Nå har jeg fulgt en gruppe som heter nubqueens på facebook en god stund og det går igjen veldig mye at early glimps sin prediksjon er den som oftest har rett. Jeg spurte faktisk om det med nub som ikke hadde stacking (lang og flat), men med lav blære, og da svarte de at ofte så kunne stackingen gjemme seg litt, fordi det er jo et tverrsnitt av babyen vi ser, det vil si at ikke alle plan (3D) vises hele tiden. Da er det fort gjort at stackingen ikke kommer med på det snittet som er i bilde og at blæren er den som på en måte forteller mest om det er gutt eller jente. På bilde ditt er blæren veldig lav noe som er typisk for gutt, selv om det ikke er noe stacking oppå nuben. Scull theory har jeg ingen tro på da jeg har sett så sykt mange bilder nå av jenter og gutter hvor de har motsatt av det den teorien sier
Mens early glimpse bruker samme teori som de nubqueens som går ut i fra anatomi og det er veldig sjeldent de tar feil, folk er veldig flinke til å bekrefte om det var gutt eller jente der inne også.