Takk det sammeFor tidlig til å se. Men tipper guttUansett. Ville egentlig bare si at jeg er så glad for at du har kommet så langt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeFor tidlig til å se. Men tipper guttUansett. Ville egentlig bare si at jeg er så glad for at du har kommet så langt
![]()
Var bare en wild guess!Takk det sammejeg blir meeeget overasket om det blir en gutt, aldri vært så innmari kvalm før, hehe! Var ikke kvalm med gutten og kvalm med jentene. Men hadde vært gøy om det blir en gutt likevel
![]()
Blir spennende å se da Ja mannen ble veldig happy for tippen, hihi!Var bare en wild guess!Blir spennende å se da
![]()
Jeg fikk ikke vite på TOUL da jeg var 13+1. Spurte men ble avvist ganske raskt med at det kunne hun ikke se for det var for tidlig.Ja mannen ble veldig happy for tippen, hihi!Ja jeg håper jeg får vite det 13+1 på TOUL men det sto i det brevet jeg fikk at man ikke skulle få vite det faktisk :/
Ja jeg antar det vil bli sånn, så får vi se om jeg klarer stagge nysgjerrigheten til OULJeg fikk ikke vite på TOUL da jeg var 13+1. Spurte men ble avvist ganske raskt med at det kunne hun ikke se for det var for tidlig.
Tipper gutt, men vet ikke om det er det jeg faktisk set, så derfor jeg skriver «tipper».Kan man se noe her? Aner ikke om det er mulig å se på dette bilde, har ikke noe peiling på dette selv13+4 på dette bilde.
Ser ikke noe her dessverreVis vedlegget 446415
Noen som vil prøve å gjette her? Ser man egentlig noe som helst?
Ingen tydelig NUB dessverreKan man se noe her? Aner ikke om det er mulig å se på dette bilde, har ikke noe peiling på dette selv13+4 på dette bilde.
Ingen synlig NUB her :/Vis vedlegget 446415
Noen som vil prøve å gjette her? Ser man egentlig noe som helst?
Kjønnsorganet er ikke ferdig utviklet før i uke 12+3, så det er umulig å si enda <3Det er ikke kommet en sånn tråd hos oss enda så håper det er greit å legge ut bilde her for tipping selv om jeg er i maier bare 10+6 så er vel for tidlig men vil noen tippe?
Ja antok detKjønnsorganet er ikke ferdig utviklet før i uke 12+3, så det er umulig å si enda <3
Han var ikke sjenert nei

Nøyaktig hvor langt er du på vei?noen som vil gjette her?![]()
13+4 på denne ULNøyaktig hvor langt er du på vei?![]()
Jordmor gjetta på meg 11+0. Men med forbehold om at det ikke trengte å stemme da. Har allikevel en følelse om at hun har rettKjønnsorganet er ikke ferdig utviklet før i uke 12+3, så det er umulig å si enda <3