Nub teorien. Gjette kjønn fra tidlig ultralyd.

Syns ultralyd på sykehuset hadde mye dårligere klarhet på bildene, en privat. Å de nektet å se etter om de så kjønn før uke 18... er 14 uker i dag.
Syns jeg så gutt når de holdt på å tittet på andre ting. Men fikk med et bilde av foten, som også viser underlivet, å får da følelse av at jeg kanskje så feil..ny ultralyd hos jordmor om 2 uker, kanskje hu er villig til å si noe
Vis vedlegget 426332Vis vedlegget 426333
Jeg klarer ikke se noe på dette bilde dessverre. Sykehusene har ganske mye dårligere kvalitet ja, men stort sett skal man kunne se kjønn fra riktig vinkel likevel. Syntes også de tar skikkelig dårlige bilder fra feil vinkler. Når du har på ultralyd, så du vinkel fra under med rumpa sånn at du så begge beina stikke ut? For da kan man ofte se om det stikker noe ut.
 
Syns ultralyd på sykehuset hadde mye dårligere klarhet på bildene, en privat. Å de nektet å se etter om de så kjønn før uke 18... er 14 uker i dag.
Syns jeg så gutt når de holdt på å tittet på andre ting. Men fikk med et bilde av foten, som også viser underlivet, å får da følelse av at jeg kanskje så feil..ny ultralyd hos jordmor om 2 uker, kanskje hu er villig til å si noe
Vis vedlegget 426332Vis vedlegget 426333
Ja teknisk sett er underlivet med på samme bilde som foten. Men nub synes ikke når lårbeinet vises. Ser heller ikke nub på øverste bildet. Så synd du fikk så uklare bilder.
 
Jeg klarer ikke se noe på dette bilde dessverre. Sykehusene har ganske mye dårligere kvalitet ja, men stort sett skal man kunne se kjønn fra riktig vinkel likevel. Syntes også de tar skikkelig dårlige bilder fra feil vinkler. Når du har på ultralyd, så du vinkel fra under med rumpa sånn at du så begge beina stikke ut? For da kan man ofte se om det stikker noe ut.
Ja det holdt på i en god stund, så syns sjøl æ så en gutt. Men de ville ikke bekreft eller avkreft... å så tok æ opp mobil å sa at æ villa film en bit av ultralydbilde. Fikk skikkelig sur respons; enda en som må film alt når vi prøve å gjør en jobb.
Syns det var så ubehagelig, så æ tok bare et raskt bilde (som såklart ble like dårlig som bildene æ fikk). Fikk ikke ny time før uke 20. Men vurdere sterkt å ta privat i uke 18, føler meg sett der hvertfall og dem e mye hyggeligere. Pluss bedre ultralydbilde.
 
13+2 på bilde. Ny Oul om ca 2 uker. Litt gøy å høre hva andre tenker før det
 

Vedlegg

  • Snapchat-1082817358.jpg
    Snapchat-1082817358.jpg
    1,8 MB · Visninger: 80
Noen som vil tippe her?☺️ Var i uke 12 her da ul ble tatt, så vet at det nok kan være for tidlig for å se. Samme dame tipper imidlertid riktig da hun så på nuben i samme uke på datteren min for 2-3 år siden.
 

Vedlegg

  • IMG_0058.jpeg
    IMG_0058.jpeg
    443,2 KB · Visninger: 43
Noen som vil tippe her?☺️ Var i uke 12 her da ul ble tatt, så vet at det nok kan være for tidlig for å se. Samme dame tipper imidlertid riktig da hun så på nuben i samme uke på datteren min for 2-3 år siden.
Jeg vet forresten ikke enda☺️ Var på oul nettopp i uke 12, men da ville de ikke si noe
 
Noen som vil tippe her?☺️ Var i uke 12 her da ul ble tatt, så vet at det nok kan være for tidlig for å se. Samme dame tipper imidlertid riktig da hun så på nuben i samme uke på datteren min for 2-3 år siden.
Hva mener du med uke 12? 12+0? Noen bruker uke 12 for uke 11, så hvis du er mellom 11+0-11+6 så kan man som oftest ikke si noe, kanskje i noen tilfeller mot slutten. Man kan ikke trygt si jente før litt uti uke 12. Nuben kan fremdeles reise seg. Fra 12+4 pleier det å være tydelig.
 
Blir spennende å se! Hører så mye forskjellig og hjelper ikke når jeg nå fikk disse resultanene tilbake.. ikke lett å bli klok.

Synes early glimpse sin ser mest riktig ut, men jeg er ikke så flink!! Blir spennende å se fasit til slutt, når har du oul? :love2
 
Synes early glimpse sin ser mest riktig ut, men jeg er ikke så flink!! Blir spennende å se fasit til slutt, når har du oul? :love2
Ikke før om en mnd.. blir noen lange uker! Har en gutt fra før og der var han så tydelig gutt tidlig! Derfor blir jeg så usikker selv når jeg ser ultralydbildet fra denne lille i magen :love017
 
Ikke før om en mnd.. blir noen lange uker! Har en gutt fra før og der var han så tydelig gutt tidlig! Derfor blir jeg så usikker selv når jeg ser ultralydbildet fra denne lille i magen :love017
Her er min gutt fra forrige gang, synes vertfall nub og blære her er veeeldig likt på våre, men ikke hodefasong :laughing002 Satser på tiden går fort!!:love2IMG_5400.png
 
Back
Topp