Nub teorien. Gjette kjønn fra tidlig ultralyd.

Uke 12+3
Vil dere gjette ut fra teorien hva kjønnet kan være? blir litt gal og sykehuset ville ikke si det fordi det var for tidlig..

Vedlegg

• image3.jpeg
    image3.jpeg
    1.018,4 KB · Visninger: 20
  • image4.jpeg
    image4.jpeg
    57,9 KB · Visninger: 20
Dette tipper jeg med 95% sannsynlighet er en jente. Min er helt flat og ser for lang ut til å være gutt.
Ja ikkesant? Skulle jo tro det, men gjett hva som viste seg å poppe frem nå på OUL :laughing002 Her gjemmer det seg en gutt gitt! Ikke til å ta feil av nå, haha. Så tydeligvis var det for tidlig ultralyd sist

Jeg kan ikke se noen nub på disse bildene, så det er ingen ting å gjette på desverre. Har du flere bilder?
Har disse også :) håper man kan se det på et av bildene hvertfall (alle de er tatt samme dag 12+3) @lyse gul

Vedlegg

• Image (13).jpg
    Image (13).jpg
    474,5 KB · Visninger: 14
  • Image (14).jpg
    Image (14).jpg
    355,9 KB · Visninger: 15
  • Image (15).jpg
    Image (15).jpg
    478,8 KB · Visninger: 17
  • Image (16).jpg
    Image (16).jpg
    695,8 KB · Visninger: 18
  • Image (12).jpg
    Image (12).jpg
    118,4 KB · Visninger: 16
Last edited:
Noen som vet om dette er nub?
Jordmor gjettet jente, og så ingen tegn til gutt. Nub theory lenes mot jente, men begge sa det er vanskelig pga navlestrengen mellom beina.

Earlyglimpse sier dog 95% sikkert gutt og at det var lett å se.. og dette bilde er det de har brukt ut av en video jeg sendte.

Derfor lurte jeg på om det virkelig er nub eller om det er vanskelig å si? Isåfall er jeg enig at det må være gutt.

Var 13+5 her

Vedlegg

• IMG_0766.jpeg
    IMG_0766.jpeg
    194,2 KB · Visninger: 6
Back
Topp