Nei, man kan dessverre ikke se det her. Man må se baby i sideprofil uten at lårbenet er synligNoen som klarer å se hvilket kjønn dette er?Vis vedlegget 466071
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, man kan dessverre ikke se det her. Man må se baby i sideprofil uten at lårbenet er synligNoen som klarer å se hvilket kjønn dette er?Vis vedlegget 466071
Jente
Gutt

JenteUke 12+3
Vil dere gjette ut fra teorien hva kjønnet kan være? blir litt gal og sykehuset ville ikke si det fordi det var for tidlig..
Det er det jeg selv har følt hele veien også, men vært veldig usikker på hva jeg skal se på og måle ut fra bildetJente![]()
@lyse gul hva tror du ?Det er det jeg selv har følt hele veien også, men vært veldig usikker på hva jeg skal se på og måle ut fra bildet![]()
Dette tipper jeg med 95% sannsynlighet er en jente. Min er helt flat og ser for lang ut til å være gutt.
Ja ikkesant? Skulle jo tro det, men gjett hva som viste seg å poppe frem nå på OULDette tipper jeg med 95% sannsynlighet er en jente. Min er helt flat og ser for lang ut til å være gutt.
Her gjemmer det seg en gutt gitt! Ikke til å ta feil av nå, haha. Så tydeligvis var det for tidlig ultralyd sistHar disse ogsåJeg kan ikke se noen nub på disse bildene, så det er ingen ting å gjette på desverre. Har du flere bilder?
Jente 100%Klarer noen å se her? 13+2
Jeg tipper gutt, ser ut som en tapp på toppen av NUB
Det stemte! Det var en guttJeg tipper gutt, ser ut som en tapp på toppen av NUB

Så gøy og ha rett, gratulerer så myeDet stemte! Det var en gutt![]()

Du hadde rett, det var ei lita frøkenJente![]()
nå har jeg fått bekreftet om at det er liten jenteHar disse ogsåhåper man kan se det på et av bildene hvertfall (alle de er tatt samme dag 12+3) @lyse gul