Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Oi, så tydelige bilderkan jeg spørre hvilken klinikk som har så gode apparater?
Jeg går hos Porsgrunnsgynekologene

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så tydelige bilderkan jeg spørre hvilken klinikk som har så gode apparater?

Ser ut som en gutt
Hva har du fra før da? Gutt/jente?Ja, var det gyn sa og![]()
Jente! Og da var nubben rett ut ved 12 ukerHva har du fra før da? Gutt/jente?
artig med en av hver da
Koslig daJente! Og da var nubben rett ut ved 12 ukerartig med en av hver da
![]()
Koslig dajeg et spent på om jeg får se nuben på mandag
mistenker en gutt selv pga totalt forskjellige synptomer fea sist svangerskap, hadde samtidig vært utrolig praktisk med en jente til. Har jo så mye klær og utstyr i rosa, lilla, blonder og tyll
![]()

Ser ikke nuben tydelig på noen av bildene synes jeg, så var litt vanskelig å tolke.Hva tipper dere? Noen som klarer å se noe i det hele tatt? Ikke beste bildene av nuben. Detter er tvilling 1 og Tvilling 2Vis vedlegget 420458Vis vedlegget 420457
Ja ikke sant.. samme som jeg og tenkte.. kjedelig med "dårlige" bilderSer ikke nuben tydelig på noen av bildene synes jeg, så var litt vanskelig å tolke.

Enig, tror jeg skal spørre på mandag konkret om de klarer å se nuben (om de ikke tilbyr selv da)Ja ikke sant.. samme som jeg og tenkte.. kjedelig med "dårlige" bilder![]()

Enig, tror jeg skal spørre på mandag konkret om de klarer å se nuben (om de ikke tilbyr selv da)![]()
12+5 ifølge sist UL.Hvor langt på vei er du på mandag?![]()
12+5 ifølge sist UL.
Var faktisk akkurat 12+5 på den ultralyden, men neida.. ingen hint på kjønnet12+5 ifølge sist UL.

Føler med deg, jeg fikk ikke vite kjønn før uke 25 sistVar faktisk akkurat 12+5 på den ultralyden, men neida.. ingen hint på kjønnet![]()
Oi det må ha vært ei lang ventetidFøler med deg, jeg fikk ikke vite kjønn før uke 25 sist

Helt torturOi det må ha vært ei lang ventetid![]()