Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 341239 Haha, den passer så bra nå![]()
Stresser litt med det lave tallet, lest at alle får høyere tall og lave betyr ikke godt. Lurer på om det går å ta privat blodprøve?
Haha, yes!! Ingen knapp kan kneppes her i gården i hvert fall. Stimuleringsdag 6, ul i morgen![]()

Ja ok. Må du vente helt til blodprøven for å få vite noe sikkert da?
Nei, dessverre. Får bare ta tiden til hjelp.Forstår du blir stresset. Har du Fürst i nærheten? Evt Volvat? Der kan du i hvert fall få fikset det.
Takk, det samme til degGratulerer
Det var tidlig testdato, jeg må vente til 5. Desember for å ta blodprøvenmen heldigvis finnes det pinner man kan tisse på
![]()
Ja, sånn var det sist jeg satte inn blasto også. Tror de går utifra at det skal taes blodprøve 14 dpo så da blir det jo kortere tid til testdatoGratulerer så mye<3Jeg kan settes på gravid![]()
TakkHåper resten her følger etter!

Jaaaaa se der jaHCG i dag nesten 300. Så da kan jeg roe kroppen![]()

Det gikk fintTakkHvordan gikk uttaket?
Så fantastisk. Håper dagene går fort og at de utvikler seg fintHurra! Alle eggene ble befruktet! Blir noen nervøse dager frem til tirsdag nå![]()

Først vil jeg si 16 dager=hurra. Prøv 3 uker duNoen som har opplevd at de har en litt rar følelse på den ene siden. Hadde noe stikking på høyre side på tirsdagen, og har hatt en slik stølhetsfølelse der siden. veit ikke om det er positivt eller ikke
Håper jo selvfølgelig at det er egget som har klora seg fast
Men har i tillegg veldig vondt i korsryggen, og det hadde jeg de andre gangene også
Lange dager til testdag merker jeg. Porsgrunn har jo 16 dager før testing, føler at det er sååå lenge![]()

Først vil jeg si 16 dager=hurra. Prøv 3 uker du
Og kjenner igjen symptomene dine. Samme som jeg hadde i mine 3 svangerskap før positiv test.
Krysser fingrene for deg![]()