Takk! Det er jeg litt usikker på også, når jeg sammenligner med de andre bildene Får vite det om en måneds tid uansett, både gutt og jente er svært ønsket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Det er jeg litt usikker på også, når jeg sammenligner med de andre bildene Får vite det om en måneds tid uansett, både gutt og jente er svært ønsket
Det kan kanskje se ut som kjønnslepper i utvikling, men det er virkelig vanskelig å se nub når lårbeinet er med. Har du flere bilder?13+6
Noen som ser noe?
Kjønnsorganet er ikke synlig på dette bildet. Har du flere?Noen som ser noe?
her er både navlesnor og lårbeinet i veien. har du flere bilder?13 + 3
alle? har du flere bilder du kan legge ut? skulle gjerne sett barnet i sideprofil for å se nub bedre. hvor mange uker er dette?ligger sånn på alle
Ingen proff, men eg vil si guttØnsker veldig gjerne å høre hva dere tror, kan det være jente? Uke 12+2 idag!
13 +3alle? har du flere bilder du kan legge ut? skulle gjerne sett barnet i sideprofil for å se nub bedre. hvor mange uker er dette?
detter tenker jeg er gutt. nub har veldig høy vinkel og er litt kort.Ønsker veldig gjerne å høre hva dere tror, kan det være jente? Uke 12+2 idag!
Oi, så gøy! Jeg er nok ikke så god på å tolke den nub theory Dette blir spennende!Ingen proff, men eg vil si gutt
Så gøy! Synes å være litt enighet om det da Takk!detter tenker jeg er gutt. nub har veldig høy vinkel og er litt kort.
Har du flere bilder? Enig med lyse gul at det kan se litt gutt ut siden det går litt opp så ned, men syntes ikke den stikker så mye opp ifht til posisjon. Har sett flere bekreftede jenter som har ganske lik nub, bare da er den litt mer «rett» på en måte. Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg uten å vite hvor blæra er, men holder en liten knapp på gutt, men utelukker ikke jente.Ønsker veldig gjerne å høre hva dere tror, kan det være jente? Uke 12+2 idag!
Har du flere bilder? Enig med lyse gul at det kan se litt gutt ut siden det går litt opp så ned, men syntes ikke den stikker så mye opp ifht til posisjon. Har sett flere bekreftede jenter som har ganske lik nub, bare da er den litt mer «rett» på en måte. Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg uten å vite hvor blæra er, men holder en liten knapp på gutt, men utelukker ikke jente.