Nub teorien. Gjette kjønn fra tidlig ultralyd.

Noen som vil gjette her? 12+5. Usikker på om nub synes på disse bildene?
Jordmor tippet jente. Vi så nub mye tydeligere på skjerm. Ganske lang, rett og en liten vinkel oppover på tuppen. Da lå baby med god bøy på rygg. Andre steder så jeg den sto rett ut.
Senere sa jordmor det kunne se ut som gutt fra andre vinkler.

Vedlegg

• IMG_7089.jpeg
    IMG_7089.jpeg
    889,5 KB · Visninger: 12
  • IMG_7088.jpeg
    IMG_7088.jpeg
    1 MB · Visninger: 12
Noen som vil gjette her? 12+5. Usikker på om nub synes på disse bildene?
Jordmor tippet jente. Vi så nub mye tydeligere på skjerm. Ganske lang, rett og en liten vinkel oppover på tuppen. Da lå baby med god bøy på rygg. Andre steder så jeg den sto rett ut.
Senere sa jordmor det kunne se ut som gutt fra andre vinkler.
Jeg tenker en jente, ser ikke mye ut som gutte nub. Er ikke de beste bildene. Gutter kan også ha en NUB så er rett frem, men da kan man se en liten Tapp på NUB. Ser ikke det her så tipper jente IMG_1866.jpeg

Jeg tenker en jente, ser ikke mye ut som gutte nub. Er ikke de beste bildene. Gutter kan også ha en NUB så er rett frem, men da kan man se en liten Tapp på NUB. Ser ikke det her så tipper jente Vis vedlegget 474165
Spennende! Takk for at du gjettet. Ja, det var ikke de beste bildene. På skjerm var den ganske lang og pekte litt oppover i en veldig svak bue. Men på andre bilder jeg har sett av gutte «nubber» så det ikke ut som det. Spent på fasiten☺️

Spennende! Takk for at du gjettet. Ja, det var ikke de beste bildene. På skjerm var den ganske lang og pekte litt oppover i en veldig svak bue. Men på andre bilder jeg har sett av gutte «nubber» så det ikke ut som det. Spent på fasiten☺️
Blir veldig spennende når du skal på OUL :love017 Du får oppdatere

Her er flere bilder?

Vedlegg

• IMG_7747.jpeg
    IMG_7747.jpeg
    161,1 KB · Visninger: 7
  • IMG_7746.jpeg
    IMG_7746.jpeg
    144,3 KB · Visninger: 6
  • IMG_7745.jpeg
    IMG_7745.jpeg
    158 KB · Visninger: 7