Nub teorien

Disse bildene var veldig dårlig til å være 14 uker. har du flere fra denne eller tidligere? burde være lett å se kjønn når man er så langt på vei. det på bilde nr 1 er ikke nub, det er en del av benet som har kommet med på bildet. Jeg tror det er jente da det ville vært veldig synlig i uke 14 om det var gutt. Ser og lang hvit strek på flere av bildene som samsvarer med jentenub.
Åå, så kjedelig med dårlige bilder :/.. Jeg har dette også, men her ser man heller ikke stort. Jordmor sa ingenting om hva hun trodde eller noe som helst om kjønnet..

Vedlegg

• IMG_1842.jpeg
    IMG_1842.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 53
Åå, så kjedelig med dårlige bilder :/.. Jeg har dette også, men her ser man heller ikke stort. Jordmor sa ingenting om hva hun trodde eller noe som helst om kjønnet..

Her kan det set ut som jente ❤️ lang på vei er du?

Man ser mer på dette bildet enn de andre du la ut. Ser jo veldig ut som kjønnslepper og klitoris dette da. blir veldig overrasket hvis du får høre gutt på oul :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20231220_004231_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231220_004231_Samsung Internet.jpg
    515,3 KB · Visninger: 39
Takk for svar :Heartred trodde kanskje det var noe ) se hvor jeg har satt ring på bildet hihi :angel11Vis vedlegget 422830
det tipper jeg er navlesnoren. det er alt for høyt opp til å være kjønnsorgan. Man har som regel ikke nub og lårbeinet i samme bildet. og her ser man lårbeinet som dekker hvor nub ligger. nub ville ha vært hvor jeg har ringet inn rødt.

Vedlegg

• Screenshot_20231220_211922_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231220_211922_Samsung Internet.jpg
    767,3 KB · Visninger: 12
det tipper jeg er navlesnoren. det er alt for høyt opp til å være kjønnsorgan. Man har som regel ikke nub og lårbeinet i samme bildet. og her ser man lårbeinet som dekker hvor nub ligger. nub ville ha vært hvor jeg har ringet inn rødt.
Tusen takk for god forklaring :happy: Sette stor pris på det.

Det er en jente. Man ser de to hvite strekene som er kjønnslepper. Det ville vært veldig synlig i uke 15 om dette var gutt. så her kan du kjøpe kjoler :hilarious:
Så koselig å høre! :Heartred Jordmor sa det samme! Då blir det å starte på både kjole innkjøp og masse jentestrikk fremover:santa

@lyse gul er det nub på bildet? Jeg måtte ta bilde av en video, da han hikka eller «hoppa til» var det en hvit liten snopp der. Jordmor var 100% sikker på gutt, bare lurer om det faktisk er nub på bildet. 17+0IMG_5583.jpeg

Da var det en gutt som gjemte seg i magen denne gangen også :dummy:

Vedlegg

• IMG_3728.jpeg
    IMG_3728.jpeg
    134,3 KB · Visninger: 72
Denne teorien var helt ukjent for meg frem til denne tråden dukket opp. Siden jeg har absolutt null kunnskap eller erfaring har jeg sirklet rundt det jeg tror kan være nub, så blir veldig glad om at noen av dere flinke kanskje kan avkrefte eller bekrefte dette:) Hvis det i sirkelen faktisk er nub så tyder det vel på jente:Heartpink? Er 13+1 herIMG_4969.jpeg

Last edited:
Denne teorien var helt ukjent for meg frem til denne tråden dukket opp. Siden jeg har absolutt null kunnskap eller erfaring har jeg sirklet rundt det jeg tror kan være nub, så blir veldig glad om at noen av dere flinke kanskje kan avkrefte eller bekrefte dette:) Hvis det i sirkelen faktisk er nub så tyder det vel på jente:Heartpink? Er 13+1 herVis vedlegget 423102
Dette ser ut som jente ja!

Nå ble jeg skikkelig i tvil her. På OTUL så sa hun som tok undersøkelsen at det kunne se ut som en gutt og jeg syns jeg så det selv også! Så har tenkt at det er gutt. Så gikk jeg gjennom de få ultralyd bildene vi fikk, akkurat nå, og lurer på om dette er nuben man ser eller ikke?! Hvis det er det så ser det jo ut som jente :hilarious: 20231228_222426.jpg20231228_222410.jpg

Back
Topp