Nub teorien. Gjette kjønn fra tidlig ultralyd.

12+4… jeg har troen på jente her jeg men er jo ikke så dreven på denne teorien! Hva tenker dere?
IMG_2073.pngIMG_2072.jpeg
 
har du flere bilder? nub synes mye bedre når lårbeinet ikke er med.
IMG_2079.jpeg
Tok et bilde av ett annet vi fikk på papir. Men er den streken der nub eller noe annet kanskje? Jeg vet ikke :hilarious:
 
dette ser mer ut som nub enn de andre bildene. og her ser det mer gutt ut. på filmen kan du pause sekund for sekund og helt sikkert se et klart nub bilde.
Tror ikke jeg skjønner hva som er nub og ikke på disse bildene :hilarious: Men blir spennende å finne ut, da! Prøvde på det med filmen, men de to jeg allerede har lagt ut var de klareste jeg fikk til, så jeg tror bare vi venter og ser. Gøy å lure litt, uansett! :joyful::Heartred
 
ja. nub synes på 2 av bildene. husk å skrive hvor mange uker og dager. er du 11 uker her kan dette være både gutt og jente, men er du 13 uker så tenker jeg det er ei jente.
Jeg var 12+6 når bildet ble tatt. La bildet også ut på nub-forum på Facebook og der mente alle at det er gutt. Blir spennende å få vite det endelige svaret etter hvert:)
 
Jeg var 12+6 når bildet ble tatt. La bildet også ut på nub-forum på Facebook og der mente alle at det er gutt. Blir spennende å få vite det endelige svaret etter hvert:)
jøss. synes nub er for lang og for flat til å gjette gutt på denne. blir spennede å høre etter neste ultralyd.
 
jøss. synes nub er for lang og for flat til å gjette gutt på denne. blir spennede å høre etter neste ultralyd.
Klarer selvfølgelig nesten ikke vente nå:nailbiting::smiley-ashamed004 nesten sånn at jeg har lyst til å ta en privat time før UL 21. februar.. er såå lenge til!
 
Tror ikke det er synlig på noen av 2D-bildene mine, men det er noe greier bak beinet her på 3D. Kanskje ikke så lett å se?

Bildet er fra 13+5.
4555BDCC-526F-4EC4-9FE3-FB357000B49B.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp