~November~

Det er jo en kjempefangst!!!! Krysser fingrene for mange modne egg som dyrkes laaangt og lenge :D Så får du prøve å nyte jula :Heartred
Det var jo råbra! Gratulerer så mye med flott uttak og så fint at du også kan se det positive på manglende innsett, selv om det jo hadde vært å foretrekke!:) Krysser fingre for masse gullegg:)
Så utrolig god fangst på en fredag❤️ da får dere nyte desember med litt vin, spekemat og mye søvn. ❤️❤️
For et fantastisk resultat! Kos dere i jula å la alle de vanskelige tankene få litt fri :Heartred

Krysser fingra for at det blir mange gullegg på frys!

Tusen takk dere, for en overveldende hyggelig støtte! Skuldrene forblir nok høye frem til status på onsdag, men fra der håååper jeg virkelig vi kan gå julen i møte med noen fine på frys, og bare.. være:Heartred Ønsker dere alle alt det beste:love2

Ny hcg i dag, skulle vente til mandag men måtte slappe av i helgen. 1300 på onsdag og 2600 i dag. ❤️Det er vell bra?

Ååå, så godt å høre! Så fint å gå inn i helga med et så fint prøvesvar:joyful:

Huff, gruer meg sånn til å teste i morgen :( Jeg har vært sykt pessimist denne runden, men jeg greier liksom ikke å tro at det går...

Sender deg en god klem og mange positive vibber:Heartbigred

Dere som har testet ut Ovitrelle, er det ca en uke det tar?

Synes jeg husker noe om 10 dager, men det er kanskje der en er helt sikker?

Brukte 13 dager med Makesure 25mlu

Lykke til i mårra :D Her begynte jeg og blø i dag, og bare en dag før testdag da gitt :(
Men tester i morgen, også får man bare se.

Nei det var ikke noe grei lesing! Lykke til videre ❤️

Helt blank test i dag 12 dpo, så da ble det ingen baby denne gang. Det var jo veldig forventet, men det er kjipt uansett :(

Helt blank test i dag 12 dpo, så da ble det ingen baby denne gang. Det var jo veldig forventet, men det er kjipt uansett :(

Uff, så innmari leit å høre HåpeSpire:( klart det føles kjipt! Ta vare på deg selv og unn deg noe virkelig godt i helga<3

Vet du noe om hva veien videre blir da?

Jeg ble ruger igår av en blasto. Testdato er 7 desember. Ser jeg har skrevet feil i info. Dette er FER#3 ikke 4.

Da har jeg fått ut over 18 egg i dag, dermed ble det totalfrys og første mulige innsett i januar:shy: Ganske kjipt å ikke få sette inn nå, men forsøker å se det positive i det... mye god mat og drikke i jula. Kanskje sitter vi med en liten en i armene neste jul:Heartred Med en AMH på 10 gikk det altså over all forventning. Tror de ble litt overrasket på St. Olavs også. Antrale folikkler ble telt til fire på hver side av gyn før henvisning, så det har grodd veldig godt:love2 Gyn i dag sa at eggene var store og fine og dermed mest trolig inneholdt modne egg. Mannen fikk beskjed om supersvømmere (gjett om han var stolt), så vi er optimistiske! Nå blir det en lang liten uke frem til onsdag/torsdag neste uke. Men håper ikke de ringer før, for da er det dårlig nytt. Bare å krysse alt vi har nå:smiley-angelic001
Gratulerer med god fangst og lykke til :)

Uff, så innmari leit å høre HåpeSpire:( klart det føles kjipt! Ta vare på deg selv og unn deg noe virkelig godt i helga<3

Vet du noe om hva veien videre blir da?

Takk :Heartred Tar det nok litt tyngre enn vi trodde. Planen er å bruke helga til å snu hodet og heller glede seg til mensen og en ny syklus med nye muligheter! Vi skal pynte til jul og prøve å kose oss med det :)

Dersom mensen kommer som den skal på mandag blir det nytt forsøk rundt omkring 14. desember. Vi har ikke mer donorsæd på frys, så vi må bestille mer og håpe på at Danmark allerede har noen doser på frys slik at vi ikke må vente på at donoren leverer mer til klinikken. Da kan det i så fall hende at vi må hoppe over desember :( Menmen, prøver å tenke positivt! Enten så ruger jeg i jula, eller så blir det en jul uten stress :)

Back
Topp