJeg klarer dessverre ikke å se noe.
Mulig noen som har mer erfaring klarer å se. Er ikke enkelt. Jeg har bare studert ørten bilder i den facebook gruppen for å kanskje klare å se i morgen når vi skal på ultralyd.Var det jeg tenkte meg! Får bare smøre meg med tålmodighet
Ååh så spennende, håper dere får vite! Lykke til på ultralydenMulig noen som har mer erfaring klarer å se. Er ikke enkelt. Jeg har bare studert ørten bilder i den facebook gruppen for å kanskje klare å se i morgen når vi skal på ultralyd.
Dessverre ingen synlig NUB her! Har du flere bilder?Vis vedlegget 445736Er det mulig å se noe her? Baby lå veldig vanskelig til og bevegde masse på seg, så var veldig vanskelig å ta greie bilder. Jordmor ville heller ikke si noe om kjønn siden det var vanskelig å se. Ca. 14 uker på bildet.
Nei, ingen bedre bilder dessverre. Så nesten kun ryggen og bakhodet under ultralydenDessverre ingen synlig NUB her! Har du flere bilder?
Kanskje jente? det jeg ser der ser flatt ut. Men jeg er ingen ekspertVi tok ultralyd i går, jordmor ville ikke si noe om kjønnet. Noen som vil gjette utifra det bildet vi fikk?
Det er vanskelig å se, vi var 11 uker og 6 dager i går så kanskje tidlig å se det ogsåKanskje jente? det jeg ser der ser flatt ut. Men jeg er ingen ekspert
Kanskje litt tidlig... bør vel ha kommet til 13 uker. Men jeg tenkte gutt.. men jeg er langt fra noen ekspert.... blir spennende å høre siden du har fått to ulike svar nå.Vi tok ultralyd i går, jordmor ville ikke si noe om kjønnet. Noen som vil gjette utifra det bildet vi fikk?