Nub teorien

ja den var uklar. Men ingen ting ser gutt ut her heller så tror det er jente. Men det er i tidligste laget å gjette på, noen gutter er sent med å reise seg. så dette kan være en luring
Oy denne var vanskelig, jeg er litt usikker om man ser nuben i det hele tatt her, men om det er den vi ser hint av helt neders så vil jeg tippe jente basert på det.
Ja, veldig uklart. Tror det var litt vanskelig med ul utenpå fortsatt, bakovervendt og litt langt nede fortsatt. Men da vet vi at det enten er jente eller en luring :love017 Fasiten kommer 30.12, det blir spennende. Da er jeg 15+6 så da bør de kunne fastslå det!
 
Ja, veldig uklart. Tror det var litt vanskelig med ul utenpå fortsatt, bakovervendt og litt langt nede fortsatt. Men da vet vi at det enten er jente eller en luring :love017 Fasiten kommer 30.12, det blir spennende. Da er jeg 15+6 så da bør de kunne fastslå det!
Håper dere ser det da:)
 
Er det mulig å se noe her? Er det evt for tidlig? 12+4
 

Vedlegg

  • PXL_20231218_102802393.jpg
    PXL_20231218_102802393.jpg
    2,5 MB · Visninger: 44
  • PXL_20231218_102444527.jpg
    PXL_20231218_102444527.jpg
    2,6 MB · Visninger: 37
Hei dere! Jeg har lite kunnskap om denne nub-teorien, men er litt nysgjerrig selvfølgelig :) har vært på toul i dag, og hun målte meg til å være 14+0. Men ser man noen nub her? Noen som vil prøve seg? :)
 

Vedlegg

  • IMG_1821.jpeg
    IMG_1821.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 58
  • IMG_1824.jpeg
    IMG_1824.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
  • IMG_1823.jpeg
    IMG_1823.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 55
  • IMG_1825.jpeg
    IMG_1825.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
Hei dere! Jeg har lite kunnskap om denne nub-teorien, men er litt nysgjerrig selvfølgelig :) har vært på toul i dag, og hun målte meg til å være 14+0. Men ser man noen nub her? Noen som vil prøve seg? :)
Ser ut som det er nuben du ser på første bildet, jeg synes det ser ut som den stikker ganske oppover, det ser ut som en gutt:)
 
Noen som vil gjette her? Vi har fått svaret med jordmor, men gøy å se her! Hun ville ikke si det 100% sikkert. 13+5 her
IMG_0410.png
 
Hei dere! Jeg har lite kunnskap om denne nub-teorien, men er litt nysgjerrig selvfølgelig :) har vært på toul i dag, og hun målte meg til å være 14+0. Men ser man noen nub her? Noen som vil prøve seg? :)
Disse bildene var veldig dårlig til å være 14 uker. har du flere fra denne eller tidligere? burde være lett å se kjønn når man er så langt på vei. det på bilde nr 1 er ikke nub, det er en del av benet som har kommet med på bildet. Jeg tror det er jente da det ville vært veldig synlig i uke 14 om det var gutt. Ser og lang hvit strek på flere av bildene som samsvarer med jentenub.
 
Er det mulig å se noe her? Er det evt for tidlig? 12+4
det er stacking på det første bildet, men det kan jenter også ha så tidlig. har selv en jente som vi trodde var gutt pga det. jeg tror det er mer sannsynlig ei jente da nub enda ligger helt flatt.
 
  • Elsker
Reactions: EEH
Disse bildene var veldig dårlig til å være 14 uker. har du flere fra denne eller tidligere? burde være lett å se kjønn når man er så langt på vei. det på bilde nr 1 er ikke nub, det er en del av benet som har kommet med på bildet. Jeg tror det er jente da det ville vært veldig synlig i uke 14 om det var gutt. Ser og lang hvit strek på flere av bildene som samsvarer med jentenub.
Jeg var på ul 14+5 og så ikke nub for den lå bare og sprella og var så langt nede enda
 
Back
Topp