spent21
Forelsket i forumet
Kommer bare opp at det ikke støtter filtypen på dm ogsend en DM så kan jeg hjelpe deg. flere som har gjort det tidligeremye lettere å se kjønn når man har film og kan gå igjennom sekundvis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer bare opp at det ikke støtter filtypen på dm ogsend en DM så kan jeg hjelpe deg. flere som har gjort det tidligeremye lettere å se kjønn når man har film og kan gå igjennom sekundvis.
hvis du sender DM kan jeg gi deg privat info hvor du kan sende fil.Kommer bare opp at det ikke støtter filtypen på dm og
ganske sikker på at kjønn kan leses om skrittet er filmet.Åja sånn jaahvis du sender DM kan jeg gi deg privat info hvor du kan sende fil.ganske sikker på at kjønn kan leses om skrittet er filmet.
hehe. Ja syns man ser det tydelig på filmen, men det er i følge nub teorienDet er nuben ja og dette er nok en gutt. Ser tydelig stacking som de kaller det på nuben., den stikker opp og har en slik kul på seg, det er typisk gutte nub.Hei.
Jeg har 3 gutter fra før, ble uplanlagt gravid på nytt. Hadde vært kjekt med en jente denne gangen, alle menn på min mann sin side har kun fått gutter så lurer på om det er genetisk. Jeg ville ikke vite kjønn men på tidlig ultralyd fikk vi bilde der vi tror det er gutt pga nub, litt dumt av jordmor å gi oss et slikt bilde når hun ikke visste om vi ville vite eller ei. Men det jeg lurer på, er denne nub’en, deler av foten til baby?
Er enig, men så ser du foten bak så usikker. Har andre bilder som viser jente nub som også ser kanskje ut som foten til baby så ikke helt sikker på nub teorien utfra bilder.Det er nuben ja og dette er nok en gutt. Ser tydelig stacking som de kaller det på nuben., den stikker opp og har en slik kul på seg, det er typisk gutte nub.
Tror også guttVis vedlegget 421628
Ser dere nuben her? Han som tok ultralyd mente på gutt, med 90% sikkerhet. Men klarer ikke tyde nuben selv13+0 idag.

Vis vedlegget 421628
Ser dere nuben her? Han som tok ultralyd mente på gutt, med 90% sikkerhet. Men klarer ikke tyde nuben selv13+0 idag.
Ehm, er det noe nub å se her? Jeg så ikke noe som sto opp og når hun målte lårbeinet så vi mellom beina, men så ikke om den hadde reist seg eller ikke. Så ikke antydning til testikler, har de begynt å komme 12+5?
Vis vedlegget 421633Vis vedlegget 421634
Nei det kunne ikke jeg hellerNei, har ikke testikler så tidlig, men ser om nuben har reist seg eller ikke! Kan ikke se nuben her dessverre!![]()
Når vi så nuben tydelig var bildet undenifra liksom, så det var umulig å se hvilken retning den hadde tatt. Jeg er bare overlykkelig for at baby er frisk, men jeg vil gjerne vite hva vi venter! Får vel vente til januar da
Fikk med oss ni bilder og ingen av dem hadde nub påNei det kunne ikke jeg hellerNår vi så nuben tydelig var bildet undenifra liksom, så det var umulig å se hvilken retning den hadde tatt. Jeg er bare overlykkelig for at baby er frisk, men jeg vil gjerne vite hva vi venter! Får vel vente til januar da
Fikk med oss ni bilder og ingen av dem hadde nub på

Vi tenkte ikke på det, skulle ønske jeg gjorde det, men jeg var så sugd inn i øyeblikket at det forsvant. Tenkte på det før vi gikk inn men alt forsvant når jeg la meg på den benkenJeg filmer alltid også under ul, så jeg kan se igjen der! Men åhh, 9 bilder da! Så koseligdesember flyr fort, så plutselig er det oul
![]()

Er dette fra samme dag?Er enig, men så ser du foten bak så usikker. Har andre bilder som viser jente nub som også ser kanskje ut som foten til baby så ikke helt sikker på nub teorien utfra bilder.
Ikke? Kanskje jeg har tenkt feil om nub hele veien?Kan dessverre ikke så noen nub her![]()
Du har ikke flere bilder heller?
Har «lært» at det er den hvite streken, lang og rett = jente, kort og mer pekende oppover (sammenligna med vinkel på ryggraden) = gutt. Har tippa rett på alle venninnene mine, men kanskje bare vært flaks 

Hm, nuben på vår bebis var lang og rett. Kanskje det er en jente vi venter da? Jeg kjenner jeg kunne godt tatt en gutt tilIkke? Kanskje jeg har tenkt feil om nub hele veien?Har «lært» at det er den hvite streken, lang og rett = jente, kort og mer pekende oppover (sammenligna med vinkel på ryggraden) = gutt. Har tippa rett på alle venninnene mine, men kanskje bare vært flaks
Var de bedte bildene. Så mer tydelig på ultralyden og angrer så på at jeg ikke filma![]()
Men jente er også veldig kos. Jeg bare opplever gutten vår som mye mer kosete og ikke så travel som hun frøkna som begynte å løfte hodet sitt dag 1 og rullet rundt fra rygg til mage når hun var to mnd gammel 
Ja, det så akkurat sånn ut på frøkna vår. Og høres kjent ut med travel jenteHm, nuben på vår bebis var lang og rett. Kanskje det er en jente vi venter da? Jeg kjenner jeg kunne godt tatt en gutt tilMen jente er også veldig kos. Jeg bare opplever gutten vår som mye mer kosete og ikke så travel som hun frøkna som begynte å løfte hodet sitt dag 1 og rullet rundt fra rygg til mage når hun var to mnd gammel
![]()
Spennende å se hva det blir!!