Nub teorien

Er enig, men så ser du foten bak så usikker. Har andre bilder som viser jente nub som også ser kanskje ut som foten til baby så ikke helt sikker på nub teorien utfra bilder.
Har du flere bilder? jeg er enig at dette bilde ser mer jente ut. men du har så veldig tydelig guttenub på det andre bilder. nå er jeg ganske spent på hva barnet er...:hilarious:
 
Dette er jo alt for tidlig å se, ble tatt da jeg var 10+5. men det er nuben man kan se her? :)
 

Vedlegg

  • IMG_3651.jpeg
    IMG_3651.jpeg
    172 KB · Visninger: 52
ja det er nub man ser. Men har du flere bilder? vinkelen er litt vanskelig å lese nub i. Den er flat som i jente, men den ser litt kort ut som kan være fordi det er en gutt som ikke har reist seg enda...
Jeg spør deg jeg, siden det ser ut til at du er god på nub :angelic: Har fått Luna til å spørre i nub gruppe på Facebook, men det tar tid å få innlegget godkjent. Ser du nub på disse bildene:

IMG_1921.jpeg

IMG_1922.jpeg
 
ja det er nub man ser. Men har du flere bilder? vinkelen er litt vanskelig å lese nub i. Den er flat som i jente, men den ser litt kort ut som kan være fordi det er en gutt som ikke har reist seg enda...
Takk for nyansering, virker som du er god på dette :D veldig spennende! Nei, ingen andre bilder som viser nuben, for mye bevegelse og bein i veien gitt :wacky:
 
Jeg spør deg jeg, siden det ser ut til at du er god på nub :angelic: Har fått Luna til å spørre i nub gruppe på Facebook, men det tar tid å få innlegget godkjent. Ser du nub på disse bildene:

Vis vedlegget 422181

Vis vedlegget 422182
Jeg spurte på «first peek gender prediction nub and ramzi theory professionals» ble medlem i går og fikk innlegget godkjent for fire timer siden :) prøv den siden :)
 
Jeg spurte på «first peek gender prediction nub and ramzi theory professionals» ble medlem i går og fikk innlegget godkjent for fire timer siden :) prøv den siden :)
Problemet mitt er at jeg ikke tør å melde meg inn i grupper i tilfelle det kommer opp i en eller annen logg :bag: Derfor Luna har spurt for meg :hilarious: Får bare smøre meg med tålmodighet og håpe det blir godkjent snart :happy: lurer på å ta ny ultralyd i romjula også, så da må jeg ikke vente så lenge på flere svar. Håper jeg :hilarious:
 
Problemet mitt er at jeg ikke tør å melde meg inn i grupper i tilfelle det kommer opp i en eller annen logg :bag: Derfor Luna har spurt for meg :hilarious: Får bare smøre meg med tålmodighet og håpe det blir godkjent snart :happy: lurer på å ta ny ultralyd i romjula også, så da må jeg ikke vente så lenge på flere svar. Håper jeg :hilarious:

Ser ut som de gar tatt juleferie jo.... ingen nye innlegg plutselig :banghead: typisk...
Men kanskje @hompetittentei vil dele ditt bilde der hun har meldt seg inn :D
 
Back
Topp