~November~

Dxy-LBlX0AI8YLs.jpeg
Haha, den passer så bra nå:p

Stresser litt med det lave tallet, lest at alle får høyere tall og lave betyr ikke godt. Lurer på om det går å ta privat blodprøve?

Forstår du blir stresset. Har du Fürst i nærheten? Evt Volvat? Der kan du i hvert fall få fikset det.

Ja ok. Må du vente helt til blodprøven for å få vite noe sikkert da?

På første fryseforsøket mitt så testet jeg 9 dager etter siste dose med ovitrelle og fikk da en tydelig positiv test, noe som stemte siden jeg var gravid. På det andre fryseforsøket testet jeg ut ovitrelle og streken ble bare svakere og svakere, 8 dager etter siste dose kunne jeg såvidt skimte en strek og det forsøket var jo mislykket! Så vil tro jeg kan få et ganske sikkert svar neste onsdag-torsdag! Noe som blir et par dager før blodprøven (1. desember). :)

Gratulerer :Heartred
Det var tidlig testdato, jeg må vente til 5. Desember for å ta blodprøven :banghead: men heldigvis finnes det pinner man kan tisse på :happy:
Takk, det samme til deg:joyful: Ja, sånn var det sist jeg satte inn blasto også. Tror de går utifra at det skal taes blodprøve 14 dpo så da blir det jo kortere tid til testdato:)

Hurra! Alle eggene ble befruktet! Blir noen nervøse dager frem til tirsdag nå:nailbiting:

Noen som har opplevd at de har en litt rar følelse på den ene siden. Hadde noe stikking på høyre side på tirsdagen, og har hatt en slik stølhetsfølelse der siden. veit ikke om det er positivt eller ikke :confused:
Håper jo selvfølgelig at det er egget som har klora seg fast :rolleyes:
Men har i tillegg veldig vondt i korsryggen, og det hadde jeg de andre gangene også :dead:
Lange dager til testdag merker jeg. Porsgrunn har jo 16 dager før testing, føler at det er sååå lenge :dead:

Noen som har opplevd at de har en litt rar følelse på den ene siden. Hadde noe stikking på høyre side på tirsdagen, og har hatt en slik stølhetsfølelse der siden. veit ikke om det er positivt eller ikke :confused:
Håper jo selvfølgelig at det er egget som har klora seg fast :rolleyes:
Men har i tillegg veldig vondt i korsryggen, og det hadde jeg de andre gangene også :dead:
Lange dager til testdag merker jeg. Porsgrunn har jo 16 dager før testing, føler at det er sååå lenge :dead:
Først vil jeg si 16 dager=hurra. Prøv 3 uker du :banghead:
Og kjenner igjen symptomene dine. Samme som jeg hadde i mine 3 svangerskap før positiv test.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Først vil jeg si 16 dager=hurra. Prøv 3 uker du :banghead:
Og kjenner igjen symptomene dine. Samme som jeg hadde i mine 3 svangerskap før positiv test.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Oi, 3 uker var lenge! Hvorfor så lenge før test?
Skal du ha blodprøve. Jeg har bare fått beskjed om å
Bare ta hjemmetest o_O Er så mange tester og velge mellom at jeg brukte jo en halvtime bare på og bestemme meg for hvem jeg skulle bruke :hilarious:
Da håper jeg at det betyr positiv test for meg også, og at den lille klorer seg fast frem til juli/august :D

Back
Topp