Bare detteHar du flere bilder?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare detteHar du flere bilder?![]()

Dessverre er ikke NUBen tydelig nok på bildene til at det er mulig å konkludere med kjønn :/Bare dette![]()
Det er ikke mulig å tyde kjønn så lenge bildet er fra fremsiden eller baksiden. Dessverre :/Noen som vil gjette? Tror den ligger slik at det er frammenfra vi sermener det var det gyn sa! Uke 15!
Nei tenkte på det :-( fikk ikke noen fra siden men skal se om ikke på OUL om jeg får bedre bilderDet er ikke mulig å tyde kjønn så lenge bildet er fra fremsiden eller baksiden. Dessverre :/
Jeg klarer dessverre ikke å se noe.Vis vedlegget 445736Er det mulig å se noe her?Baby lå veldig vanskelig til og bevegde masse på seg, så var veldig vanskelig å ta greie bilder. Jordmor ville heller ikke si noe om kjønn siden det var vanskelig å se. Ca. 14 uker på bildet.
Var det jeg tenkte meg! Får bare smøre meg med tålmodighetJeg klarer dessverre ikke å se noe.
Mulig noen som har mer erfaring klarer å se. Er ikke enkelt. Jeg har bare studert ørten bilder i den facebook gruppen for å kanskje klare å se i morgen når vi skal på ultralyd.Var det jeg tenkte meg! Får bare smøre meg med tålmodighet![]()
Ååh så spennende, håper dere får vite! Lykke til på ultralydenMulig noen som har mer erfaring klarer å se. Er ikke enkelt. Jeg har bare studert ørten bilder i den facebook gruppen for å kanskje klare å se i morgen når vi skal på ultralyd.

Dessverre ingen synlig NUB her! Har du flere bilder?Vis vedlegget 445736Er det mulig å se noe her?Baby lå veldig vanskelig til og bevegde masse på seg, så var veldig vanskelig å ta greie bilder. Jordmor ville heller ikke si noe om kjønn siden det var vanskelig å se. Ca. 14 uker på bildet.
Nei, ingen bedre bilder dessverre. Så nesten kun ryggen og bakhodet under ultralydenDessverre ingen synlig NUB her! Har du flere bilder?![]()

Kanskje jente? det jeg ser der ser flatt ut. Men jeg er ingen ekspertVi tok ultralyd i går, jordmor ville ikke si noe om kjønnet. Noen som vil gjette utifra det bildet vi fikk?

Det er vanskelig å se, vi var 11 uker og 6 dager i går så kanskje tidlig å se det ogsåKanskje jente? det jeg ser der ser flatt ut. Men jeg er ingen ekspert![]()
Kanskje litt tidlig... bør vel ha kommet til 13 uker. Men jeg tenkte gutt.. men jeg er langt fra noen ekspert.... blir spennende å høre siden du har fått to ulike svar nå.Vi tok ultralyd i går, jordmor ville ikke si noe om kjønnet. Noen som vil gjette utifra det bildet vi fikk?