Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det er for tidlig. nub synes uansett ikke på dette bildet. når er neste ultralyd?Er det for tidlig å gjette min? 11+2 her.
har du flere bilder? nub synes mye bedre når lårbeinet ikke er med.12+4… jeg har troen på jente her jeg men er jo ikke så dreven på denne teorien! Hva tenker dere?
Vis vedlegget 424214Vis vedlegget 424215
Neste ultralyd er på tirsdag. Da er jeg 12+5 får håpe det er mer å se da. Er så spentja det er for tidlig. nub synes uansett ikke på dette bildet. når er neste ultralyd?
Sniker fra mai Synes det ser veldig ut som ei jente!!12+4… jeg har troen på jente her jeg men er jo ikke så dreven på denne teorien! Hva tenker dere?
Har en kort video men det går vel ikke å laste opp her?har du flere bilder? nub synes mye bedre når lårbeinet ikke er med.
ikke her. da må man sende privat i så fallHar en kort video men det går vel ikke å laste opp her?
dette ser mer ut som nub enn de andre bildene. og her ser det mer gutt ut. på filmen kan du pause sekund for sekund og helt sikkert se et klart nub bilde.Vis vedlegget 424355
Tok et bilde av ett annet vi fikk på papir. Men er den streken der nub eller noe annet kanskje? Jeg vet ikke
Tror ikke jeg skjønner hva som er nub og ikke på disse bildene Men blir spennende å finne ut, da! Prøvde på det med filmen, men de to jeg allerede har lagt ut var de klareste jeg fikk til, så jeg tror bare vi venter og ser. Gøy å lure litt, uansett!dette ser mer ut som nub enn de andre bildene. og her ser det mer gutt ut. på filmen kan du pause sekund for sekund og helt sikkert se et klart nub bilde.
Jeg tror gutt basert på retningen på det første bildet12+4… jeg har troen på jente her jeg men er jo ikke så dreven på denne teorien! Hva tenker dere?
ja. nub synes på 2 av bildene. husk å skrive hvor mange uker og dager. er du 11 uker her kan dette være både gutt og jente, men er du 13 uker så tenker jeg det er ei jente.
Jeg var 12+6 når bildet ble tatt. La bildet også ut på nub-forum på Facebook og der mente alle at det er gutt. Blir spennende å få vite det endelige svaret etter hvertja. nub synes på 2 av bildene. husk å skrive hvor mange uker og dager. er du 11 uker her kan dette være både gutt og jente, men er du 13 uker så tenker jeg det er ei jente.
jøss. synes nub er for lang og for flat til å gjette gutt på denne. blir spennede å høre etter neste ultralyd.Jeg var 12+6 når bildet ble tatt. La bildet også ut på nub-forum på Facebook og der mente alle at det er gutt. Blir spennende å få vite det endelige svaret etter hvert
Klarer selvfølgelig nesten ikke vente nå nesten sånn at jeg har lyst til å ta en privat time før UL 21. februar.. er såå lenge til!jøss. synes nub er for lang og for flat til å gjette gutt på denne. blir spennede å høre etter neste ultralyd.
Herreguuuud så sjukt at de ser slik ut allerede nå!!!Tror ikke det er synlig på noen av 2D-bildene mine, men det er noe greier bak beinet her på 3D. Kanskje ikke så lett å se?
Bildet er fra 13+5.
Vis vedlegget 424717
veldig vanskelig å si fra denne vinkelen. kan du legge ut de andre bildene også?Tror ikke det er synlig på noen av 2D-bildene mine, men det er noe greier bak beinet her på 3D. Kanskje ikke så lett å se?
Bildet er fra 13+5.
Vis vedlegget 424717