Nub teorien

Ikke? Kanskje jeg har tenkt feil om nub hele veien? :nailbiting: Har «lært» at det er den hvite streken, lang og rett = jente, kort og mer pekende oppover (sammenligna med vinkel på ryggraden) = gutt. Har tippa rett på alle venninnene mine, men kanskje bare vært flaks :hilarious:

Var de bedte bildene. Så mer tydelig på ultralyden og angrer så på at jeg ikke filma :arghh:

75f9fca689e82386868d806929d5fece.jpg

Her ser du nuben, liten utstikker, også kommer det jo an på denne om den stikker opp eller ned i forhold til kjønn da ❤️ men jeg er ingen ekspert, kan være en kan se nuben på bildene deres! :hilarious:

Denne gangen har jeg filma hver enste ultralyd, anbefales!! :shy:
 
Last edited:
Vis vedlegget 421656

Her ser du nuben, liten utstikker, også kommer det jo an på denne om den stikker opp eller ned i forhold til kjønn da ❤️ men jeg er ingen ekspert, kan være en kan se nuben på bildene deres! :hilarious:

Denne gangen har jeg filma hver enste ultralyd, anbefales!! :shy:
Hmm ja… jeg prøvde å Google litt nå, og kanskje jeg har funnet fra denne siden:


IMG_1923.png
Føler at det på gutt er veldig lett å se om den har fått sånn «stacking», mens med jente så har jeg tenkt man må se den streken. Vanskelige greier :hilarious:
 
Hmm ja… jeg prøvde å Google litt nå, og kanskje jeg har funnet fra denne siden:


Vis vedlegget 421658
Føler at det på gutt er veldig lett å se om den har fått sånn «stacking», mens med jente så har jeg tenkt man må se den streken. Vanskelige greier :hilarious:
Her er jenta mi 12+0, egentlig akkurat for tidlig til å kunne si kjønn, men vi ble ikke overraska over at det var jente med dette nub bildet!
20200522_214553.jpg

Lillebror;
11+4;
download.jpeg-1 (2)11,.jpg
13+1
1.2.276.0.26.1.1.1.2.2023.365.42095.2260915.92012544.jpg
Så det er "streker" på gutter rundt uke 12 også, så er det jo om den reiser seg eller blir værende som utgjør forskjellen!
Men klarer ikke se noen nub på bildet ditt uansett altså, sorry :hilarious: ville gjerne sett!
Du kan sende det inn på Facebook gruppa "nub theory" da? Se om de kan se? :D
 
Her er jenta mi 12+0, egentlig akkurat for tidlig til å kunne si kjønn, men vi ble ikke overraska over at det var jente med dette nub bildet!
Vis vedlegget 421661

Lillebror;
11+4;
Vis vedlegget 421663
13+1
Vis vedlegget 421662
Så det er "streker" på gutter rundt uke 12 også, så er det jo om den reiser seg eller blir værende som utgjør forskjellen!
Men klarer ikke se noen nub på bildet ditt uansett altså, sorry :hilarious: ville gjerne sett!
Du kan sende det inn på Facebook gruppa "nub theory" da? Se om de kan se? :D
Jaa, er det jeg har trodd har vært med vinkelen på strekene. Haha! Ikke til å bli klok på :hilarious:
Det er fristende så jeg får svar på om jeg aldri har tenkt riktig angående nub, men jeg tør ikke melde meg inn i frykt for at det popper opp i en logg av noe slag :hilarious:
Får vente i spenning :happy:
 
Jaa, er det jeg har trodd har vært med vinkelen på strekene. Haha! Ikke til å bli klok på :hilarious:
Det er fristende så jeg får svar på om jeg aldri har tenkt riktig angående nub, men jeg tør ikke melde meg inn i frykt for at det popper opp i en logg av noe slag :hilarious:
Får vente i spenning :happy:

Ja, ser den! Men troor ikke at noen ser det? Ble selv medlem når jeg gikk emd frøkna!
men jeg kan legge det ut for deg Om du vil? :shy: Anonymt ofc:hilarious:
 
Ja, ser den! Men troor ikke at noen ser det? Ble selv medlem når jeg gikk emd frøkna!
men jeg kan legge det ut for deg Om du vil? :shy: Anonymt ofc:hilarious:
Nei, kanskje ikke? Bruker fb så lite, så er helt ute av det :hilarious:
Oooh, vil du det? Du er fortsatt medlem? Får du delt anonymt innlegg? Sett noen i termingruppa har gjort det, men aldri skjønt hvordan det går an :hilarious: det var fristende! Men du må ikke om det er stress ❤️ ble mye spørsmål her, ble ivrig:hilarious:
 
Nei, kanskje ikke? Bruker fb så lite, så er helt ute av det :hilarious:
Oooh, vil du det? Du er fortsatt medlem? Får du delt anonymt innlegg? Sett noen i termingruppa har gjort det, men aldri skjønt hvordan det går an :hilarious: det var fristende! Men du må ikke om det er stress ❤️ ble mye spørsmål her, ble ivrig:hilarious:

Ja, aldri meldt meg ut, så kan godt gjøre det! :D bare trykke på anonymt innlegg;
Screenshot_20231206_201622_Facebook.jpg
 
Tusen takk! Ja, nå er jeg så spent. Har jeg misforstått nub i de to-tre åra jeg har vært interessert liksom :smiley-ashamed004 :hilarious:

Haha, nei, men det kan jo være du har helt rett! Blir spennende å se hva som blir sagt når det blir godkjent! :D
 
Her er jenta mi 12+0, egentlig akkurat for tidlig til å kunne si kjønn, men vi ble ikke overraska over at det var jente med dette nub bildet!
Vis vedlegget 421661

Lillebror;
11+4;
Vis vedlegget 421663
13+1
Vis vedlegget 421662
Så det er "streker" på gutter rundt uke 12 også, så er det jo om den reiser seg eller blir værende som utgjør forskjellen!
Men klarer ikke se noen nub på bildet ditt uansett altså, sorry :hilarious: ville gjerne sett!
Du kan sende det inn på Facebook gruppa "nub theory" da? Se om de kan se? :D

Jeg klarte heller ikke se nub der, så ut som bildene var for langt opp og nuben ikke var med på bildet. Men veldig spent selv pm fb gruppen ser noe mer:-p
 
Jeg klarte heller ikke se nub der, så ut som bildene var for langt opp og nuben ikke var med på bildet. Men veldig spent selv pm fb gruppen ser noe mer:p

Ja, blir spennende å se! :D
 
Jeg har studert mine bilder, er langtfra noen ekspert i dette. Men, hvis det er nuben jeg ser så står den litt oppover :angelic: Syns forresten det er veldig rart vi bare så nub ved 15 uker?
 
Hei.
Jeg har 3 gutter fra før, ble uplanlagt gravid på nytt. Hadde vært kjekt med en jente denne gangen, alle menn på min mann sin side har kun fått gutter så lurer på om det er genetisk. Jeg ville ikke vite kjønn men på tidlig ultralyd fikk vi bilde der vi tror det er gutt pga nub, litt dumt av jordmor å gi oss et slikt bilde når hun ikke visste om vi ville vite eller ei. Men det jeg lurer på, er denne nub’en, deler av foten til baby?
dette er jeg 99% sikker på at er nub og da er det gutt. navlesnoren ser ut til å gå høyere opp og en del av foten er det ikke. Jeg har 4 sønner og har sett det selv på alle ultralydene. jeg tror du får en sønn til:Heartblue
 
Back
Topp