Nub teorien

Jente! Og da var nubben rett ut ved 12 uker :shy: artig med en av hver da:love017
Koslig da:-) jeg et spent på om jeg får se nuben på mandag:-) mistenker en gutt selv pga totalt forskjellige synptomer fea sist svangerskap, hadde samtidig vært utrolig praktisk med en jente til. Har jo så mye klær og utstyr i rosa, lilla, blonder og tyll:-)
 
Koslig da:) jeg et spent på om jeg får se nuben på mandag:) mistenker en gutt selv pga totalt forskjellige synptomer fea sist svangerskap, hadde samtidig vært utrolig praktisk med en jente til. Har jo så mye klær og utstyr i rosa, lilla, blonder og tyll:)

Blir spennende å se til mandag da! :D
Ja, tenkte samme selv, koselig med en av hver, men praktisk med samme :hilarious:
Her har svangerskapene vært ganske like faktisk!
 
Hva tipper dere? Noen som klarer å se noe i det hele tatt? Ikke beste bildene av nuben. Detter er tvilling 1 og Tvilling 2Snapchat-1108660293.jpgSnapchat-1770419859.jpg
 
12+5 ifølge sist UL.

Håååper på godt innsyn av nub da! Skulle jo vært 12+5 idag selv, og spurte om det var mulig å se kjønn, og det var det om alt lå til rette fikk jeg til svar, så krysser fingrene :D
 
Dette nub greiene er helt nytt for meg. Aldri hørt om da jeg gikk gravid med guttene. Men her er hvertfall ultralydbilde fra 12+5. Jeg ser selvfølgelig ingenting :p gjør dere?
 

Vedlegg

  • 20231120_113706.jpg
    20231120_113706.jpg
    1,2 MB · Visninger: 133
Back
Topp